#1
Mijn top3;
3. Roze lovertjes,
2. Kersjes
En met stip op 1: Donkerpaarse Harley's
(helaas nooit meer tegen gekomen...)
3. Roze lovertjes,
2. Kersjes
En met stip op 1: Donkerpaarse Harley's
(helaas nooit meer tegen gekomen...)
Dimension4 zei:Mitsu's![]()
![]()
Maar sinds kort ook de 3-hoeken met een X erop![]()
als je toch als bijna klaarkomt van gelukzaligheidtipsyflipsy zei:de originele "Snowballs" van 10jaar geleden heb ze nooit weer gezien of gevonden waren van die cilindertjes waar avatar het ook over had. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld heb 4 uur op de grond gezeten ogen als theeschotels kaak was net zo''n kassalade zo ver stond die vooruit mensen weten wel wat ik bedoel. 4uur lang een orgasme van gelukzaligheid,alles wat mooi. om elke lantaarnpaal zat een regenboogje van kleurtjes,muziek was geweldig,hield van alles en iedereen,.
En daarom vind ik het ook zo jammer van de troep wat nu op de markt is.
ik ken mensen die 10/15 pillen opeten en nog normaal lopen en dan ook nog zeggen dat ze goeie handel hebben dan denk ik dan weet jij niet want echte XTC/MDMA is en dat koop/verkoop jij.
want het heeft totaal geen nut om meer dan 1 MDMA/XTC pil te nemen want je kunt maar 1 keer het gelukgevoel losmaken in je hersenen, dus hoemeer pillen hoe gelukkiger is niet waar je verlengt hooguit de werkings duur een beetje.
Maar 1 "Snowball" was genoeg je wou niet eens meer
Waarom zou![]()
![]()
![]()
als je toch als bijna klaarkomt van gelukzaligheid

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."