Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
311 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nee maakt geen verschil :P. Dat zit allemaal tussen de oren, ligt ook aan de setting, hoe goed je gegeten hebt (denk aan serotonine voedsel zoals bananen en chocola :P), vitamines en zo en ook hoe lang je niks gedaan hebt, hoe je je voelt op het moment, de sfeer op het feest, noem maar op :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt een gedeelte wel van Harry.

Maar dingen zoals chocolade en zeker bananen zijn te verwaarlozen..DIt merk je niet, wanneer je normale consumeerbare hoeveelheden neemt.

Daarnaast kunnen er zeker grote verschillen tussen pillen zijn.
Hoewel de Nederlandse pillen markt een van de schoonste is, kunnen er wel een aantal andere stoffen (vaak MDMA look a likes) aan worden toegevoegd.
Denk hierbij aan MDA of bijv. MccP.
Door sommige van deze stoffen veranderd het effect toch wel degelijk, bij andere maakt het een wereld van verschil.

Maar denk dat set en setting meeste invloed heeft op de spaceheid, love gevoel of hallucinaties.
Dat gecombineerd met de dosis MDMA, uiteraard.

OT: witte speakers.
Heerlijk, 1 pil door vieren en heel de avond mee doen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja oke, dat bananen en zo is te verwaarlozen, maar ik denk dat het wel degelijk helpt, ook deels tussen de oren, maar goed als het voor mij werkt dan werkt het toch :P. Laat me dan lekker in die waan :grin:

Meeste bekende pillen als defqon's, redbulls, nintendo's enzovoort zijn volgens mij gewoon redelijk schone M hoor? Zouden die paar procent zo groot effect op de trip hebben? Zoveel dat je je slecht gaat voelen. Van MccP wel, maar MDA wordt het ook niet heel veel anders van, alleen hallucineren of nog wel meer?
Maar dat zit toch echt in weinig pillen, wou dat in mijn pillen een beetje MDA verwerkt zat :P. Lijkt me wel een leuk stofje in de mix met mdma
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
In bananen zit inderdaad L-Tryptofaan, een voorloper van 5-HTP, wat in je lichaam weer kan worden opgezet in serotonine.

Máár, je tryptofaan peil stijgt niet na het eten van 1 banaan. En aangezien de ADH bij bananen 1 (of 2..) is zal het gewoon niet werken.
Kun je beter echte pre loaders halen waarin deftige hoeveelheden 5-HTP ed. in zit. Sorry als ik je nu uit je waan help.
Maar wil het toch even benadrukken, aangezien jij wellicht graag in je eigen verhaaltjes gelooft (tuurlijk, als je van een banaan eten harder gaat, waarom zou je dat niet willen dan??) maar er zijn ook nog een hoop andere mensen die het lezen.
En we willen wel correcte informatie hier natuurlijk :grin:

Zoals ik al zei is de Nederlandse markt inderaad vrij schoon, zeker het afgelopen jaar.
Zoals je al zegt kun je van mccp flink slecht voelen, maar bij sommige mensen bootst dit toch wel redelijk het MDMA effect na.
MDA heeft een (Dacht ik) langer effect, en is inderdaad meer hallucinerend en minder stimulerend. Het is inderdaad erg leuk om met de mix MDMA/MDA te gaan spelen, maar again: sinds de terugkomst van goedkope grondstoffen voor MDMA wordt dat vooral gebruikt.

Ik bedoelde er enkel mee te zeggen dat wanneer je bijv. een hallucinatie hebt op MDMA, die niet perçe hoeft te liggen aan de set en setting. Vaak wel.
Zo kunnen bijv. de lichten op een mooi feest al net zo hallucinerend werken als wat MDA..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga dit niet lezen, heb je eerste stukje gelezen en als ik dit helemaal ga lezen geloof ik niet meer in mezelf. En gaat het niet meer werken :P.
Maar weet ook wel dat het niet echt werkt, maar ik heb er gewoon een beter gevoel bij als ik 2 weken van te voren 1 a 2 bananen per dag eet, nog wat ander fruit, vitamines en dat soort dingen neem. Maar dat is persoonlijk.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die hartjes zijn goed om te spacen, je gaat namelijk hard, om te feesten vind ik ze iets minder. Maar het is wel een goede pil.
r
rinickieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi :openmouth:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen naam ervoor?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
kerel ik d8 dat het speed pillen waren..?

je maakt mij echt niet wijs dat je van 90mg speed gaat halucineren hoor..

je mag dan 15 zijn, maar zelfs mijn nichtje van 3 kan je 90 mg voeren zonder halucinaties..

ik geloof der eerlijk gezegt niks meer van...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
need^weed zei:
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel ^_^



^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!

heerlijk mdma gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaaa idd die bedoel ik ook :mrgreen: die werken prcies hoe een xtyc pil moet werken heerlijke dingen :mrgreen: :openmouth: :openmouth:

als je deze slikt hoeveel neem jij er dan meestal en weet jij toevallig hoeveel mg mdma erin zit? :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
Klik om te vergroten...

ik altijd 2

2 op me tong leggen en dan doorslikken :mrgreen: van meerdere tegelijk ga je super hard :mrgreen:

ik heb nog niet zo heel vaak xtc gehad en mijn eerste pil was dus ook deze ik heb alleen nog maar deze gehad :openmouth: zo te zien niet slecht 110 mg is best veel

omg zit me nu te bedenken wat ik dan gdv dom ben geweest om de eerste keer in me leven 2 van deze te nemen(zat wel 1 uur tussen na de inname van de 2e pil want ik dacht dat de eerste niet werkte(ik was toen nog een onwetend iemand van drugs) :openmouth: gelukkig ging alles goed :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
PM verstuurd naar need^weed

om topic vervuiling tegen te gaan!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Jongen hetzelfde is met wiet, als jij jezelf wijsmaakt dat je van 1 joint niet stoned wordt, wordt je dat ook gewoon niet.
Klik om te vergroten...

ik zal het is proberen :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




Klik om te vergroten...


Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
need^weed zei:
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ja klopt man,ze zijn wel snel stuk...



need^weed zei:
Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
Klik om te vergroten...
Ja idd maar dit zijn anderen want deze zijn al getest door mijn verkoper en volgens hem zijn ze kneiterhard,deze persoon is voor mij wel betrouwbaar,dus ik merk het binnenkort zelf wel :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij zijn kwetsbare pillen een soort van teken van puurheid, minder bindmiddel = hogere verhouding werkzame stof?



Dit zijn olifantjes, of Cote d'Or.(let niet op het geld :P)
Deze pillen waren samen met witte mitsu's het meest gewild.
Maar die mitsu's heb ik nooit lekker op gespaced, ik ging er steeds te hard op.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.




Klik om te vergroten...
die bovenste witte sterren (wij noemen ze jodensterren zijn goede pillen
heb ik al aardig wat van op mij bevielen ze wel maar je weet naruulijk niet of die pillen meer of minder mdma bevatten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."