Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
317 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
anoniemetrip zei:
groene eekhoorn nooit zo lekker gegaan jammer dat ze niet meer worden gemaakt daarna kwam goeie vervanger zelda/triforce vond hem minder dan groene ook op en worden niet meer gemaakt nu rode/roze eekhoorn ook goeie aanrader maar niet zo goed als die groene
Klik om te vergroten...

En worden ook niet meer gemaakt :tongueout: Nu witte speakertjes van tussen de 183mg en 213mg! Da's heftig, maar dan maar een halve :grin:
P
PetercLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aii hallucineren, dan heb je iets teveel gepakt man. Volgende keer niet gelijk een hele droppen. Zelf vond ik de androids erg fijn. En de all time favoriet is het groene eekhoorntje. Die mario bullits heb ik pas gekregen, denk op het volgende feestje droppen. Tijdens ade pas weer denk ik.
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#3
dubbel hartje :wink:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen naam ervoor?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
kerel ik d8 dat het speed pillen waren..?

je maakt mij echt niet wijs dat je van 90mg speed gaat halucineren hoor..

je mag dan 15 zijn, maar zelfs mijn nichtje van 3 kan je 90 mg voeren zonder halucinaties..

ik geloof der eerlijk gezegt niks meer van...
H
HykosLid
01-01-2024, 00:00
#6
gele aliens nog nooit zo gespacd :hearteyes: niet normaal wie kent die nog?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga eens dood alle 3 :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
^heb vaak pillen gehad die er precies zo uit zagen , vond ze wel oke ja maar duurt erg lang voordat ze inkicken
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Jongen hetzelfde is met wiet, als jij jezelf wijsmaakt dat je van 1 joint niet stoned wordt, wordt je dat ook gewoon niet.
Klik om te vergroten...

ik zal het is proberen :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




Klik om te vergroten...


Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ja klopt man,ze zijn wel snel stuk...



need^weed zei:
Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
Klik om te vergroten...
Ja idd maar dit zijn anderen want deze zijn al getest door mijn verkoper en volgens hem zijn ze kneiterhard,deze persoon is voor mij wel betrouwbaar,dus ik merk het binnenkort zelf wel :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij zijn kwetsbare pillen een soort van teken van puurheid, minder bindmiddel = hogere verhouding werkzame stof?



Dit zijn olifantjes, of Cote d'Or.(let niet op het geld :P)
Deze pillen waren samen met witte mitsu's het meest gewild.
Maar die mitsu's heb ik nooit lekker op gespaced, ik ging er steeds te hard op.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




Klik om te vergroten...
die bovenste witte sterren (wij noemen ze jodensterren zijn goede pillen
heb ik al aardig wat van op mij bevielen ze wel maar je weet naruulijk niet of die pillen meer of minder mdma bevatten
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom blijven jullie altijd denken dat de hoeveelheid mdma het meeste invloed heeft op je 'trip' ?

Die olifantjes die ik had, ik zei een keer dat ze niet zo sterk waren, en ik gaf er 1 weg als tester, die jongen zei dat hij er niet zo hard van ging.

3 weken later gaf ik diezelfde jongen een appeltje, die zijn zwakker. Maar ik zei dat ze sterker waren dan olifantjes. De volgende dag sprak ik hem: 'Ja vette pillen man ik ging keihard dit dat.

Het speelt zich allemaal in je koppie af.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Waarom blijven jullie altijd denken dat de hoeveelheid mdma het meeste invloed heeft op je 'trip' ?
Klik om te vergroten...

meest werkzame stof,,,,?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
BobG zei:
Het speelt zich allemaal in je koppie af.
Klik om te vergroten...


you are an idiot....

dus als ik jou een pil geef met 0.0 mdma in,en jij gelooft dat het retegoeie zijn,dan ga je alsnog flippen!!!

get lost :)
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zeker weten de roze mitsu's ..........als iemand weet waar ik die dingen nog kan krijgen ......... heerlijk ...
gisteren witte haai geprobeert .. voelde relaxed meer niet ... witte diamantjes ( de vorm dus niet met opdruk vrij hoog in soort diamant vorm gemaakt ) die zijn ook echt heel lekker.. heb oranje VW's nu nog niet geprobeert..........

nicole
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Placebo.

Nuff Said.
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#20
de blauw/paarse driehoekjes !!! ik weet niet hoe ze heten maar deze waren toppers !!1 als ik ze n keer heb maak ik er n foto van !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."