#1
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.HoneyC zei:Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.

