Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Did: Nicotine, Alcohol, Coke, XTC, Hasj, Cannabis, Magic Mushrooms! Klik om te vergroten... Waarom vraag je de werking van coke als je het toch al gedaan heb?"
"greenpower zei: Plimu zei: heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,, hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro Klik om te vergroten... Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' , komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders? Klik om te vergroten... Hier kan ik gewoon een voordeelzak Edelweiss (5 gram) voor 25 euro halen en bij de shop die er vlak naast zit voor 27,50."
"Ik droom nooit als ik geblowt heb. Het is wel verklaarbaar aangezien THC je REM slaap verminderd."
"Afghaan-Gek zei: Als je stoned bent , heb je 100% lak aan reklame. Klik om te vergroten... Dat heb ik nuchter ook"
"DreamerOfDreams zei: ik vind de mdma gevoelens trouwens niet echt fake. in het dagelijkse leven is het natuurlijk onmogelijk om je zo te gedragen maar ik zie een bron van waarheid in die onvoorwaardelijke liefde voor elke medemens. Klik om te vergroten... Daar ben ik het wel met je eens. Zeer goed trip report ook, heb het met veel genot gelezen"
"flugellover zei: flugelflesje is het beste 20 ml zijn dus 4 dosise van 5 ml perfect gewoon ...maar zou geen cola dopjes nemen want cola dopje is rond de 6 ml dus dan ben je direct hard aan het dosere Klik om te vergroten... Hij hoeft niet helemaal vol hoor"
"montana66 zei: idd eerst crushen natuurlijk. Was best wel leuk in het begin, maar als je dit lang doet begin je er een tolerantie voor te krijgen en voel je er op den duur geen zak meer van, je wordt er alleen maar depri van... Beter gewoon slikken of onder je tong leggen; het effect is dan wel minder maar dan heb je tenminste niet zo'n smerige comedown. Klik om te vergroten... Lol, ik denk dat hij bedoelt dat je bijna alleen maar bindmiddel loopt te snuiven :P"
"Bij mijn 2e keer xtc was ik blijkbaar nogal spacy want ik kan het me zelf niet eens herrinneren, maar men vrienden zeiden dat ik dit dee: Ik: "hier neem een peuk joh" Zij: "nee ik hoef ff niet" Ik: "ja neem nou ik wil echt dat je een peuk heb " Zij: "nee ik hoef echt niet" Ik: "ja dan doe je hem toch achter je oor ik wil echt heel graag dat je een peuk heb" Kan het me zelf niet herrinneren maar t is echt té sociaal voor mij"
"Ik heb er ook wel redelijk last van: En dit na maar 1 pilletje."
"Ik heb wel eens men kauwgom ingehouden na een nacht XTC (Waarbij ik wss meer knarsetand dan mensen onder sos) toen ik ging slapen. Lukte prima"