Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik en een paar maatjes van me wille een keer graag paddo´s doen we zijn erg nieuwsgierig naar de effecten ervan, ik hoor van veel mensen dat ze echt heel smerig zijn dus willen wij het in een gerecht doen tussen een broodje of iets. we zaten na te denken om het in een soep te doen, maar mij vraag was als je het kookt met soep kook je de stoffen er dan uit of niet? of gewoon door de soep heen gooien, of eerst soep maken paddo´s in de pan dat zeg maar dan, gaan die stoffen dan naar boven? en hoef je de paddo´s zelf nie meer te eten?"
"17 en ik vond en vindt het nog steeds geen drol aan :P misschien wel beter , heb al een half jaar niet gedaan"
"Wat gebeurt er met mensen die adhd hebben en dan speed of sos nakken?"
"mijn gekste ervaring,(wel een leuke) Op een Vrijdagavond ging ik en wat vrienden van me uit naar een of andere discotheek, daar aangekomen al wat gesnoven, beetje rond 1 uur 1e pil genomen 2 uurtjes later nog 1 en nog een uurtje later nog 1, waren echt goede pillen, ik was zo waus maar ook zo social iedereen die ik zag gaf ik een hand, ging ik heel intensief praten terwijl ik ze nie eens kon,soms dacht ik dat het een vriend van me was waar ik tegen zat te praten maar was gewoon een onbekende later in het gesprek kwam ik daar pas achter, daarna gingen we nog de stad in en begonne we tegen zwervers te praten en beetje wazig te doen, maar als je de volgende dag er aan terug denkt is t wazig wat je heb gedaan, maar toch hadde we een geslaagd avondje/nachtje"
"jah ik ga ze denk gwoon rauw eten, me neus dichtgeknepen met me handen en happen die handel :P"
"ik had laatst flink coke gesnoven(snuif nog niet zo heel lang), toen het al wat erg laat begon te worden wou ik gaan slapen, maar in bed dacht ik allemaal aan dingen die ik nog moest doen (niet echt), steeds denkend en denkend aan dingen en constant van houding veranderen en zweten, leek wel of ik gek werd. , hebben hier mensen die dit ook hebben gehad ofzo?"
"ja ik denk dat ik nie meer ga snuiven ik vin het eigenlijk best wel saai, slik liever een snoepie, is ook minder verslavend en ik hoef nie elke weekend te doen, alleen met feesten, ik ken wel mense die echt vast zitte aan de coke enzo maar ik wil dat niet dat het bij mij overkomt, ik hou het lekker bij me blowjte en af en toe lekker een pilletje"
"zeker blauwe mitsu´s , die waren echt heftig zeer hard van gegaan !"
"ik gebruik ook al een jaar ongeveer 1 keer in de 2 maanden (+- 2 pille) en heb wel wat problemen, met onthoude, zinsopbouw en soms als ik iets wil zegge iemand anders praat er door heen, dan weet ik nie meer wat ik wil zegge , ook heb ik 2 weken na dat ik xtc had genomen echt een week last van me maag gehad"