Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met mijn allerbeste maat pillen tikken en als ie eenmaal inslaat zeggen: juh wie ben jij dan.. hehehhe caio"
"teringzooi, kutzooi, tyfuszooi.. adiosoo"
"lock!!"
"Worstenjongen zei: Vuurwerk Moet je het wel leuk vinden he Ik ben er nogal aan verslaafd dus voor mij is het awesome Klik om te vergroten... ja hier sluit ik me bij...er gaat niets boven een shell knallen wanneer je uit je dak bent.. http://www.youtube.com/watch?v=sfSy8zjjg2Q tijdens deze shell 3 halfies wit in mn mik!! en voor wieny: 3 inch epm echaton(tnt) van EPM-FIREWORKS te italie.. enjoy!!"
"mijn favo is wel van lang geleden: flinstones, bruine sammies, sterretjes, gabbertonnetjes helaas deze kwaliteit komt niet al te vaak meer voor greetings"
"hallo naar mij weten gaan je ogen niet wegdraaien van de mcpp, maar ik kan je ook naast zitten maar dat gedesorienteerde/gewichtstoornis, zijn dan weer wel sympthonen van mcpp.. zou t miss dma geweest zijn?? iamand mjiss een antwoord? ciao"
"denk dat je erg hard ging jongen overigens een mooie foto.. vooral door die natte kop groeten"
"nice pilles, vind je t gek dat je dan zweet als een otter...mooi man!! caoi"
"grote doppen zijn machtig kan ik uren in een spiegel kijken..."
"klinkerssss!!!"