Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb altijd kauwgum en heb nooit last van mn tanden of van wangen ofzo alleen trek ik vaker beetje gare kop xD"
"vaag man ik heb nooit ergens last van ook niet van de welbekende dinsdagdipjes"
"Marla Singer zei: aviced zei: vaag man ik heb nooit ergens last van ook niet van de welbekende dinsdagdipjes Klik om te vergroten... Slik je gemiddeld 10 pillen per week? Ik deed dat iets van een jaar - tijdens het xtc-hoogtepunt in mijn leven - namelijk wel....(en dan tel ik de rest uit mijn tienjarige pillencarriere er nog niet eens bij) Als je op die schaal gebruikt, dan krijg je uiteindelijk 100% zeker weten ook de klachten die hier in het topic beschreven staan. Mijn pillenvriendjes van vroeger hebben ook allemaal dezelfde verschijnselen en het is dus bij veel mensen hier op 't drugsforum ook een bekend fenomeen. Gebruik je echter sporadisch en verantwoordelijk, dan blijf je waarschijnlijk vrij van klachten... Blijkbaar doe jij dat? En zoniet, dan zal het niet lang meer duren voordat jij ook de eerste kortsluitinkjes in je hoofd voelt.... Klik om te vergroten... neeh hoor doe het soms 3x in 4 maanden, de andere keer 8x in 4 maanden ofzo meestal tussen de 3 en 6 pillen"
"heb hier nu groene dikke roosjes liggen jezus wat n klappers!"
"als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor! beter spacend schijten dan spacen met schijt"
"heb wel het idee dat het langzaam aan beter wordt heb nu zelf teletubbies en die zijn wel lekker opzich ;D Hier zijn ook weer aantal verschillende te krijgen"
"douchen =] anders met wat vrienden zo vaag worden en tv kijken... vind ik zelf egt geweldig, beetje zappen en op de meeste zenders waar je nooit kijkt blijf je opeens kijken haha xD"
"nou als ik egt goed verkouden ben en ik slik een pilletje heb ik de dag erna nergens meer last van... het lijkt me niet verstandig om het te doen met koorts omdat je temperatuur alleen maar hoger wordt"
"als je moe en op bent pak dan niet nog meer heb eens op een feest 8 pillen gehad na n pil of 3 was mijn lichaam eigenlijk al op dus die andere 5 werkten gewoon niet meer zeg maar. eigenlijk zonde van je geld en gezondheid het is natuurlijk ook best gevaarlijk maar je denkt steeds van "ik voel niks dus ik kan nog wel eentje pakken""
"ik vind het geluid opeens totaal anders, beetje dof enzo vind t maar nais hoor!"