Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb heel raar sinds ik tripmiddelen gebruikt heb, heel vaak visual-achtige dingen. Ik blow bijna niet meer, maar moet zeggen, tegenwoordig heb ik die tripverschijnselen niet meer zo of helemaal niet meer. Maar ja, dat is misschien een paar keer geweest. Wat je schrijft over dat vislijntje, dat kan zomaar ook eens de gedachte zijn van een nuchter persoon die in het donker fietst. Als je het er toevallig smiddags over gehad hebt en er toen al de rillingen van hebt gekregen en dan savonds in het donker hetzelfde pad neemt en weer aan dat verhaal denkt, daar alleen in het donker, dan zou ik me nuchter ook helemaal bang kunnen maken. Of was het een hele heftige tripachtige ervaring?"
"Wat ga ik het met mijn kinderen zo anders doen, als ik dit weer eens lees! Ik weet natuurlijk niet hoe ik er over 10 jaar tegenover sta, maar als mijn kinderen toch een blowtje willen doen, wie ben ik dan om ze tegen te houden. En idd, je mag wel 30 chaggies roken, maar 1 jointje niet. Maar ik sluit me bij reactie van MetalKnien aan, dat als je het zo behoud, dat je er goed met je vader over kan praten het wel weer bijtrekt. Ouders schrikken in de eerste intantie altijd verschrikkelijk als ze het woord drugs horen en willen er dan niks van weten, wat jouw visie daarop is. Hun ideeen tellen dan alleen maar. I.p.v. dat ze eens even wat googlen bijvoorbeeld of elders wat info vandaan plukken en bovenal naar hun kind te luisteren wat die ervan weet! Gelukkig zijn mijn ouders altijd open geweest en luisterden naar mijn ervaringen. Ik heb laatst nog een heel gesprek met ze gehad over de werking van diverse dingen. Goed blijven praten is heel belangrijk."
"Ik zou het netjes teruggeven. Ik geef zowiezo niet heel veel om een blow! :P"
"Een lepeltje zeep tussen p*n*s en pr**m, is een nacht vol liefde en een bed vol schuim! (Bek vol schuim kan evt. ook nog!) Ik vind de Asian Spa van Ellesdee errug heerlijke Zeep! Ellesdee wil je mijn rug even inzepen?"
"Het zal wel iets psychisch zijn, maar ik vond bommetjes nooit geen voldoening geven."
"Heel veel sterkte met het verlies van je beste vriend. Vreselijk. De mensen die dit zichzelf aandoen, zijn vaak juist degene die geen seintjes doorgeven. En die er niks over loslaten. Dit totaal in hun eentje overdenken en het vervolgens doen. Het was voor hem zoals ik begrijp ook de eerste keer speed. Het lijkt mij heel sterk dat de speed dan de oorzaak is geweest voor zijn zelfmoord. Maar hoe dan ook, verandert helemaal niks aan de zaak. Ze kunnen wel met de vinger naar de speed gaan wijzen. Maar zoals ik hierboven al schreef zijn juist de mensen die zelfmoord plegen er vaak in hun eentje mee bezig om dit te beramen. Moeilijk zeg voor je. En natuurlijk voor zijn familie/jouw stieffamilie. Hopelijk heeft hij idd een afscheidsbrief(je) geschreven. Had hij veel problemen dat je weet? Misschien erge zorgen ergens over. Dat het niet liep zoals hij wilde. Zoveel vragen, hopelijk kun je achter een aantal dingen komen. Sterkte!"
"berbe zei: Armani7 zei: berbe zei: ben er niet fier op 2 weke nooit meer doe ik dat Klik om te vergroten... moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte ''ik gebruik drugs ik ben stoer'' ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje Heel veel succes en heel goed van je dat je uit jezelf gestopt bent. Mijn langste keer wakker van speed een dag of 3/4. Toen zag ik overal zwarte katten. Nooit paranoia geweest gelukkig."
"Ik heb helaas echt met iemand te maken gehad, die hele ernstige psychoses had. En maar door blijven gaan. Echt probeer te stoppen, of zoek hulp of wat dan ook, want ik weet niet hoe bij jou de psychoses zich uiten, bij die persoon was (is) het heel ernstig. Hij hoorde in de supermarkt op de radio, liedjes, die over hem gingen, soort van carnavalskrakers!!!! Ging zelf geregeld naar de politie, want hij dacht dat ze hem hadden aangegeven! En echt vele hele ernstige dingen. Volgens mij is het nog steeds zo. Ik hoop natuurlijk van niet. Maar echt STOP!!!! Makkelijker gezegd, dan gedaan uiteraard, maar waar een wil is....en het is geen schande om die weg misschien met wat hulp te moeten bewandelen. SUCCES!"
"Marla Singer zei: Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para. Klik om te vergroten... Hahahaha, Marla! Maar ik heb dat ook wel eens, dat ik ergens ineens een sterke pepgeur ruik. Net of dat nog in mijn neus is blijven hangen. Maar dat zoiets dagen blijft ruiken door je gehele huis, lijkt me echt stug. Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik dacht in een bepaald kastje, van wat ruik ik toch een peplucht. Maar toen bedacht ik me, het is het cd-kastje, dus dat kwam van de hoesjes af. Misschien dat je dat plaatje waar je het op fijngekapt hebt een extra wasbeurt moet geven en idd misschien effe de afvoer even nakijken. Muscle is een hele goede afvoerontstopper."