Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed en lekkere hasshhh"
"de eerste paar keer vond ik er amper iets tot bijna NIKS aan wrm bleef ik het doen? omdat ik het herhaaldelijk gratis kreeg als ik me verveelde en zin had om hetgene waar iedereen zoveel geld voor overhad ook eens in mijn neusgaten te laten rondvliegen, moest ik het gwn vragen toen vond ik echt alles wat met die stomme lijn te maken had, 1 grote grap als het niet gratis was had ik het effect nooit leren kennen... mss wel een lijntje hier of daar meegesnoven, maar dat zou totaal niet genoeg zijn geweest om het effect te leren gebruiken (in mijn geval) hoewel ik het (soms) nog altijd chill vind om het te doen met (bepaalde) vrienden... hoop ik voor U dat je LUISTERT als iemand zegt dat ALS je van plan bent om het meerdere keren te doen, je je MOND HOUDT tegen vrienden!!! niet alleen is het dan pas vele leuker om te doen(!), maar bespaar je 9 op de 10 ook een hoop gezever tussen elkaar!! en dan blijven je vrienden je vrienden. btw, 17?? ... sowieso geen bekwame keuze dat je maakt ... sorry"
"ik denk een dikke 2 jaar geleden was ik ook BIJNA knock out gegaan ik was op een mc battle juist voor de finale had ik de 4de gerolt.. er was amper licht op een gegeven moment want ze gingen grote fakkels aansteken rond het podium (vraag me niet wrm...) door gebrek aan licht had ik véél te veel wiet in mijn joint gestoken hahah daar dan nogis die fakkels bij... alles werd op de exact zelfde manier zwart bij mij als bij jou.. al goed dat ik juist met mijn laatste krachten een schouderklop kon geven aan een vriend van mij die meteen aan mijn doodskop zag wat hij moest doen hahaha shit happens"
"Een chronische wiet junk heeft last van geheugenverlies, spraakvermogen aantasting, reactievermogen verlies is minder potent en is sociaal een ramp, ziet lijkbleek en beoefent maar 1 sport: high worden. Idd. Toch zou ik mezelf geen sociale ramp durven noemen. Onbekende gezichten kunnen redelijk snel vrienden worden eens het klikt. Alleen is de behoefte om echt nieuwe mensen te leren kennen zogoed als verdwenen. Het mag wel maar hoeft niet meer. Vanaf m'n 16 jaar ben ik begonnen met raar of zelden te blowen, omdat mijn vaste vrienden het zichzelf ook niet konden inbeelden om op elk moment van de dag stoned te zijn... Tot de saaie-niks-te-doen-weekendjes er aankwamen op ons 17 à 18 jaar. Wat escaleerde tot saaie-niks-te-doen-avondjes. Zoveel mogelijk blowen met een hele groep vrienden (thuis, op straat, hiphop event) en elkaar zo hard aan het lachen brengen tot we zonder zuurstof zaten, was HET moment van de dag. Waardoor we ,na verloop van tijd, AL onze prioriteiten als futuliteiten bekeken en zo op die manier domme keuzes maakten in ons leven... Ik ben er 100% zeker van dat ik véél beter zou gepresteerd hebben op alles wat ik graag doe/deed of graag zou gedaan hebben, als ik mezelf niet elke dag/week in coma blowde. Van school tot werk en van hobby's tot nieuwe dingen. Momenteel al een half jaar amper geblowd. Maar ik ben zeker niet gestopt. Integendeel, ik ben van plan om mij een pijp aan te schaffen en de wiet puur te blowen. Gewoon omdat ik uit verschillende hoeken hoor en lees dat het geestverruimend effect niet alleen beter is maar dat je er ook actiever door wordt. Alleen nog maar slaapjointjes! Soit, morgen werken... Sorry voor de blabla"
"thommetje zei: Ik ga zaterdag meth proberen Klik om te vergroten... dus........."
"wel een fucked up (permanente?) ervaring... het gedacht alleen al nu zal ik zeker op mijn speedgebruik letten.. er zal ni veel verandere vrees ik maar toch"
"Fluoramfetamine begint me meer en meer aan te spreken iemand die een goede beschrijving kan geven over het effect? ik had ergens snel snel gelezen dat het speed en mdma is... zou wel schitterend zijn"
"idd té gevaarlijk laten we gwn hopen dat pep als pep verkocht word en meth als meth"
"aangezien je aan ADHD leidt, denk ik niet dat je hetzelfde pep-effect krijgt als iemand die daar niet aan leidt... ergens gelezen hier, dacht ik, dat een ADHD-er juist vele rustiger wordt van pep persoonlijk vind ik het zalig speed+wiet overdreven scherp en strak staan + tegelijkertijd alles NOG BETER kunnen verwoorden en analyseren door het geestverruimende effect van wiet het sloom gevoel van wiet waardoor iedereen kan zien dat je stoned bent, valt volledig weg enjoy (hopelijk)"
""ik heb stoned" terwijl je totaal geen effect hebt van wiet haha"