Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
305 weergaven
18-5-2026
j
ja88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,
Mijn sterkste die ik geslikt heb zijn de "roze rolex" (crown). Geschat boven de 160 mg mdma..
maar meestal had ik de blauw/licht blauw mutshus. Geschat rond de 150 mg mdma..
J
JAY9050Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Dubbele mitsubishi was zeeer zeer goed 2 op en hele nacht kort geweest
2. Roze Motorola'tjes, heeerlijk met paar maten op en iedereen had het naar zijn zin!

Heb hier nu nog paar blauwe sterren ofzo of een zon ik weet niet wat het is lijkt op zo'n jodenster, wie weet of dat beetje goed spul is?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm mijn favo`s zijn:
geel xje(gewoon knetterhard gaan de 1e x)
smiley: waren heerlijk rustig en gekke spacey effecten :grin:
ennuuh,, d&gtjes waren ook wel rustig.. en
witte paardjes(lekker rustige pilletjes waar je lekker waus van word) (neem er wel altijd 2)minimaal.. :rock:
M
MooonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er eigenlijk al een behoorlijke tijd uit, een jaar of 15 geleden m'n eerste pilletje. Laatst na een jaar of 11 weer wat genomen en het valt me op dat deze toch pillen anders zijn dan die van 15 jaar geleden... Toenderijd was een mandarijntje mijn favoriet.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 4 soorten gehad waarvan er 3 gewoon zeer goed zijn omdat ik gewoon een heel erg goede dealer heb :) de slechtere pil was dus niet van die dealer :P

Beste twee: Grijze motorola's en gele APtjes
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snowballs :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nu lichtblauwe ronde mercedesjes. en die doen hun werk :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Patrick a.k.a Spaceface zei:
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Sja nu je het zegt die dingen waren eigenlijk ook wel vreselijk visuele compleet vrolijke space trip, ik had in die tijd nog zitten twijfelen of er lsd inzat ofzo. Echt op een gegeven moment zat ik in een huis na een feest nog wat na te spacen met maten had er niet eens zoveel op 3 ofzo, op een gegeven moment zat ik in en andere kamer emt allemaal mensen die ik nog nooit gezien had :openmouth: ! Ik geloof datm mijn maten nooit meer zo'n harde lachkick hebben gehad (ook zwaar op de MC'tjes :) ) Ik heb echt 1,5 uur lang totale onzin uit lopen kramen :tongueout: . Ouw die goede ouwe tijd.

Cheers
Klik om te vergroten...

Jaar later nog steeds mee eens, zal graag weer eens deze willen hebben, of iets wat in de buurt komt :P
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan pillen niet schatten zonder test resultaten. Als je het dan toch wel doet: In Blauwe Mitsu's zit over het algemeen 120 Mg, niet 150. 150 is veel voor een pil voor wat ik tot nu toe ben tegengekomen
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

simonvr zei:
Jeller zei:
beste ooit was een smiley..

mitsus 2x keer gehad, die waren redelijk..
dolfijntje 1x gehad die waren slecht
een ruitje ook één keer gehad en die was ook slecht

beste xtc ervaring vond ik mdma poeder en da was 200 mg ofzo..
kschat die smiley op 100 mg, die mitsus op 60 en de rest op 30 ofzo
Klik om te vergroten...
vind je dolfijntjes slecht? ik neem witte dolfijntjes en die vind ik best goed
Klik om te vergroten...

ik had gister blauwe dolfijntjes, die waren bar slecht. had er 5 van op, en heb hele tijd niks gevoeld.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
roze hartjes(100mg) prima voor een beginner, helemaal clean alleen mdma.

heb nu witte tweelingen?! :confused:

180mg kan er niks over vinden op internet, iemand die er meer van weet?!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
2C-G-5 zei:
Roze Dubbele Mitsu's Gemiddeld 119mg MDMA + 15mg MDA,
Rode Ponden Gemiddeld 131mg MDMA,
Blauwe Driehoek Gemiddeld 110mg MDMA,

Jaartje Geleden waar deze in omloop, erg lekkere kneiters. :grin:
Klik om te vergroten...

de driehoek is er nog is nu meer bekend als blauwe mitsubitie
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauwe Mitsu's :hearteyes:
Bijna weer...
Vrijdag lekker rustig in het bos, en zaterdagavond lekker op loos! strak staan :grin:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Worstenjongen zei:
Hmmm

ik heb nog nooit een goed pilletje gehad volgens mij :(
Klik om te vergroten...

Stop er een paar Mitsu's in dan ga je altijd goed :hearteyes:
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's.:hearteyes:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Safaarii zei:
Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's.:hearteyes:
Klik om te vergroten...


:grin:
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moes-4 zei:
Safaarii zei:
Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's.:hearteyes:
Klik om te vergroten...


:grin:
Klik om te vergroten...

Echt geweldig, heb fietsen voorbij zien komen zonder iemand erop en iedereen had een
zonnebril op. Midden in de nacht om een uurtje of 4. En ik heb ook nog op Hawaï gezeten.
I'm loving it.:hearteyes:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt geweldig, heb fietsen voorbij zien komen zonder iemand erop en iedereen had een
zonnebril op. Midden in de nacht om een uurtje of 4. En ik heb ook nog op Hawaï gezeten.
I'm loving it.
Klik om te vergroten...

Haha geweldig, ik zie ook altijd de meest heerlijke dingen met Mitsu's,
Mensen op foto's die zwaaien, de maan die in een zwart gat valt (en daar dan uren naar blijven kijken), letters die weglopen :hearteyes:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik twijfel tussen blauwe driehoeken en groene duiven. Maar ik denk toch dat ik voor de groene duiven ga, die waren erg lekker :hearteyes: . Ook nog gehallicuneert op die duiven.
c
crazydillieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tot nu toe witte dolfijntjes !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."