Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn ouders zouden me vierendelen als ze wisten dat ik af en toe een jointje rook en dat ik 2x paddo's heb gehad en nu nadenk om een keertje LSD te proberen ik zou zelf nooit drugs proberen als xtc , speed, coke, heroine etc. gewoon leuk trippen (1x in de 2 maanden ofzo) maargoed, ze hebben ook liever dat ik bezopen thuis kom blijkbaar"
"ik heb er eentje genomen zojuist, ik zie het wel ik ga verder genieten (heerlijk zo thuis gebruiken, alles bij de hand etc.)"
"ik heb erg weinig ervaring met speed maar misschien kan ik het beste antwoord geven aangezien mijn eerste keer vorige week was! ik ben begonnen met twee sleutelpunten (flink wat opscheppen), en heb een uur erna nog eens twee genomen het was op een donderdag, dus de café's waren open tot 2, en daarna ben ik een filmpje gaan kijken bij een maat van me om half 5 naar huis gefietst en daar nog tot half 8 muziek geluisterd op de pc was een geweldige ervaring"
"ik ben totaal onervaren met speed (1x gedaan met uit gaan) en nu voor de eerste keer alleen thuis (wil een nachtje doorgaan, heb morgen toch niet veel te doen) maar ik heb een lichte hoofdpijn, waarschijnlijk van een beetje vermoeid te zijn enzo. is het verantwoord om 1 of 2 paracetamolletjes te pakken? of is dat gevaarlijk? - extra info: ik heb maar een klein lijntje gehad bedankt alvast"
"^ ik denk dat het bij mij nog iets teveel was, en ja dan creeer je inderdaad chaos begin met een beetje, en je voelt wel wat het met je doet. op hand daarvan doseer je iets meer etc. tot je het gevoel hebt dat het genoeg is klinkt misschien onverantwoordelijk, en je wil vast een antwoord hebben in centimeters of mg , maar luisteren naar jezelf helpt bij de perfecte dosering! ( ja ik zit nu ook op de speed :P )"
"het komt niet door de speed, want de hoofdpijn had ik al een beetje maar goed dat je het zegt, ik ga ook maar eens een flesje water erbij pakken :P maar kan het kwaad of weet je dat niet?"
"ik heb mijn lenzen maar eens uitgedaan, dat werkt ook wel"
"ik heb dit inderdaad ook opgemerkt de laatste tijd en zoals in wiki beschreven staat heb ik het met vlak voor het in slaap vallen met een hele hooge schreeuw best angstaanjagend, ik kap er nu ook maar even een tijdje mee"
"schijven of pillen hiero"
"ik gebruik sinds kort 5-HTP, en ik weet niet of het daaraan ligt of het placebo-effect maar het werkt voor mij echt goed"