Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 ste pillen voor mij waren 3 blauwe mitsu's, ik was kenker furr... alles ging net goed. Kheb alleen maar gezeten met me hoofd naar beneden en kk hard gespaced, paatte tegen dingen die er niet waren etc.. dingetjes dat bij X altijd gebeurt alleen dan hoorde ik me nuchtere stemmetje niet meer."
"Ik hoorde heel wat over Haze Weed.. Van is super en weet ik het wat. Nou had een vriend van me een keer 2 voorgedraaide Haze dingen gehaald. Hebben we samen opgesmoked maar ik merkte er niets van tenminste.. niet anders als White Widow , wel wilde ik geen contact meer met anderen, als hij me aanraakte ofso werd ik steeds moeier en chaggerijniger.. Heb jij wel is Haze gesmoked ? Hoe werkte dat bij jou, wat is nou eigenlijk de bedoeling ?"
"Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep. Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . . Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam. Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ? En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . ."
"heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word.."
"Hmm ja daar zeg je wat, ja kvond wel chill gewoon, heb gewoon geen enkele nare bijwerking gehad behalve dan dat me huid zo beurs is nu"
"3970 Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ? pff loser.."
"Ik zit er een beetje doorheen.. '-_- Ik ben het zat met al die drugs, ik ben nou langer dan 6 maanden geen dag clean geweest. Zowieso iedere dag 3 joints, en in 't weekend harddrugs pep of sos meestal en soms een xtc pil, ook combineer ik het allemaal met veel alcohol, en ik kan speed nog wel is mengen met XTC of sos. Het probleem is dat ik me geen weekend meer voor kan stellen zonder drugs, drugs maakt gewoon een heel groot deel van me leven uit. Ik denk iedere dag aan die zooi, en droom er regelmatig over, ik ben thuis bij me ouders ook gewoon onder invloed. Maar ik word steeds lelijker, mensen zien me alleen met grote doppen. Ik weet dat ik verslaafd ben [ ik heb nl nog niet eens een keer geprobeerd te stoppen ] Maar ik ben niet verslaafd aan 1 bepaalde drug, maar aan al de stimulerenden druggies. Wat moet ik doen ? Ik ga nog liever dood dan dat ik me moeder moet vertellen dat ik gewoon nog steeds aan de drugs zit."
"Probeer eerst de gedachten dat je niet zonder drugs of alcohol kan leven uit je hoofd te halen, want dat is onzin. Jij : in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege dat het niets zal worde met mij dat ik in de goot zal eindige dat ik drugs en alcohol probleme heb Je weet dat je het kan, je bent een mens net als ik en je buurman. Waarom kunnen wij het dan wel ? Een andere achtergrond, een ander verleden andere gedachten. Maar toch je bent een mens met hersenen en een lichaam. Je kan het wel en dat weet je. Je hebt dus vaak te horen gekregen dat je het leven niet aankan. Laat eens zien wie je bent, misschien hoor je hem nauwlijks.. maar ergens in je hoofd hoor je een stemmetje, die je verteld dat je het wel kan. Probeer eerst je leven op orde te krijgen, kijk dan verder naar je verslavingen. Sterkte"
"Naam topic : Goeie smoesjes bij de Shop als je je id niet bij je hebt! Hoe fixten jullie vroeger, of nu nog steeds weed uit een coffeeshop.. welke smoesjes of verkleedpartijtjes of andere wanhopige ideen heb jij gehad en is het je toch gelukt ??"
"Hallo, ik ben nog jong 17 jaar oud en heb al aantal soorten drugs gebruikt. Wat mij het beste gevoel gaf en waarmee ik het best functioneerde is de drugs speed, die ik 1 x heb gebruikt 6 tot 7 weken geleden. Daarna heb ik het nooit meer gebruikt, omdat ik me té goed voelde door de drugs en wist dat ik er snel misbruik van zou gaan maken. Die ene x dat ik het gebruikt heb, was met me beste vriend wie tegelijk ook me stiefbroertje van 17 was. Vijf dagen na ons gebruik heeft me maatje zelfmoord gepleegd, jullie zullen hier vast wel wat van hem gehoord hebben, hij stond hier geregistreerd als Bart. Mijn ouders weten niet veel van drugs en ik ook niet, maar de vingers worden naar de speed gewezen als het gaat waarom hij deze zelfmoord "actie" heeft gepleegd. Voordat wij speed gebruikte voor die ene keer. Gebruikte we wekelijks XTC. Twee maanden lang. En daarme luidt mijn vraag : Kan het de speed zijn geweest ? Dat hij misschien een psychoge heeft ontwikkeld o.i.d ?"