Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb hier nu ook een paar busjes.....jammer dat topic starter geen verslag geplaatst heeft"
"hoi hoi, krijg tijdelijk elke dag een prik Fragmin 2.500 om trombose te voorkomen(is eigenlijk soort bloedverdunner) na een operatie. Is het mogelijk om gewoon een keer X te gebruiken of iemend hier ervaring mee BVD"
"Bedankt voor info......maar zijn er ook mensen die er wel ervaring mee hebben?"
"Oke,bedankt voor info........we stellen het nog ff 2 weekjes uit"
"weyoun22 zei: Dronken karten ook In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal Klik om te vergroten... idd leuke plaats daar"
"trippelh zei: Ik gebruik het alleen thuis samen met mijn vrouw . Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee. Lekker filmpje kijken muziek opzetten en elkaar verwennen En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar Damn heb er weer zin in Klik om te vergroten... We doen mee Trippelh"
"heb het al 2x mee gemaakt.....verkoudheid loopneus.....gee probleem om X te nemen......nadien verkoudheid ook weg ....zou eigenlijk op doktersrecept moeten"
"yow as zaterdag wilden we ff lekker chillen op x......kreeg net te horen dat ik maandag daarop keuring heb bij bedrijfsarts niet veel byzonders maar toch...... is het verstandig om as zaterdag toch wat x te doen....niet te veel maar gewoon om lekker te chillen? zonder dat er bij de keuring iets opvalt.......als er tenminste al naar gekeken word"
"Goedgekeurd en voor 5 jaar weer oke bevonden om mn werk uit te voeren .............en de zaterdag voor de keuring nog wat X gebruikt .......geen probleem dus.......alle reaguurders thxs voor reactie"
"is idd heerlijk halicuneren..........zoals wij 2tjes nu doen"