Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen Nu voel ik mij goed haha :P"
"Exceptional Insight zei: Ik ben raar! Godzijdank! En ik al die tijd maar treurig zijn omdat ik normaal dacht te zijn. Kom op man, hoe zielig is het als je liefde als een drug beschouwt? Een beetje relativeren is leuk, maar er zijn grenzen. Klik om te vergroten... Liefde is voor mij verre van iets lekkers Bij mij is het meer een doodsteek"
"Wanneer je naar een lamp staat te kijken, waarvan het licht alleen op jou schijnt."
"Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was. Wat een vriendengroep heb ik toch"
"19 MDMA (pilletje) Trots dat ik pas nu mij eraan waag"
"Dit wordt een leuke :P 12 - Nicotine 16 - Alcohol 19 - XTC, Amefetamine, Dextro Amfetamine, Mephedrone, MDMA kristallen, Wiet (etc.). Het gaat opeens zo snel :P Het lijstje wordt binnenkort nog aangevuld"
"Als je niet meer kan praten en communiceert door middel van berichten tikken in je mobiel en die laat zien aan je maten"
"gamezz zei: Olijfboompje zei: Als je niet meer kan praten en communiceert door middel van berichten tikken in je mobiel en die laat zien aan je maten Klik om te vergroten... lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar? Klik om te vergroten... Ze wisten er telkens wel wat normaals van te maken"
"Fresh zei: Olijfboompje zei: gamezz zei: lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar? Klik om te vergroten... Ze wisten er telkens wel wat normaals van te maken Klik om te vergroten... maar nu de hamvraag; klopte dat ook? Klik om te vergroten... Dat is iets wat je mij niet zou moeten vragen op dat moment."
"Duidelijk aanwezig"