Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
316 weergaven
18-5-2026
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het moeilijk te kiezen. De eerste keren was op salmiak hartjes, deze heb ik als meest heftig ervaren. Hier heb ik overigens ook het meest op gehallucineerd, wat ik zelf altijd een erg leuke bijkomstigheid vind. Echter denk ik zelf dat ik meer met nostalgische gevoelens terug kijk op deze pillen, het was nieuw voor me, waardoor ik er harder op ging.
Later heb ik nog een scala aan verschillende pillen gebruikt, waarvan de blauwe mitchu's het fijnst waren. Lekker love gevoel en lekker gespaced :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nee maakt geen verschil :P. Dat zit allemaal tussen de oren, ligt ook aan de setting, hoe goed je gegeten hebt (denk aan serotonine voedsel zoals bananen en chocola :P), vitamines en zo en ook hoe lang je niks gedaan hebt, hoe je je voelt op het moment, de sfeer op het feest, noem maar op :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt een gedeelte wel van Harry.

Maar dingen zoals chocolade en zeker bananen zijn te verwaarlozen..DIt merk je niet, wanneer je normale consumeerbare hoeveelheden neemt.

Daarnaast kunnen er zeker grote verschillen tussen pillen zijn.
Hoewel de Nederlandse pillen markt een van de schoonste is, kunnen er wel een aantal andere stoffen (vaak MDMA look a likes) aan worden toegevoegd.
Denk hierbij aan MDA of bijv. MccP.
Door sommige van deze stoffen veranderd het effect toch wel degelijk, bij andere maakt het een wereld van verschil.

Maar denk dat set en setting meeste invloed heeft op de spaceheid, love gevoel of hallucinaties.
Dat gecombineerd met de dosis MDMA, uiteraard.

OT: witte speakers.
Heerlijk, 1 pil door vieren en heel de avond mee doen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja oke, dat bananen en zo is te verwaarlozen, maar ik denk dat het wel degelijk helpt, ook deels tussen de oren, maar goed als het voor mij werkt dan werkt het toch :P. Laat me dan lekker in die waan :grin:

Meeste bekende pillen als defqon's, redbulls, nintendo's enzovoort zijn volgens mij gewoon redelijk schone M hoor? Zouden die paar procent zo groot effect op de trip hebben? Zoveel dat je je slecht gaat voelen. Van MccP wel, maar MDA wordt het ook niet heel veel anders van, alleen hallucineren of nog wel meer?
Maar dat zit toch echt in weinig pillen, wou dat in mijn pillen een beetje MDA verwerkt zat :P. Lijkt me wel een leuk stofje in de mix met mdma
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
In bananen zit inderdaad L-Tryptofaan, een voorloper van 5-HTP, wat in je lichaam weer kan worden opgezet in serotonine.

Máár, je tryptofaan peil stijgt niet na het eten van 1 banaan. En aangezien de ADH bij bananen 1 (of 2..) is zal het gewoon niet werken.
Kun je beter echte pre loaders halen waarin deftige hoeveelheden 5-HTP ed. in zit. Sorry als ik je nu uit je waan help.
Maar wil het toch even benadrukken, aangezien jij wellicht graag in je eigen verhaaltjes gelooft (tuurlijk, als je van een banaan eten harder gaat, waarom zou je dat niet willen dan??) maar er zijn ook nog een hoop andere mensen die het lezen.
En we willen wel correcte informatie hier natuurlijk :grin:

Zoals ik al zei is de Nederlandse markt inderaad vrij schoon, zeker het afgelopen jaar.
Zoals je al zegt kun je van mccp flink slecht voelen, maar bij sommige mensen bootst dit toch wel redelijk het MDMA effect na.
MDA heeft een (Dacht ik) langer effect, en is inderdaad meer hallucinerend en minder stimulerend. Het is inderdaad erg leuk om met de mix MDMA/MDA te gaan spelen, maar again: sinds de terugkomst van goedkope grondstoffen voor MDMA wordt dat vooral gebruikt.

Ik bedoelde er enkel mee te zeggen dat wanneer je bijv. een hallucinatie hebt op MDMA, die niet perçe hoeft te liggen aan de set en setting. Vaak wel.
Zo kunnen bijv. de lichten op een mooi feest al net zo hallucinerend werken als wat MDA..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga dit niet lezen, heb je eerste stukje gelezen en als ik dit helemaal ga lezen geloof ik niet meer in mezelf. En gaat het niet meer werken :P.
Maar weet ook wel dat het niet echt werkt, maar ik heb er gewoon een beter gevoel bij als ik 2 weken van te voren 1 a 2 bananen per dag eet, nog wat ander fruit, vitamines en dat soort dingen neem. Maar dat is persoonlijk.
L
LemonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauw oranje redbulls. WAUW.
ik had het al een jaar niet meer gedaan, de pil die ik een jaar geleden nam had namelijk weinig 'love' effect dus had ik eigenlijk besloten te stoppen.

begonnen met halfje, uiteindelijk een hele op. :mrgreen:
alleen maar vrienden, overal vrienden :grin: :grin: :hearteyes: <3 <3

Nog even lopen kotsen omdat ik te hard ging :kots:

Beste pilletje ooit :hearteyes:

& geen kater gehad, dat is fenomenaal aangezien ik de vorige keren wekenlang in de bank lag te huilen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Ik bedoelde er enkel mee te zeggen dat wanneer je bijv. een hallucinatie hebt op MDMA, die niet perçe hoeft te liggen aan de set en setting. Vaak wel.
Zo kunnen bijv. de lichten op een mooi feest al net zo hallucinerend werken als wat MDA..
Klik om te vergroten...

Klopt! En zo had ik vroeger wel eens een bril bij het autorijden, als ik die dan niet op had, dan zag ik vooral 's avonds wel eens vreemde dingen die er niet waren aangezien ik gewoon niet scherp zag :tongueout: Dan kun je je ook dingen verbeelden.
M.a.w. onder invloed van drugs ga je gewoon anders tegen dingen aankijken en zie je het niet altijd even scherp meer. Zeker als je een bepaalde hoeveelheid van bijv. MDMA binnen hebt gekregen ga je vanzelf hallucineren.
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste pil die je ooit hebt gehad?

Ik had rond 2008 blauwe driehoekige mitsus, top....was ook in de tijd van mn eerste x-ervaringen. Nam ik altijd in 3x, steeds een ountje, en ging daar knalhard op! Daarnaast heb ik een keer van iemand, gebroken wit, vrij dikke rolexjes gehad. Had ik nooit gezien, daarna ook niet meer. Waren heel hard gedrukt en zo glad als een smintje. Degene van wie ik ze kreeg had ze van iemand die ze uit de jaren 90 had bewaard. Met een aantal, zeer ervare vrienden bij iemand thuis gezeten, een halve genomen, na een uur toch maar gelijk de andere helft, en ongeveer met zn allen 12 uur lang compleet into space gegaan. Zelfs nar 5 uur kregen we nog keiharde waves. We hadden er ook niet meer op, omdat we niet meer hadden, maar dat was ook absoluut niet nodig. By far de beste!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
[Verplaatst naar bestaand topic erover]
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry niet gezien :tongueout:

Daarnaast maar gelijk mijn slechste : tijdens de mdma droogte roze ronde mitsus: puur mcpp. Hoop paranoie en overgeven. Ook blauw ronde klavers, zat weinig in (denk 50mg), we vonden een paar keer dat we er wel erg veel moesten nemen en wat te voelen, en steeds een hele dag erna wakker. Na een aantal keer gebruik ez test gehaald, gaf fel amfetaminekleur aan. Wss met heel weinig mdma...stomme was dat de dealer die verkocht en voor een euro meer witte ronde kavers, en die waren wel heel clean en goed. Jammer dat ie zelf ook slecht geinformeerd was :wink:
m
marianLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen?
r
raa89Lid
01-01-2024, 00:00
#13
marian zei:
Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen?
Klik om te vergroten...

Gele mariobullets toevallig?
Afgelopen zaterdag gehad... reken op 209mg.. duurt lang voor hij opkomt maar echt heerlijke... superchille buzz... had alleen geen controle meer over mijn onderkaak.. menig mens zou denken dat ik het koud had maar dit was niet aan de hand... en de volgende dag geen kater/brak gevoel....
Heerlijk zeker 1 van mn favorieten.. en groene olifanten.
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#14
marian zei:
Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen?
Klik om te vergroten...

Ik had afgelopen zaterdag de gele mario bullits, 200mg+.
Vond ze persoonlijk niet super, ging er veel te hard van hallucineren :confused:
J
JB0341Lid
01-01-2024, 00:00
#15
1. Paarse lambo's
2. Blauwe/Rode Superman's
3. ( 1e batch ) Gele Bullits
4. Partyflocks :P
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#16
dubbel hartje :wink:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen naam ervoor?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ga eens dood alle 3 :P
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#19
roze diamantje :openmouth:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauwe driehoekige mitchus :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."