Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
321 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1


Tot nu toe enkel deze :hearteyes: :grin:



Binnenkort dus maar wat van deze kopen. :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
laatst paarse sterren gehad ie knalde tog ook fftjes lekker.

maajja aan de andere kant ik kan mdma/pillen steeds minder waarderen
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groene canadezen :grin: Heb er laatst 50 voor 2.50 per stuk gekocht
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer van het kleurtje, ziet er niet zo heel fancy uit :P
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Netjes hoor :)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#6
de blauwe bomen zijn een hoax
De eerste waren inderdaad erg hoog gedoseerd!
Maar dat waren er maar een stukof 50, de rest in amper 120mg:wink:
Nieuwe testresultaten van de jellinek.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Telpeva zei:
Grappig, dat zou heel erg netjes volgens voorspelling zijn :)...

Maarre, waar heb je uitslag(en) van Jellinek gespot? Kan er zo 1,2,3 nog niets over vinden :(
Klik om te vergroten...

Middels een dichtstaande maat van mij.
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Wat nog niet gek is natuurlijk.
Maar er gaan meerdere pillen rond met verschikkelijke spreiding, ook zo de standby's hebben de zelfde gezeur.
Ik had er 1 laten testen op 184mg en nu zijn er zelfs resultaten varierend van 37mg tot 188mg.
Maar denk eerder dat er meerdere oplages zijn.
Want weet mij te herinneren van vroeger dat als je er echt veel afnam bij een producent, dat je dan kon bepalen wat je erin wilde hebben.

In ieder geval ik heb mijn nieuwe tablet al gevonden :)
De Oranje Standby :)
Getest op 110mg Amphetamine :) Ow yeah Baby !!! :hearteyes:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Paarse Mitsubishi (2001)
Salmi (2000)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Vers van de pers.

Testen was niet nodig.



Iets dikker als normaal, geen breuklijn. Proper, solid pilletje

146-165.
:)
Klik om te vergroten...

Die wil ik. FFWD the revolution JWT :grin:

Die blauwe bomen kan ik aan, maar wil toch eerst zeker zijn hoe het zit met het aantal mg's want ze zijn wel prijzig. Beetje lullig als je dan meer gaat betalen voor sterkere pillen als je pillen met 120mg erin goedkoper kan regelen.

bigguy zei:
Die heeft ze laten testen en kwamen dus veel lager uit dan hun eerste minibatch waar ik van had gehoord.
Wat ik hoorde is: stuk op 200 van rond de 180mg en de rest is gewoon om en nabij de 120-140.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit enigzins dubieus trouwens. Wat bedoel je precies met 200? Dat het testcentrum er 200 gekregen heeft? Want dat zou wel erg veel zijn.

Of dat er 200 van 180mg gedrukt zijn? Want dat is erg weinig, en dan vraag ik me toch af hoe je aan die info komt. De enige die dat kan weten is de drukker of niet? En als die er echt op uit is om mensen af te rippen dan zal hij die info (lijkt me) niet gaan verspreiden en ten tweede, 200 pillen van 180mg is toch erg weinig? Je zou tenminste denken dat een eerste batch in grotere oplage dan gewoon 200 gedrukt wordt :confused: Om maar te zwijgen dat het dan gelijk zou uitkomen, zoals in dit geval. :confused:

Maar goed, goed om te weten allesinds. Ben benieuwd of het waar is. :)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#12
En of het waar is.
Zojuist opgevangen een resultaat van een kennis van mij.
Getest bij Kentron Nijmegen op 123mg :)
K
KittygoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kittygore zei:
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik betrokken bij productie?
hahaha, word wel steeds leuker hier.
Zou niet echt een slimme zet zijn om mezelf op deze forums te presenteren als ik zoiets als broodwinning deed.
Gevalletje van de schip in gegaan met boompjes?
Anders zie ik niet waar jou bovenstaande post goed voor is.
:wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bigguy zei:
Kittygore zei:
Waar blijft die uitslag van de blauwe boompjes?
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze inderdaad maar 120-130 blijken te zijn...
Maar jij moet je mond houden bigguy, jij bent betrokken bij de productie van die tyfus stand-by's.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik betrokken bij productie?
hahaha, word wel steeds leuker hier.
Zou niet echt een slimme zet zijn om mezelf op deze forums te presenteren als ik zoiets als broodwinning deed.
Gevalletje van de schip in gegaan met boompjes?
Anders zie ik niet waar jou bovenstaande post goed voor is.
:wave:
Klik om te vergroten...

Je moet niet naar hem luisteren , er zijn altijd wel bepaalde personen op een forum die je je aan kan irriteren.
Gewoon negeren.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
Bigguy zei:
Kittygore zei:
Je moet niet naar hem luisteren ,
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Welke persoon bedoel je ?
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mn beste herinneringen bewaar ik toch wel aan de eerste keren, de mitsu die onwijs lekker insloeg.
Later nog pilletjes zonder opdruk, roze, groene en oranje. Ik wist destijds niet hoeveel erin zat , alleen dat ze zuiver waren . Maar ik heb er toch fijne ervaringen/feesten mee gehad, dat wil je niet weten :grin:
Praat je alleen wel over een jaartje of 5 geleden.
G
GOEMALid
01-01-2024, 00:00
#18
K heb in het allereerste begin van mijn "carriere" (zo'n 10 jaar terug :flushed: ) een stuk of tig witte gehad zonder opdruk of wat dan ook.

Normaal formaat 8/4 en erg zacht van struktuur,MANNNN wat gingen we daar kneiterhard op....nix kauwen of grote kijkers maar GAAAAAANNNN.

HQ tijd in de Melkweg zeg maar.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#19
goed voorbeeld dat van die boter.

Ik heb het geprobeerd, en het scheelt inderdaad ongeveer een half uur. :rolleyes:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zaterdag zeer lekker gegaan op een blauwe boom....na een halve zat ik al in een heerlijke space. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."