Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pff.. mexicaantjes zorgden bij mij voor een bad trip... had dan ook iets teveel op, anderhalf bakje. Geef mij maar hawaiiaanse en philosopher's stones"
"La Canna op de nieuwendijk in Amsterdam heeft ze nog hoor! En goed dat ze zijn... Zijn wel prijzig.. 25 euro, maar dan heb je ook wat"
"oh en trouwens.. zoek eens rond in Amsterdam.. Kerkstraat/Rembrandtplein/keizersgracht.... overal zijn ze er"
"Vraagtekentjes en ijzeren kruizen"
"ik heb een lege labello waar ik ze in stop... maar eigenlijk ben ik nog nooit gecontroleerd op pillen bij de feesten waar ik heen ging... Hoewel toch heel veel mensen daar gebruiken!"
"Varry zei: 'De hel van Tanger' al gezien? Klik om te vergroten... 3 pillen is geen smokkel zoals kilo's coke?"
"H is helemaal niet zo denderend.."
"een flinke snuif Heroine en een halve fles drank=de scheefste combi..."
"Heeft iemand enig idee waar ik fatsoenlijke informatie over tijden enzo kan vinden over dit festival? Of kan iemand mij het vertellen"
"m'n hond probeert net zo erg het eten in m'n hand of op m'n bord op te eisen als normaal... alleen is het tijdens de trip veel irritanter!"