"Beste mensen,
Ik heb al een tijdje in gedachten om een trip report te schrijven over een van mijn avondjes spacen.
Het begon allemaal op Zaterdag zoals gewoonlijk, Ik ging eventjes op mijn fietsje naar een nabij gelegen dorp om een zakje MDMA kristallen te halen die getest zijn op 78%, 1.5G voor 30E, niks te klagen dacht ik zo aangezien ik zou gaan wappen met een vriendin en maatje van mij s' avonds.
Voor het gemak zal ik even de vriendin V noemen en het maatje M.
Het was 21:30 Zaterdag s'avonds, V, M en Ik besloten maar eens een blowtje te gaan roken en alvast te beginnen met onze eerste dosis, M had 20ml GHB en wat Coke voor die avond, V en ik zouden samen aan de kristallen gaan, we hebben samen ons eerste likje gepakt (ongeveer 100MG).
We zijn uiteindelijk richting het feestje gelopen. Voordat we binnen waren was het ook alweer 22:30 en besloten we nog een likje te nemen aangezien we nog niet echt wat van merkten, 5 minuten na het likje kwam het gevoel van het eerste, mooi dachten we. eventjes wat peukjes zitten roken en kwamen van vrienden van M binnen, allemaal aan de blauwe boompjes zaten ze dus, met een van de mensen ging het niet erg goed, die zat met zijn hoofd tussen zijn benen te wappen, ach ja ieders zijn eigen manier denk ik dan. Na wat gebabbeld te hebben zijn V en ik nog wat rondjes gaan lopen door de discotheek, nog wat likjes bij gepakt e.d, ondertussen was het al 2 uur en iedereen was goed wap, we besloten nog maar een goede schep bij te doen en zijn nog een aantal rondjes gaan lopen, later kwamen we de vrienden van M weer tegen en begon iedereen met elkaar te praten, vanaf hier is het een aardig zwart gat voor mij en het enigste wat ik me herinner is dat ik de vriendin van een van de jongens vroeg of ze een kaakklem nodig had.
Later zijn V en ik nog wat rondjes gaan lopen, tegen half 4 was ik zo wap dat ik niet eens meer door had dat ik wap was, ik ging dus maar eventjes naar de WC om nog wat kristallen erbij te pakken en hier ben ik dus (de fout ingegaan, of juist niet), vergeten de kristallen te malen en heb ik 3 flinke scheppen uit mijn zakje genomen, toen ze eenmaal begonnen in te werken was het 10 voor 4 en gingen de lichten aan van het feest. erg vervelend en jammer, afterparty bij mij dus.
We zijn richting huis gelopen en kwam een vriend van me eraan, voor het gemak even B te noemen, we hadden afgesproken nog een blunt te roken van pure Silver Haze en Amnesia haze die 2 dagen op de verwarming heeft gelegen om te drogen, die hebben B, V, M en ik opgerookt.
V en M besloten naar bed te gaan en B en ik besloten nog een joint te roken, ondertussen was het al half 7 smorgens en besloot B ook naar huis te gaan. Ik heb nog een beetje de troep opgeruimt en ging in bed liggen.
Tot mijn stomme verbazing kon ik niet slapen.. dus ging ik maar een beetje om me heen kijken, er lag een zwarte slaapzak op de gootsteen die in een keer veranderde in een grote schaduw die op zo'n monster van pacman leek en trok na enkele seconden weer weg, vervolgens keek ik naar het raam van mijn deur (60x80CM) en tot mijn stomme verbazing speelde er zich gewoon een tekenfilmpje af, zonde kleur, zonde duidelijkheid, alleen wat bewegende lijntjes wat wel wat weg had van een tekenfilmpje, na enkele minuten ben ik in coma gevallen en schrok na 30 min weer wakker, stond op en ben naar beneden gegaan plassen, vervolgens ben ik verder gaan slapen.
Enkele uren later stond ik op met het idee dat ik al nuchter was. niet dus. Ik voelde me een beetje vreemd en besloot een joint te roken, om vervolgens 2 uur lang ontbijt te maken voor mijn gasten, toen realiseerde ik me dat ik gewoon nog helemaal wap was, dat is de hele dag zo door gegaan, mijn ogen stonden nog op de zelfde manier als die vorige avond, alleen was mijn kaakfiets weer normaal.
De volgende ochtend op maandag was ik weer helder.
Mocht ik me meer herinneren zal ik het aanvullen aangezien het een behoorlijk zwart gat is. In totaal schat ik dat ik zo'n gram MDMA heb gegeten, 78% betekend dus 780MG pure MDMA, 7% van de MDMA word omgezet in MDA, dus daarom denk ik dat ik de OEV's had.
Zeer goede ervaring, vandaag erg brak. Het is zeker NIET te adviseren voor beginnende gebruikers.
Mijn lichaamsgewicht is 68KG dat betekend dus dat ik op zo'n 12mg /kg zat.
Mvg,
SWIM"
In: 780MG MDMA Kristal Space report 12mg/kg
1-1-2024