Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
302 weergaven
18-5-2026
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn top3;
3. Roze lovertjes,
2. Kersjes
En met stip op 1: Donkerpaarse Harley's :hearteyes:
(helaas nooit meer tegen gekomen...)
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
favorietste pilletjes

dubbele blauwe dolfijntjes
gespikelde hartjes
versace
ufokes
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Witte smiley jaar 2003 met bruiklijn . Had aan een halve genoeg .
Witte rolex jaar 2004 . Die 2de halve sloeg echt goed in .
blauwe mitschu op een feest gekocht in juli . Had er 1 tipje van gebroken en gelukkig maar .
Nu witte keltische kruisjes . 3/4 van een pilltje en gaan .
wit hartje met bruiklijn 2005
klein wit hartje 2007 . Lekker pilletje maar geen hoge dosering . Schat het op 60 a 70 mg
rolling stone 2006 geen zuivere mdma pil , achter paar pilletjes hallicuneren . mss mda
groene pink panters 2007 : echte kut pillen zit mdma in . Maar ging het pas voelen na 3 a 4 pillen .
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier is er weer een druk van blauwe driehoeken aan ut rond gaan die zeer goed zijn...
schat ze rond de 150mg
en witte visjes die ook uitermate goed zijn,schat ze ong hetzelfde!! :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog niet zoveel verschillende gehad
maar rode duifjes + blauwe mitshu's doen het goed bij mij :)
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb zoveel soorten gehad maar ik ben niet echt onder de indruk geweest van de blauwe mitsu zoals velen hier. Misschien omdat ik te veel x gebruikte toen...
Mijn beste pillen waren ook de eerste. De ADAM's. Nou ja, ik had toen een halve op en ik was 7 uur lang onder invloed! Geweldig! Ik weet niet of het kwam omdat het mijn eerste keer was maar geen andere pil kwam in de buurt.
Heb ze ook nooit weer gezien helaas :( en ik lees ook dat niemand op het forum ervaring mee heeft. Jammer :P
Nu bijna 4 maanden clean en volgend jaar weer knalen :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
rode duifjes doen het goed bij mij op het moment, maar de sterkste waren toch wel de witte jodensterren met schoteltje eromheen :hearteyes:
N
No DominionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste keer was 2,5 blauwe mitsu... geniale nacht... Natuurlijk met de standaard "IEDEREEN zou dit moeten doen!!!!"- reactie

Heb het echter inmiddels al zo lang niet gedaan dat ik goede verwachtingen heb voor de volgende keer dat ik ze tegen kom.

De heftigste avond met MDMA was toen er zakjes poeder rond gingen. Dan zit je plots om zeven uur 's ochtends de geheimen van je ziel en zaligheid aan (halve) vreemdelingen te vertellen die plots fungeren als de beste en meest relaxed meetrippende psychiaters die je ooit hebt gehad. De meeste mensen hebben bepaalde "doorbraken" bij entheogenen, mdma zorgde er bij mij voor dat er veel gewicht van m'n schouders viel.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mitsu's :tearsofjoy: :hearteyes:

Maar sinds kort ook de 3-hoeken met een X erop :)
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dimension4 zei:
Mitsu's :tearsofjoy: :hearteyes:

Maar sinds kort ook de 3-hoeken met een X erop :)
Klik om te vergroten...

Same here! :grin:
Mitsu's zijn de eerste die ik ooit heb genomen en ze blijven favo :hearteyes:
En tegenwoordig heb ik inderdaad ook vaak met een X erop :P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had afgelopen weekend groene uitroeptekens en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Waren misschien niet supersterk maar wel super puur :hearteyes:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#12
de originele "Snowballs" van 10jaar geleden heb ze nooit weer gezien of gevonden waren van die cilindertjes waar avatar het ook over had. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld heb 4 uur op de grond gezeten ogen als theeschotels kaak was net zo''n kassalade zo ver stond die vooruit mensen weten wel wat ik bedoel. 4uur lang een orgasme van gelukzaligheid,alles wat mooi. om elke lantaarnpaal zat een regenboogje van kleurtjes,muziek was geweldig,hield van alles en iedereen,.

En daarom vind ik het ook zo jammer van de troep wat nu op de markt is.
ik ken mensen die 10/15 pillen opeten en nog normaal lopen en dan ook nog zeggen dat ze goeie handel hebben dan denk ik dan weet jij niet want echte XTC/MDMA is en dat koop/verkoop jij.

want het heeft totaal geen nut om meer dan 1 MDMA/XTC pil te nemen want je kunt maar 1 keer het gelukgevoel losmaken in je hersenen, dus hoemeer pillen hoe gelukkiger is niet waar je verlengt hooguit de werkings duur een beetje.

Maar 1 "Snowball" was genoeg je wou niet eens meer
Waarom zou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: als je toch als bijna klaarkomt van gelukzaligheid
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#13
tipsyflipsy zei:
de originele "Snowballs" van 10jaar geleden heb ze nooit weer gezien of gevonden waren van die cilindertjes waar avatar het ook over had. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld heb 4 uur op de grond gezeten ogen als theeschotels kaak was net zo''n kassalade zo ver stond die vooruit mensen weten wel wat ik bedoel. 4uur lang een orgasme van gelukzaligheid,alles wat mooi. om elke lantaarnpaal zat een regenboogje van kleurtjes,muziek was geweldig,hield van alles en iedereen,.

En daarom vind ik het ook zo jammer van de troep wat nu op de markt is.
ik ken mensen die 10/15 pillen opeten en nog normaal lopen en dan ook nog zeggen dat ze goeie handel hebben dan denk ik dan weet jij niet want echte XTC/MDMA is en dat koop/verkoop jij.

want het heeft totaal geen nut om meer dan 1 MDMA/XTC pil te nemen want je kunt maar 1 keer het gelukgevoel losmaken in je hersenen, dus hoemeer pillen hoe gelukkiger is niet waar je verlengt hooguit de werkings duur een beetje.


Maar 1 "Snowball" was genoeg je wou niet eens meer
Waarom zou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: als je toch als bijna klaarkomt van gelukzaligheid
Klik om te vergroten...

+1 heb dit ook al eens aangehaald hier:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=18337&st=0&sk=t&sd=a&start=300#p540530
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorig jaar heb ik nog pillen kunnen krijgen met de naam "Snowballs", hele grote, witte, ronde pillen zonder opdruk. Deze waren ook geweldig! Helaas wel een blaasontsteking door opgelopen :(
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#15
groene bacardi's

lijken zacht in te slaan, maar dat is pas het begin
slaan daarna 4x zo hard in.

ben er met 2, 8 uur zoet geweest.
toen gelijk in slaap gevallen, en niet brak de volgende dag.

getest op 115mg, heb er gelijk maar wat besteld voor overmorgen :stoned:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#16
De dolfijntjes (beetje creme kleurige pil) die ik jaaaaaaren geleden kocht in Utrech staan nog op no1 voor mij. Ik heb ze denk ik wel 2 jaar geslikt, het leek wel of de voorraad niet op kon...

Daarna wat meer recent de bekende blauwe driehoek zoals hierboven vermeld.
M
Moon_FlowerLid
01-01-2024, 00:00
#17


deze denk ik toch.. ik ging echt rare dingen doen..
iets te veel van me zelf houden
en ook nog dubbele dolfijntjes

lol
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Groene kikkertjes, en 400mg mdma
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauwe mitshus zijn idd lekker hard:grin: voor als je lekker hard wil gaan :grin:
wel vreemd voor de eerste keer hehe!
En anders gewoon halve of als je t lekker rustig wil houden een hartje rodeofso volgensmij?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
ga binnekort eens dubbele blauwe dolfijntjes doen vraag me af waarvoor die dubbel staat :confused:
iig ik kan niet testen want ik woon in een apenland, iemand een idee? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."