Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"san am zei: raging_bull zei: Reacties, en flames zijn welkom. Ik had die avond iemand nodig die me een wakkerklap had gegeven..... Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat. Klik om te vergroten... ` Mochten de sirenes aan? Maar als je op een gegeven moment met een mes loopt te zwaaien gelijk zorro, zou je dan niet gewoon een tijdje wat rustiger aan doen? Als je toch zo'n computernerdje bent als je zelf zegt, adviseer ik een weekje Black Ops ofzo, daar komen ze met veel meer dan 6 man arrestatieteam. Klik om te vergroten... loll'd & agreed."
"Wat is pdd nos?"
"Wow je hebt me in 1 tripreport overtuigd dat ik ook eens Keta wil doen! What about 'mindfucks' & controle tov paddo's? Bij mijn laatste & enigste (bad) trip op paddo's kon ik onmogelijk de trip controleren, en de mentaal was het echt heel zwaar.. Kon mijn gedachten zelfs niet meer controleren? En hoe lang duurde dat eerste lijntje? Zoals jij het zegt lijkt het heel kort maar weet niet of dit echt zo was natuurlijk Thx"
"Wauw, lijkt me echt geweldig =D"
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Laatst bezocht: 01 sep 2010 22:42 Klik om te vergroten... Mss is er serieus wat misgelopen en kan hij niet meer typen.."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Mijn facebook verslaving begint uit te hand te lopen.. Zat ik een halve minuut te zoeken naar de "Vind ik leuk" knop bij de post boven me"
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Vraag mij af hoe je in hemelsnaam 130 g mdma naar binnen krijgt. Zo'n steen krijg je toch niet doorgekauwd?"
"Ik probeer uit die gedachtengang te komen, wat zou neerkomen op uit de trip te stappen. Het lukt niet, als ik me kan vastgrijpen aan de realiteit is dit van korte duur en ik val weer terug in mijn gedachten. Klik om te vergroten... Zeer herkenbaar uit mijn eigen bad trip..Vechten tegen die gedachtengang.. Heel mooie tripreport!"
"Leuk report, kan wel wat beter geschreven worden, zou het zelf nooit doen. Ik wil zelfs nog niet snuiven"
"Soms wou ik dat ik Nederlander was & me niet hoefde schamen voor landgenoten als azertypeet."