Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 keer gebruikt. 0 bad trips dus kans van 0,00% ben benieuwd wat de uiteindelijke uitkomst wordt."
"In de media hoor je alleen maar negatieve dingen over paddo's daarom lijkt het me intressant om is te informeren onder de mensen hoe vaak het nou voorkomt zon bad trip. Voor de gene die paddo's hebben gebruikt: Hoevaak heb je paddo's gebruikt??? Hoevaak heb je een bad trip gehad??? Zo kunnen we het percentage bad trips bepalen en is een positief resultaat over paddo's creeren. Er is onderzocht dat maar 0,01 % kans op een bad trip is dus ben benieuwd. Ik zelf heb nog nooit paddo's gedaan staat wel op de planning"
"CyberMonkey zei: roken in een joint wordt over het algemeen sterk afgeraden want salvia wordt puur gerookt en van de extracten heb je een veel te kleine hoeveelheid nodig om een joint te vullen, en de temperatuur moet zoals al vermeld heel hoog zijn en het kleine vuurkegeltje in een joint is daar minder geschikt voor (schijnt het...). Meesten doen het met een pijp of bong. Kauwen duurt langer en heeft een minder heftig (maar langduriger) effect. De bladeren schijnen echter niet echt lekker te smaken en je moet ze een hele tijd in je mond houden. Klik om te vergroten... Ik hoor veel mensen zeggen dat ze het wel roken ??? Ik haal een pijpie denk ik of werkt een waterpijp / bong beter ???"
"Dissonant zei: Bong met ijs in En gewoon pijpje wordt veel te warm Klik om te vergroten... Bong met ijs ??? Oke ik dacht dat ze juist aanraden salvia te roken in een puur pijpie ??? word ook als pakket verkocht met een puur pijpie ?? Dus gewoon smoke in bong ?? gaat ik die halen in plaats van puur pijpie"
"Dissonant zei: Mja dat brandt redelijk traag op, je moet echt een halve minuut lang lurken met de vlam erop (je moet alles in 1 keer binnentrekken) En als je dan zo'n kort metalen pijpje gebruikt wordt dat snel erg warm. Het is mogelijk met een pijpje he, maar als je comfort wilt ga dan voor de gekoelde bong. Klik om te vergroten... Oke duidelijk verhaal Alleen dat koelen heb ik nog nooit gehoord ?? vertel daar is wat meer over ?"
"Sweet_Shadow zei: 8 trips 0 bad trips Maar misschien is het wel handig als je bad trip eventjes definieert, want mensen denken er nogal verschillend over, volgens mij. Dus wat zie je als bad trip, in het kader van dit onderzoek (hehe :P)? Hier kan ik me wel in vinden: What is a bad trip? A good definition of bad trip might sound something like this: A psychedelic experience that goes "wrong" or becomes "out of control", during which the tripper in question loses any sense of being okay with what is happening to him or her. It's important to note that not all "good trips" feel consistently good. I routinely have psychedelic experiences that are challenging emotionally. I feel deeply sad, or extremely frightened, or very anxious, for example. This is always a possibility, but usually these experiences are useful to me. There is no guarantee that you will always be smiling and cheerful on LSD or any other psychedelic. You can wind up in very difficult states, and still be "okay" with what is happening to you; in that sense, these challenging life experiences are by no means "bad trips". Plenty of very experienced psychedelic users have never experienced anything they'd call a bad trip. Klik om te vergroten... Bron Klik om te vergroten... Kan ik me volkomen in vinden goede uitleg. Tussenstand: Aantal paddo trips: 167 + heel veel van zommes :P Aantal Bad trips: 10 Percentage: 6,0% erg hoog tot mijn verbazing ."
"Dissonant zei: Ik doe dat ook soms met wiet Gewoon wat gecrusht ijs in je bongwater kappen, dan koelt de rook zeer goed af, en komt hij zachter binnen. Klik om te vergroten... Oh op die manier ik zat echt heel anders te denken pfff :P haha Ik zal het is proberen als ik me bong heb gekocht ga die gelijk met me salvia / kratom halen. Wat over 2 weken ongeveer zal gebeuren"
"zommes zei: Verder flink balen natuurlijk, maar het ligt echt niet aan de paddestoelen. Er zit gewoon iets niet helemaal goed bij jou wat blijkbaar werd getriggerd door het middel. Je hebt het waarschijnlijk ook lopen combineren met blowen, wat ook een absolute afrader is. Dat bijna-doodgaan was niet gebeurd als ze je geen valium hadden toegediend. Fat Freddy's cat zei: dat van dat fout trippen, vechten, bijten en egodeath begrijp ik heel goed... Wat me verontrust is die hartstilstand Wist niet dat dat kon van combinatie paddo's - benzo Als dat zo is vind ik dat paddo's uit de handel zouden genomen moeten worden zelfs. Klik om te vergroten... Wat een kromme redenatie, de combinatie alcohol-benzo kan ook dodelijk zijn. Alcohol uit de handel? Het is gewoon een achterlijk actie van het ambulancepersoneel, als hij was gestorven was dat bijna moord geweest. Klik om te vergroten... Hier info over valium en paddo's opzich kan het wel alleen weet je niet de dosis en dan kan het makkelijk fout gaan. Datum: 11 April 2003 Vraag: Ik ben een actief gebruiker van geestveruimende middelen, ik gebruik nu vier jaar paddoos en sinds een jaar salvia. Zelf heb ik nooit problemen gehad met psychoses, ik heb ze natuurlijk wel gehad, maar wist mezelf altijd te vertellen dat het slechts een trip was. Een niet zon goede dan wel, maar t zou voorbij gaan. Nou heb ik een aantal vrienden die ook wel eens van de paddestoelen willen proeven. Ik weet dat als mensen een foute trip hebben ze t best een sinaasappel sapje met wat extra vitamine C kunnen slikken. Allen als mensen echt fout gaan, is dit toch echt te weinig. Wat ik mij eigenlijk afvraag, is je valium van de huisarts of een andere instantie kan krijgen just in case. T is toch een van de beste remedies tegen de effecten van paddestoelen enzo. Ik heb t wel eens van kennissen gehad die t van hun huisarts tegen depressie kregen, maar om nou bij de huisarts een flinke depressie te gaan zitten faken lijkt me ook niet helemaal geweldig. Alvast dank Antwoord: Beste vraagsteller, Valium is op medisch recept verkrijgbaar en natuurlijk op de illegale markt. Valium kan inderdaad onrust dempen. Paddo's en valium zijn in combi lichamelijk niet gevaarlijk. De combi met een zware dosis Salvia kan mogelijk wel riskant zijn. Ik ben er niet zeker van maar dat is denkbaar. We hebben er geen ervaring mee. Je kunt overigens met valium wel op een gevaarlijke manier overdoseren . Als je echt van de wereld bent, is doseren lastrig. Dan nog iets: het nemen van kalmerende drugs om de negatieve bijeffecten van andere drugs tegen te gaan, is een riskante manier van druggebruik. Je gebruikt meer dan je eigenlijk aankunt en de totale lichamelijke en geestelijke belasting is groter. Groet, Martin Sijes dus ook boeken van Harry Mullisch (niet dat die aan te raden zijn, maar bij wijze van) Klik om te vergroten... dat mag inderdaad wel is gezegd worden pff wat heb ik een hekel aan harry potter pff :P"
"GabberSnoePie zei: hoezo trekt paddo's je niet als ik vragen mag.... Klik om te vergroten... tja geen idee eigenlijk maar ik voel niet de behoefte ze te gaan eten. En me meisie ook niet. Ik hou het liever bij de snuif producte en xtc. En de tripmiddelen gewoon om te teste maar niet voor herhaling vatbaar denk ik. Misschien lsd vaker maar denk het niet."
"Ik ben zelf al een tijd zeer geintresseerd in Salvia Binnenkort zal ik dan ook bij de shop gaan halen. Ik ga beginnen met 5 of 10 extract ligt er aan. Ik weet dat je eerst tolerantie moet opbouwen en hoe vaker je het gebruikt hoe meer je gaat voelen als het goed is ?? het nadeel met met salvia lijkt mij dat heel veel mensen het helaas neit voelen ik hoop ik wel Er zijn zoals ik lees verschillende manieren om salvia te nuttigen: - roken in een joint - roken in een pijpje - roken in een bong / waterpijp - kauwen welke manier is het best voor de eerste keer ?? En wat is het handigst beginnen met de bladeren of beginnen met 5 / 10 / 20 extract ?? Alvast bedenkt en tripse"