Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister een driehoekige blauwe mitsu gekregen van een maat. Triple zei hij. Dropte halfje aangezien ik het nooit echt vertrouw Zalig gevoel,eerst beetje draaierig maar ik wist dat het beter was ff te blijven zitten. Toen sloeg het lekker in, was kei happy en heb me rot geamuseerd Vandaag heb ik ze normaal nog eens, maar krijg ook paarse pentagrammen mee. Kweet dat je niet zeker weet of het goeie zijn maar iemand mss een pil zoals deze ooit geprobeerd? Tripreportje ervan aub"
"Beetje Oldskool. Ff Thunderdome Cd'tjes afgestoft"
"hmm, kan me een beetje bedenken hoe je je voelt. Na ongeveer tussen 96 - 100u aan speed gehangen te hebben zonder slaap en eten heb ik een heel tijdje stemmen gehoord en me dingen ingebeeld , o.a mensen in men kamer met een mes of dingen buiten men raam enzo. Men huisarts geconsuleert en hij zei dat het verwijsde naar shizofrenie ( aangezien men grootmoeder en tante het ook hadden (rip) geloofde ik dit meteen. Toen even met men broer naar St Betthany's kliniek in limburg geweest (soort afkick centrum). Daar me bevraagd, werd me aangeraden stress te vermijden, constant mondelinge conversaties te hebben en rusten. Na 3-4 weken was ik er bovenop. Beelde me vaak wel nog wat in maar na verloop er ook van afgeraakt. Ik persoonlijk denk, dat het meestal gewoon in je hoofd zit. Sindsdien snuif ik enkel nog in het weekend en enkel als ik thuis met maten zit. Feesten kan ook zonder een drug Mijn excuses dat het is uitgedraaid tot een redelijk lang bericht"
"Hmm, zend eens een paar goede dealers van nederland om te komen wonen in de omgeving van balen Ben die prutsers die met van alle rotzooi versnijden beu Oo"
"2gram pep Was best wel slechte"
"Ff geleden dat ik een speedkater heb gehad. Maar goede sex helpt wel. en geen South Park maar Family Guy Hoe het ook komt, Stewie Griffin is gewoon te goed voor woorden ( De oude aflevering waar hij world domination enzo wilt ofcourse, die nieuwe doet hij ietsje te gay) Geen flame naar bi's of homo seksuelen btw Btw > off topic , echt dik verveling"
"Vrijdag om 8u uit men bed. Nog niet geslapen sinds, maar zodra ben ik toch pitten. beetje teveel"
"Hmm, enkel Speed, Coke, paar onbenullige pilletjes vroeger en 1maal 1/4 portie pado. Pillen al gauw mee gestopt. Vond het niet ietsje te gevaarlijk aangezien ik nooit echt wist wat er inzat. Pado 1maal gedaan en nooit meer. Coke enkel nog als bijvoegsel voor Speed Nu af en toe sweekends een grammetje of 2,meestal wel maar 1, en gewoon ff lekker fun maken thuis met maten. ^^ Hoewel hier in de omgeving tegenwoordig enkel meer en meer rotzooi verkocht word"
"hmm, ben een beetje een leek op het gebied van bommetjes. Doe er eens per maand wel eens eentje, En dan ongeveer een 0.2g ongeveer (wegen met de ogen natuurlijk,kan iets meer,iets minder zijn) maar krijg er geen effect van. Natuurlijk heb ik van te voren al wel een lijntje gesnoven. Misschien beste eerst een bommetje,dan pas snuifje?"
"Bij persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat de juiste stimulans altijd zijn werk doet. Misschien een beetje kinderachtig om het te zeggen, maar men eerste keer speed werd ik beregeil. Heb toen 3u nodig had voor ik een orgasme kreeg. en het voelde heelllll warm aan Beste gevoel tot nu toe"