Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ah dan heb ik dat verkeerd begrepen nee ik ben blij dat ik dat niet heb =/"
"wat leuk als mensen posten onder invloed ^^ moet ik ook is doen"
"Armani7 zei: ik ben inderdaad ook heel open over drugs met m'n ouders en ze weten dat ik er veel van weet en veel weten er over verkleint het risico toch al behoorlijk. ^^ Klik om te vergroten... en hoe oud ben je dan mag ik vragen? want als mijn ouders zoude wete wat er met mijn geld allemaal gebeurd..."
"weet er iemand een shop in omstreken van hulst?"
"achja ik heb wel tijd =)"
"ik wil lsd ook doen!"
"mja ik heb ook liever mn dagelijkske slaap. Daarom gebruik ik meestal al vroeg in de avond zodat ik toch tegen de morgen in slaap kan vallen in het weekend want daarna is er weer een dag"
"hebben jullie soms problemen met iets? familie, financieel? want dan grijp je wel al snel naar zon middelen, heb ik ook al is meegemaakt dat ik het even moeilijk had en dacht dat coke mn redding was ...niet dus"
"en wat als je dan verslaafd bent geraakt aan speed in tussen tijd? ik denk niet dat dit een goeie manier is om af te vallen"
"achter school een jointje, zaaliigg snap niet dat je er bang voor bent eigelijk"