Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
315 weergaven
18-5-2026
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#1
exsmoker zei:
enige manier om precies te weten wat je neemt is TESTEN!
Klik om te vergroten...

jip, heb je gelijk in
maar ze zijn voor zaterdag dus daar is geen tijd meer voor

moet ik wel als kanttekening erbij zetten dat mijn dealer geen rotzooi verkoopt, en dat ik daar van uit ga
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pfoe, dat waren denk ik toch wel roze hartjes... 1x gehad, daarna nooit meer kunnen krijgen, Jezus, wat was ik van de kaart.... haha

X
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
de bekende blauwe driehoeken :hearteyes:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede ervaringen met de beroemde blauwe mitsh...
Laatste keer groene chineesjes, zijn ook goed bevallen , inslag erg vlot !!
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#5
de w-apertjes waren voor mij toch wel het heftigst

iedereen zag brilletjes
we hebben nog bij een vriend van ons moeten ingrijpen omdat hij ELK meisje in de hele club stond lastig te vallen :grin:

(lastig vallen als in , obsessief mee willen praten terwijl hij zo'n droge mond had dat zijn lippen wit waren.. en zweten dat hij deed :grin:)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze hartjes (eind 2006), rode pin-ups/ 'liggende vrouwtjes' (zomer 2007), Blauwe mitsu's (heel 2007), witte dolfijntjes (begin 200:sunglasses:, groene kersjes (winter/lente 2007)
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. gele ronde pilletjes, ze waren enorm brokkelig en er stond een naakte liggende vrouw in gegraveerd. Ze hadden ook geen breeklijn.
Ik heb nog nooit zo soepel staan dansen, ik was oversociaal en vriendelijk, voelde de muziek in elke vezel van mijn lijf. Ideaal voor op feestjes dus.

2. witte ronde pilletjes met een kruisje op (geen x, maar eerder de vorm van het rip-teken) : eentje en ik was na een kwartiertje volledig van de kaart. Ik kon niets anders dan mijn ogen sluiten en genieten van mijn raarste hersenkronkels. Ik gebruik deze liefst thuis.

3.witte ronde met een dolfijntje in: ik heb liggen genieten van het kijken naar een gloeilamp en heb staan dansen op deuntjes die ik zelf zong.

Verder heb ik enkel nog oranje ronde mitsu's en ronde paarse met een klavertje in gehad, en daar vond ik niets aan.
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat je dat zo echt helemaal niet kan stellen. Naar je post gelezen te hebben zat in alle drie de pillen waarschijnlijk gewoon MDMA. Dus je kunt niet stellen deze gebruik ik het liefst thuis, en deze op een feest, alleen als je pillen met en zonder speed hebt bijvoorbeeld, maar dat had je waarschijnlijk niet. De hoeveelheid per pil verschilt gewoon en ook je stemming kan van invloed zijn op hoeveel energie je zult gaan krijgen of juist niet van MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik volg je denkwijze niet helemaal...
Ik gebruik dagelijks speed, en gebruik die pillen enkel en alleen als ik behoefte heb aan een andere ervaring dan het continu strak en geprikkeld staan van de speed.
Die pillen neem ik gewoon graag omdat ik er OF heel open, sociaal en soepel van word (die gebruik ik dan om uit te gaan), OF omdat ik me puur in alle rust en sereniteit (alleen of met wat vrienden) wil terugtrekken van alles rondom me, en gewoon wil genieten (die gebruik ik dan thuis)

Ik heb ze allemaal al zowel thuis als op een feest geprobeerd, en dat waren mijn bevindingen.
En puur uit eigen ondervinding heb ik ze onderverdeeld in die pillen die ik liefst thuis gebruik, en die die ik liefst op een feestje neem.

Aangezien ik best wel nog een leek ben in het xtc-wereldje betwijfel ik ten zeerste of mijn uitleg steek houdt... :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
strawberry_colada zei:
1. gele ronde pilletjes, ze waren enorm brokkelig en er stond een naakte liggende vrouw in gegraveerd. Ze hadden ook geen breeklijn.
Ik heb nog nooit zo soepel staan dansen, ik was oversociaal en vriendelijk, voelde de muziek in elke vezel van mijn lijf. Ideaal voor op feestjes dus.

2. witte ronde pilletjes met een kruisje op (geen x, maar eerder de vorm van het rip-teken) : eentje en ik was na een kwartiertje volledig van de kaart. Ik kon niets anders dan mijn ogen sluiten en genieten van mijn raarste hersenkronkels. Ik gebruik deze liefst thuis.

3.witte ronde met een dolfijntje in: ik heb liggen genieten van het kijken naar een gloeilamp en heb staan dansen op deuntjes die ik zelf zong.

Verder heb ik enkel nog oranje ronde mitsu's en ronde paarse met een klavertje in gehad, en daar vond ik niets aan.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat je dat zo echt helemaal niet kan stellen. Naar je post gelezen te hebben zat in alle drie de pillen waarschijnlijk gewoon MDMA. Dus je kunt niet stellen deze gebruik ik het liefst thuis, en deze op een feest, alleen als je pillen met en zonder speed hebt bijvoorbeeld, maar dat had je waarschijnlijk niet. De hoeveelheid per pil verschilt gewoon en ook je stemming kan van invloed zijn op hoeveel energie je zult gaan krijgen of juist niet van MDMA.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
strawberry_colada zei:
Ik vind dat je dat zo echt helemaal niet kan stellen. Naar je post gelezen te hebben zat in alle drie de pillen waarschijnlijk gewoon MDMA. Dus je kunt niet stellen deze gebruik ik het liefst thuis, en deze op een feest, alleen als je pillen met en zonder speed hebt bijvoorbeeld, maar dat had je waarschijnlijk niet. De hoeveelheid per pil verschilt gewoon en ook je stemming kan van invloed zijn op hoeveel energie je zult gaan krijgen of juist niet van MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik volg je denkwijze niet helemaal...
Ik gebruik dagelijks speed, en gebruik die pillen enkel en alleen als ik behoefte heb aan een andere ervaring dan het continu strak en geprikkeld staan van de speed.
Die pillen neem ik gewoon graag omdat ik er OF heel open, sociaal en soepel van word (die gebruik ik dan om uit te gaan), OF omdat ik me puur in alle rust en sereniteit (alleen of met wat vrienden) wil terugtrekken van alles rondom me, en gewoon wil genieten (die gebruik ik dan thuis)

Ik heb ze allemaal al zowel thuis als op een feest geprobeerd, en dat waren mijn bevindingen.
En puur uit eigen ondervinding heb ik ze onderverdeeld in die pillen die ik liefst thuis gebruik, en die die ik liefst op een feestje neem.

Aangezien ik best wel nog een leek ben in het xtc-wereldje betwijfel ik ten zeerste of mijn uitleg steek houdt... :)
Klik om te vergroten...

Wat ik bedoel is dat jij op deze manier zegt dat je verschillende pillen hebt, met verschillende werkzame stoffen, de ene pillen gebruik je dan namelijk thuis omdat je die dus beter vind daarvoor, de andere vind je beter op een feest bijvoorbeeld. Maar jij zegt van de ene word ik heel open,sociaal enz. Van de andere pillen wil je gewoon genieten en thuis zitten. Wat ik probeer te zeggen is dat in al die pillen naar alle waarschijnlijkheid gewoon mdma zit, en er dus eigenlijk geen verschil is tussen die pillen, alleen de sterkte varieerd misschien.

Het zou zeer goed kunnen dat in die pillen die je thuis gebruikt een andere werkzame stof zit, maar dat zal je dan wel gevoeld moeten hebben, dus waarschijnlijk zit dat een beetje tussen je oren. Hetzelfde principe als dat iemand zegt: ' Ik vond die postzegels chiller ik had meer visuals maar niet zon mindfuck ' . LSD=LSD en dat verschilt gewoon per keer per plaats, zoals elke drug.
i
ikspacehemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Groene chinese tekens!!!

Na 2 stuks zwaar van de kaart, lekker chill halucineren en werken, rustig golvend uit.
Beste pillen die ik ooit gehad heb samen met Dagobertduckjes
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#12
witte duifjes of mario en luigi'kes ma is al lang geleden.
rond de jaren 2000 waren de beste de 3dubbele bruine Mitsubischi's (ze zeiden daar ook hero bollen tegen)
driehoekigge blauwe mitsu's
en natuurlijk niet te vergeten ROLEXkes da kroontje als logo
ook gorbatjovkes zo met dat russich hamer en mes (of wat het ook is)
voor de rest eigenlijk na 2002 geen goede pillen meer gehad. ja misschien in die periode de eurokes
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik doe maar heel af en toe een pilletje en heb niet veel soorten gehad. Bij mij vallen de rode dolfijntjes superlekker :) Blauwe mitsu's heb ik een paar keer gehad, maar krijg daar altijd kotsneigingen van. Apart. Ik heb ook van die roze ying yangetjes liggen. Heb nog niet gehad. Iemand ervaring met die? Ciao!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Rolexjes denk ik.. geen idee hoeveel erin zat, maar zat na 1tje zeker al op 't toppunt :hearteyes:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wit dolfijntje..ben vrij weinig gewend, had achteraf beter een halve kunnen nemen, ben de hele nacht kwijt :beer:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
een donkere pil met een kruisje er in weet niet hoe die hete maar ging behoorlijk hard er op

en heb een bestelling liggen en die dingen moet ook goed aan de sterke kant liggen maar dat is effe af wachten
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uhm.. Dat word voor mij zeker ook de eerste die ik had, stond geen teken op, was groot, wit en rond.. Dat was meteen de dikste space die ik ooit heb gehad! Erna ook nog een paar keer van die groene dikke met een breuklijn, ook zonder teken en dan getest op 120 mg, zonder speed! Daar ging je altijd heerlijk mellow van, en ook blauwe mitsu's ben ik tegengekomen en die bevielen ook zeker heel erg goed!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
blauwe mitsubitie :sunglasses:
w
wastedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gebruik bijna altijd de bekende blauwe driehoekige mitchu's. Dat blijven tot de dag van vandaag mijn favoriete pillen.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#20
In de laatste 8 maanden vondek de blauwe stierkes (150mg) wel één van de zwaardere, een maat van me nam ze in kwartjes lol maja die doet het graag rustig aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."