Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad, als je niet eens weet of je er agressief van wordt. Kan je beter nog niet gebruiken. Voor ik me eerste keer X deed wist ik alles wat je kon bedenken. Je wilt toch weten wat je in je lichaam hebt"
"Is er niemand in je vriendenrking/familie die kan gaan halen. Zou wel mooii kut zijn moest je in Nederland staan en ze verkopen het niet. Ik ben ook van Belgie, van welke omgeving ben je. Je hebt namelijk niet ver van antwerpen de grens Putte, daar heb je een smartshop."
"Wie gaat er dmt zo gebruikén"
"markdj zei: htweeoo zei: Wie gaat er dmt zo gebruikén Klik om te vergroten... Hoor wie t zegt. Je vreet zelf 20 pillen om te hallucineren Klik om te vergroten... MDMA wordt omgezet in MDA dat is hallucineren. Dus als je een beetje stoer wilt doen weet dan iets af van de drugs"
"Geen ervaring mee het lijkt me niet slim. je hebt drugs die je 1x kan proberen. althans ik dacht XTC 1-malig maar dit vindt ik nog volledig anders. Ik ben er praktisch zeker van dat ik Basen bij 1x kan houden maar ik wil het gewoon niet. Sinds ik nu gestopt ben met HD heb ik opeens veel meer respect voor mijn lichaam weetje. Ik ontbijt elke dag slaap lekker deed ik vroeger allemaal niet. Dan de gedachte dat er ammoniak door je lichaam heen brandt ik wil er niet aan denken."
"-_- een afkick van drugs verhelpen met andere drugs."
"Maybe laten testen in nederland wat anders. Ik geloof niet puur op de praat van iemand. Met ammoniak gaat dat degelijk ?"
"Ik snap niet waarom mensen onder de Coke hem niet omhoog krijgen."
"Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet. Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn. Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn."
"Welhallodaar zei: dus je word er agressief van? Klik om te vergroten... Dit kan een bijeffect zijn."