Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
324 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
die FFFRRRRRR , dit soort praatjes maak je dan>> so flex mn..ja man flex, so voel me echt goed mn, so.. so... so.. hey moetje peuk, neej tanks,, soo,, so , so, heb je water, ja hier vriend, ( hele fles leeg ) .. we moeten nieuw water hebben mn, .. oke.. so voel me flex man, so so, ja man, moetje sigaret? nee thanks .. soo so, ( heb je nog wat?) wat? weetniet man voel me flex, ja..

heb je water?

so flex mn
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb nou echt een droge bakus, ja heb hier water, so flexx, ja

hoe kommie deran dan? .. ja flex man.. ..?

voel me flex mn, ja mn,
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Morgen een groene jumbo proberen. Ben benieuwd.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chaincells zei:
Voor zo ver ik weet is je kaakspier (trigeminus) alleen gevoelig voor serotonine veranderingen. Maar ik geloofde eerst ook niet dat er zulke 'zuivere' pillen waren. Neem maar gewoon is pure kristallen en een 'normaal' pilletje, je merkt het verschil echt wel hoor. MDMA hoort relaxed te zijn, niet strak, schuiven, malen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat eerder komt door het feit dat onzuivere pilletjes vaak naast MDMA ook speed bevatten. De speed heeft echter niet het euforische effect dat M geeft. Als je 100mg MDMA neemt zal je een bepaalde hoeveelheid kaakspace hebben. Als je echter twee pilletjes met in elk 50 mg MDMA en ook nog eens een bepaalde hoeveelheid speed neemt, dan zal je dus net zo'n fijn MDMA gevoel hebben en natuurlijk ook meer kaakspace, want je hebt naast de 100mg M, ook een hoeveelheid speed binnen gekregen.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Ik begrijp er ook niets van, wat is er lekker aan kotsen als je aan de xtc zit?
Klik om te vergroten...

Alles haha :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Groene jumbo was super. Lastig met breken, maar zeer goede pil.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heey, de Triforce was top! Voor t eerst sinds tijden weer op de thuisbank genuttigd, en heb heerlijk gebabbeld met vriendin + dr zus + zus d'r vriend, geknuffeld, paar dansmoves neergezet en rete veel gelachen :grin:! Had zelfs geen last van mn kaken, erg prettig! Met een puntje keta drbij behoorlijk wappie, verder voor mij nog wel onder controle te houden :grin:... Sowieso 140+ als ik 't zo in kan schatten, maar vrijdag krijg ik mn uitslag.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telpeva zei:
Heey, de Triforce was top! Voor t eerst sinds tijden weer op de thuisbank genuttigd, en heb heerlijk gebabbeld met vriendin + dr zus + zus d'r vriend, geknuffeld, paar dansmoves neergezet en rete veel gelachen :grin:! Had zelfs geen last van mn kaken, erg prettig! Met een puntje keta drbij behoorlijk wappie, verder voor mij nog wel onder controle te houden :grin:... Sowieso 140+ als ik 't zo in kan schatten, maar vrijdag krijg ik mn uitslag.
Klik om te vergroten...
Eerst innemen...dan testen....hmmm apart
d
d-j1988Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Puffwipe zei:
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

Iemand ervaring met paars hartje?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg.
Dus ben bnieuwd
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tufnut zei:
geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dit een triforce. Een pilletje wat nu blijkbaar de ronde doet. Iemans al op de hoogte van testresultaten?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een uitslag van 168 mg gekregen van de pil die ik heb ingeleverd.
d
d-j1988Lid
01-01-2024, 00:00
#12
d-j1988 zei:
Puffwipe zei:
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

Iemand ervaring met paars hartje?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg.
Dus ben bnieuwd
Klik om te vergroten...
oke heb ze gehad... zker mijn nieuwe nummer in :hearteyes: damn... lang dit gevoel niet meer zo gehad... Lkkr tintelen op het begin en in in klap aanslaan en alles was geweldig... Heel de nacht op moh gedaan met 1.5 pilletje terwijl ik normaal toch minimaal aan de 3 zit... dus aanrader..

*owja en katerloos...... met kaken gingen op masters redelijk te keer ma in de trein toen de laatste uit begon te werken meteen lkkr nuchter en nrgens last van :rock:
K
Koning IllyLid
01-01-2024, 00:00
#13
geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...


Deze heb ik 1,5 week geleden nog genomen!!
Dit zijn echt geweldige pillen met 180-200 mg MDMA!
Heb echt een wereldavond gehad met 2 van deze vrienden in de zak.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het erg mooie pilletjes!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#15
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.

die paarse zeldas zit ongeveer 170 in. niet 180-200.
de oranje q zit 160-170 in
laatste batch groene eekhoorns (voor zover nog verkrijgbaar) zit 140-150 in.
blauwe bomen 160-180
bruine bomen zijn volgens mij de enige die je als je mazzel hebt nog ergens kan krijgen waar 180-200 in zit.

Er komen ook blauwe swirls aan volgens mij, waar 180 in zou moeten zitten, maar dat moet nog bevestigd worden door 1 of meer testresultaten. En die zijn er voor zover bij mij bekend nog niet.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#16
de GT zei:
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Klik om te vergroten...

Dit zeg ik nou ook tegen jou..

Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL?? :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als dat zo is dan snap ik waarom hij iig wel de spreidingen goed weergeeft. Ik ben het met GT eens dat er veel onzin geroepen wordt. Ik weet ze niet allemaal, maar wat hij opgeeft lijkt wel te kloppen.
Naast dat stoer doen niet nodig is, is het ook nog eens gevaarlijk. Als je denkt dat je goed gaat op 2 x 200MG op een avond terwijl het eigenlijk een stuk minder is dan kun je 'm weleens te hard raken als je echt zulke sterke pillen hebt.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
mephuser zei:
de GT zei:
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Klik om te vergroten...

Dit zeg ik nou ook tegen jou..

Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL?? :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, maar ik laat mn spullen wel echt testen. In tegenstelling tot een hoop anderen. Zeker in tegenstelling tot hij/zij die beweert dat de paarse zelda 180-200 zit.

Die dingen zijn nog maar net op de markt, en zijn getest op en rond de 170mg.
Het feit dat ze er nog maar net zijn maakt het onwaarschijnlijk dat er nu al fakes van zouden rondgaan met een andere inhoud. En als er al fakes van rondgaan is het ook erg onwaarschijnlijk dat er een hogere inhoud in zit dan de originele.

Dus als je niet weet waar je het over hebt, vriendelijek mephuser, hou dan liever je handjes van het toetsenbord.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij noemt pillen die de afgelopen tijd de ronde hebben gedaan. Ik heb er meerdere zelf ook laten testen. Kan toch best dat hij ze allemaal heeft laten testen?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha.. Dat ik niet weet waar ik het over heb? Dus je denkt dat je ook nog iets over mij te weten.. Je denkt wel dat je veel weet he.. je bent echt peppie!

Maargoed, ga maar door hoor. Ik heb mn zegje gedaan over je :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."