Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"omg... dan zijn mijn hersens zooo fucked:P"
"je kan het daar vast ook wel leuk kwijt"
"ik dacht even dat het weer zon grap van jcutter was, als jcutter een topic start met pedo gezocht vrees ik al het ergste"
"113 kilo.....tsss eerst die coke, nu dit, waar gaat het heen met de wereld:P"
"als de prijzen nu maar niet omhoog schieten... :P"
"godver, als ze maar uit groningen blijven -.-"
"whaha, vet cute :P"
"bah.... nog even en de teletubbies gaan de politiek in <.<"
"die spreekt toch de stemmen in van grover en bert? (btw, im 19... of is dat nog te jong?"
"whaha XD nice wie gaat er mee emmers modder gooien in het ziekenhuis? tis immers voor een goed doel.... -.-"