Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
325 weergaven
18-5-2026
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trip Unit zei:
Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
Klik om te vergroten...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
witte mitsu's uit limburg, echt ... in kreddu bol, zeker de 1e, je vermaakt jezelf een uur lang met een paal waarop staat dat je niet mag scheiten in dat gebied,

heeft iemand ook dat als het snoepje inslaat het gehoor ook veranderd.. een soort ruis..?

je hoort gelijk alles een stuk of 43 keer beeter
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
die FFFRRRRRR , dit soort praatjes maak je dan>> so flex mn..ja man flex, so voel me echt goed mn, so.. so... so.. hey moetje peuk, neej tanks,, soo,, so , so, heb je water, ja hier vriend, ( hele fles leeg ) .. we moeten nieuw water hebben mn, .. oke.. so voel me flex man, so so, ja man, moetje sigaret? nee thanks .. soo so, ( heb je nog wat?) wat? weetniet man voel me flex, ja..

heb je water?

so flex mn
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb nou echt een droge bakus, ja heb hier water, so flexx, ja

hoe kommie deran dan? .. ja flex man.. ..?

voel me flex mn, ja mn,
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Morgen een groene jumbo proberen. Ben benieuwd.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chaincells zei:
Voor zo ver ik weet is je kaakspier (trigeminus) alleen gevoelig voor serotonine veranderingen. Maar ik geloofde eerst ook niet dat er zulke 'zuivere' pillen waren. Neem maar gewoon is pure kristallen en een 'normaal' pilletje, je merkt het verschil echt wel hoor. MDMA hoort relaxed te zijn, niet strak, schuiven, malen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat eerder komt door het feit dat onzuivere pilletjes vaak naast MDMA ook speed bevatten. De speed heeft echter niet het euforische effect dat M geeft. Als je 100mg MDMA neemt zal je een bepaalde hoeveelheid kaakspace hebben. Als je echter twee pilletjes met in elk 50 mg MDMA en ook nog eens een bepaalde hoeveelheid speed neemt, dan zal je dus net zo'n fijn MDMA gevoel hebben en natuurlijk ook meer kaakspace, want je hebt naast de 100mg M, ook een hoeveelheid speed binnen gekregen.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Ik begrijp er ook niets van, wat is er lekker aan kotsen als je aan de xtc zit?
Klik om te vergroten...

Alles haha :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Groene jumbo was super. Lastig met breken, maar zeer goede pil.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Escoban zei:
Chaincells zei:
Voor zo ver ik weet is je kaakspier (trigeminus) alleen gevoelig voor serotonine veranderingen. Maar ik geloofde eerst ook niet dat er zulke 'zuivere' pillen waren. Neem maar gewoon is pure kristallen en een 'normaal' pilletje, je merkt het verschil echt wel hoor. MDMA hoort relaxed te zijn, niet strak, schuiven, malen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat eerder komt door het feit dat onzuivere pilletjes vaak naast MDMA ook speed bevatten. De speed heeft echter niet het euforische effect dat M geeft. Als je 100mg MDMA neemt zal je een bepaalde hoeveelheid kaakspace hebben. Als je echter twee pilletjes met in elk 50 mg MDMA en ook nog eens een bepaalde hoeveelheid speed neemt, dan zal je dus net zo'n fijn MDMA gevoel hebben en natuurlijk ook meer kaakspace, want je hebt naast de 100mg M, ook een hoeveelheid speed binnen gekregen.
Klik om te vergroten...

Onzin onzin onzin. Bizar hoeveel bullshit hierover verkondigd wordt.

1) Ook van pure MDMA kun je gaan malen als een gek. De eerste keer dat ik M deed waren het kristallen en heb m'n kaken volledig stijf gekauwd. Dat heeft niets met de vorm te maken. Goede pillen of kristallen hebben allebei veel pure werkzame stof.

2) Het is een fabeltje dat pillen speed zouden bevatten. Ja, een pil kan andere stoffen bevatten, maar a) in Nederland is over het algemeen bekend wat er op dat moment in de gangbare pillen zit en dat is GEEN speed. Geef mij een representatieve steekproef van 10 pillen in omloop en ik garandeer je dat er GEEN speed in zit. b) in dat opzicht kan ook 'pure' MDMA versneden zijn met troep.

Mensen die op deze manier onzin over drugs verkondigen zijn of nogal goedgelovig en dom, of hebben al iets teveel snoepjes voor de kiezen gehad. Hou jezelf niet voor de gek.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#11
rr00 zei:
1) Ook van pure MDMA kun je gaan malen als een gek. De eerste keer dat ik M deed waren het kristallen en heb m'n kaken volledig stijf gekauwd. Dat heeft niets met de vorm te maken. Goede pillen of kristallen hebben allebei veel pure werkzame stof.
Klik om te vergroten...

Laat mij alsjeblieft zien waar ik heb gezegd dat je van M geen kaakspace krijgt. Ga niet verkondigen dat ik poep praat terwijl jij gewoon woorden in mijn mond legt.

2) Het is een fabeltje dat pillen speed zouden bevatten. Ja, een pil kan andere stoffen bevatten, maar a) in Nederland is over het algemeen bekend wat er op dat moment in de gangbare pillen zit en dat is GEEN speed. Geef mij een representatieve steekproef van 10 pillen in omloop en ik garandeer je dat er GEEN speed in zit. b) in dat opzicht kan ook 'pure' MDMA versneden zijn met troep.
Klik om te vergroten...

Ik probeerde alleen een mogelijkheid te bedenken waarom hij meer kaakspace van pillen krijgt dan van pure M. Hij heeft zelf gezegd dat hij niet zuivere pillen heeft gehad. En ik kan je verzekeren dat er pillen zijn die als M worden verkocht, maar keihard speed in zit. Pillen in Nederland zijn meestal van goede kwaliteit (en zullen inderdaad niet snel speed bevatten), maar als jij denkt dat er geen foute pillen op de markt zijn, dan heb jij het toch echt even mooi mis.

Mensen die op deze manier onzin over drugs verkondigen zijn of nogal goedgelovig en dom, of hebben al iets teveel snoepjes voor de kiezen gehad. Hou jezelf niet voor de gek.
Klik om te vergroten...

Misschien moet jij niet zo voorbarig zijn en even beter lezen wat mensen nou precies zeggen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het enige verschil tussen MDMA-kristallen en XTC-pillen die MDMA bevatten is dat de opkomst van de MDMA-kristallen sneller en harder is, doordat de pil niet eerst hoeft worden afgebroken.

Dat is tenminste mijn ervaring, samen met menig ander lui.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
en veel mensen zijn gewoon stijfkoppig en zweren dat pillen beter zijn dan kristallen :openmouth: , terwijl er igg geen verschil mag zijn
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
pillen zijn gewoon makelijker te doseren (als je ze test) .<-- punt :grin:
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#15
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oranje kersjes zijn ook wel leuke, 140mg mdma, prefereer ze toch boven de rolex en groene olifant & de fast forward (rolex zelfde dosering, de andere 170-180)
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#18
DDeeJay zei:
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
Klik om te vergroten...

Ik vond bruine toch wat lekkerder vallen dan de blauwe (die overigens ook gewoon chill zijn). Hele pure pillen had ik het idee. Niet kaken of een ontzettend wause bek maar dat is meer persoonlijk.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
eergister ook weer een blauwe boompje gehad en ze blijven kei goed!
volgende keer maar een bruine :stoned:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
de bruine zijn ong. 20 mg zwaarder dan de blauwe.
Beide wel goede pilletjes though.

Heb er van beide wat liggen, maar heb gemerkt dat een halve blauwe voor mij eigenlijk toch wel volstaat. Dus nu liggen die bruine hier een beetje niks te doen.

Misschien komen ze ooit van pas wanneer er tolerantie op treedt :grin:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om ziek sterke pilletjes te hebben, gewoon voor de heb :wink:

Heb ook nog wat oranje Qtjes gescoord. Zijn ook wel aardig, is weer es wat anders, het logo er op ipv er in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."