Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi geschreven report! Heel herkenbaar ook Ik vind Meph super spul!! mn nummer 1!"
"Re: Coke report Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet"
"Geen dank"
"Tegen wie heb je et nou? Als je et tegen mij hebt : Als ik gebruik, gaat et de laatste tijd via de neus ja.. Ik kan het beter hebben dan wanneer ik iets slik... Met slikken heb ik meestal last van de maag of misselijkheid.. met snuiven heb ik dat helemaal niet."
"Zolang je niet teveel neemt, heb je nergens last van.. Ze zeggen dat je niet meer dan 500MG moet nemen, maar ik denk dat je nog wel meer kan hebben.. Of het is inderdaad per persoon verschillend"
"Groot gelijk om het dan niet te proberen.. Dr zijn genoeg andere leuke versnaperingen voor een leuke dag/nacht"
"Ik denk zelf dat XTC WEL verslavend is.. Wat hierboven ook al gezegd werd : Ook aan drop kan je verslaafd raken.. Als je bv depressief bent en je hebt gemerkt dat als je een pillie gebikt hebt, dat je al die gevoelens kwijt bent.. Een volgende keer als je niet lekker in je vel zit, is de kans aanwezig dat je aan een pillie denkt. Als je je er dus eenmaal door laat verleiden om een pillie te pakken, is die stap zetten een volgende keer een stuk makkelijker. Maar dit is mijn mening"
"Als je jezelf geen grenzen kunt stellen, heb je maar weinig nodig om de volgende keer toch te gaan slikken. Het stemmetje dat continu ja zegt zal dan winnen.. Het is altijd makkeilijker om iets wel te doen dan niet te doen. Zeg ik onder het genot van een paar stevige lijntjes Mephedrone die ik naar binnen heb gewerkt Yoooooo!"
"Ik slik(te) er maximaal 3 op een avond..Dus ik zou er niet snel last van hebben"
"Mooi geschreven report!"