Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rouvoet ga toch gewoon deaud !! Misschien kunnen we je ook aant het kruis nagelen net zoals je grote voorbeeld mongool !!"
"Oh ja hoor en de beste XTC pil ooit gemaakt word weer slecht in het nieuws gebracht doordat een of andere ïk heb er geen andere woorden voor LULHANNES" En Paddo's erbij vreet en ook nog denkt ah zuipen kan geen kwaad. Als je een beetje bekent bent met Drugs weet je dat dit onverantwoord gedrag is. een te hoge dosis is onzin van de driehoekige blauwe Mitsu's zijn naar mijn weten een paar varianten waarvan de hoogste zo een 300mg bevat een dosis die dus niet dodelijk is. Ik laat me niet afschrikken en ga dit weekend weer lekker hard op men driehoekjes En blijkbaar is de Televaag zo goed geinformeerd dat ze niet eens een juiste afbeelding erbij kunnen zetten. Nu heb ik zowieso een hekel aan die krant waar je belangrijk nieuws eens ergens op pagina 5 onderin in een hoek weggedrukt kant lezen. Maar op de voorpagina het werlednieuws kan vinden wie Joling nu weer in zen reet pakt. Achja weer het zoveelste anti-drugs bericht door de onwetende medemens ik betreur het ."
"En na die 2 die ik gepost heb de dag erna nog 2 en loop nog steeds vrolijk rond !!! Boh wat was me het weer een weekendje met zen allen zwaar naar de klote , 1 nieuweling geintroduceerd in het wereldje dat xtc-gebruiken heet en hij vond het prachtig. We hebben dan ook voor onze space-avonden de perfecte locatie een paar vrienden van ons wonen in anti-kraak in een oud verzorgingstehuis vier verdiepingen dakterassen bovenop het dak over eindhoven uitkijken etc. Tijdens deze avonden worden ook de nodige foto's geschoten en ben ze nu aant uploaden naar mijn myspace. Wat een Gruwelijk weekend kan er nog steeds van nagenieten. Over 2 maandjes ofzo weer met onze spacekornuiten. Voor een indruk van deze wazige feestjes moet je maar es op men myspace kijken . http://viewmorepics.myspace.com/ind....viewPicture&friendID=5927295&albumId=2228608"
"150 gram weed met een straatwaarde van 6.000 euro !!! das bijna 40 euro de gram, Ben ik blij dat ik in Nederland woon ."
"Als ik een joint heb gerookt en ga dan rijden dan vind ik het altijd veel fijner gaan, je reactie vermogen gaat wel achteruit maar ik concentreer me beter op de weg en rij ook voorzichter dan dat ik niks op heb imo."
"Re: Re: pipoxyz zei: -spaceman- zei: DarkScope zei: amfetamine is dus sowieso geen xtc Klik om te vergroten... pardon!? weet aub waarover u praat! mdma is een amfetamine.... Klik om te vergroten... maar amfetamine is geen mdma :P Klik om te vergroten... idd dat is waar en dat mdma een amfetamine is klopt ook niet mdma staat voor methyleendioxymethamfetamine Dus eigenlijk is het gewoon een meth variant ofzo als je het goed gaat bekijken . Maarja whatever volges mij is het gewoon een bullshit bericht"
"Alcohol,Tabak Weed, Hasj, XTC, Speed, MDMA kristal, Original 69, Salvia, Paddo's, GHB, Yellow Subs, Lachgas"
"Wiet,Hasj en 1 3/4 omega XTC-pilletje"
"doodzonde van de smaak van je wijn imo ."
"Ik wil een actie beginnen met de slogan : KLINK ga eens snel Kapot met je Paddoverbod !!!"