Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroquel

Seroquel

85 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
HoneyC zei:
Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Klik om te vergroten...
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.
t
tim29timLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben 29 jaar en heb in mijn jeugd veel drugs gebruikt veel wiet gerookt, xtc soms speed , coke etc. de laatste jaren was ik hooguit een gelegenheids gebruiker toch kreeg ik op een bewuste avond zin in speed en ben uiteindelijk 4 dagen wakker geweest dit resulteerde dat ik in een soort psychose ik hoorde of zag gelukkig geen rare dingen.
Ik voelde mij wel angstig en had last van derealisatie . Ben in overleg met psychiater begonnen met lexapro (inmiddels 15mg) en seroquel (inmiddels 100mg xr) gelukkig voel ik mij intussen een stuk beter en ben na eigen zeggen 80 tot 90% beter, echter heb ik sinds de laatste tijd last van een soort waas die over me ligt een soort warrigheid als of je hard met je hoofd schud en die paar milisecondes daarna dat je hersens zich zelf weer ff moeten herpakken en bijzinnen moet komen een soort van lichte duizeligheid ik functioneer vrijwel normaal .MAAR DIE VERDOMDE WAAS. toen ik nog aan het zoeken was naar de juiste dosis serquel heb ik dus een paar keer geschommeld met 50 en 100mg xr heb heel even 150 mg gebruikt maar daar voelde ik me slechter door als ik weer terug ging naar 100 mg werd ik weer 100% goed echter epte dit weer weg naar 1 dag, ik ben er dus heilig van overtuigd dat mij probleem puur een chemisch inballans is maar hoe los ik dit op
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
HoneyC zei:
Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Klik om te vergroten...
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.
Klik om te vergroten...

Kaart dat maar eens binnen de psychiatrie aan? :rolleyes:
P
PlopzakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal,

Ik heb adhd en mcdd (autisme spectrum) en slik al ruim 9 jaar seroquel (als het niet langer is) ik heb nu een dagelijkse dosis van 300mg, laatste jaren gaat het steeds beter met me en heb daarom ook al afgebouwd, ik heb ook dosisen gehad van rond de 500mg. Ik was zeer benieuwd wat een "normaal" persoon zou voelen/ervaren als die seroquel zou nemen, ik slik het elke dag en voel me 100% normaal, kan me als het moet goed focussen voel me helemaal niet high, stoned of suf. Ik heb ook een keer dosis laten verlagen omdat met name mijn handen begonnen te trillen, sinds die dosis verlaging heb ik nergens last meer van gehad, als ik ze vergeet in te nemen krijg ik ongecontroleerde spiertrekkingen ook heb ik zeer vaak een droge mond. En moe of suf word ik er niet van, ik moet 's avonds voor ik mijn bed in duik niet gaan gamen of iets want dan blijven mijn gedachten doorgaan en duurt het lang voordat ik in slaap val. Dat mijn gedachten niet stil te krijgen zitten m in het stukje adhd en mcdd, ik heb op een droge mond na geen negatieve bijeffecten. Als ik drugs neem heb ik nog steeds vizuele effecten ik heb laatst bij goede wiet met mijn ogen dicht en muziek aan vizueel zitten trippen, draaiende beelden met zeer mooie heldere en diepe kleuren die ik zelf kon laten opkomen en doen verdwijnen. ik hoop dat ik bij lsd de gewenste vizuele effecten krijg, dit omdat ik truffels tegen vond vallen. Wanneer ik ergens naar staarde bewoog het maar als ik rond liep zag alles er normaal uit, zal dat komen door de seroquel of zijn truffels idd niet zo sterk?

Groet plopzak
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
Klik om te vergroten...
Ik vind het schandalig dat dit word voorgeschreven bij slaapproblemen, daarom dat de helft vd gebruikers denkt dat dit een slaapmiddel is, bijsluiter mensen! Het is troep, als ze beginnen met 50 mg. Merk je het niet en voor je het weet neem je 250 mg en 3 maand later ben je al 10 kg opgeblazen. Dat staat zelfs niet in de bijsluiter denk ik, ze hadden waarschijnlijk geen plaats meer. Sommigen zeggen fris wakker te worden, ik kan zelfs niet verstaanbaar praten.
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou echt niet aanraden om seroquel te combineren met lsd.
Ik heb ooit s na net speed gebruikt te hebben 2 seroquel 150 genomen en wat ik toen heb meegemaakt kan ik niet catalogeren, ik heb op de maan gezeten met Bruce Lee, Magic Johnson, een ex en nog 2 mensen + ik was in een stripverhaal? En nog enkele opmerkelijke ondernemingen. Stel je voor dat ik zou moeten werken hebben.
Hoe lang ik in deze toestand heb gezeten weet ik niet, geen flauw benul, maar het was zo echt voor mij dat, wanneer het bijna uitgewerkt was ik een sms wou sturen naar mn ex, of ze het gsm nummer van Bruce Lee even kon doorzenden. Dit kan ik geen trip noemen omdat je die kunt controleren en toch nog enig onderscheid kan maken tussen real en trip. Hier was ik along for the ride. Don't try this at home!
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flunitrazespeed zei:
man...gisteren voor de eerste keer die seroquel
Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals...

had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed.
Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg
Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is...

anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden..
(btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb)

en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij

..mss vanavond opnieuw... :smilingimp:

heavy shit dude.. :hearteyes: ...soms ook :angry:
Klik om te vergroten...
Als je het neemt na speed best even wachten en ondien mogelijk een of meerdere dia- of bromazepam, anders zou je wel s een dag of 2 'afwezig' kunnen zijn.
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand ervaring met seroquel?
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb dit ook eens genomen, werd er kattelam van! 2uur na inname vielen mijn ogen toe en heb ik 10 uur geslapen. Volgende dag een zeer suf gevoel, nog erger als wiet
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja hoor codain, ik hou me bij die remergon aan de voorgeschreven dosis, neem het nu een half jaar maar heb er nog geen ongemakken van ondervonden, buiten dan gewischtstoename :-s altijd hetzelfde met die anti-depressieva. Maar bij remergon heb ik echt dat hypo-manische niet hoor, voel niks eigelijk, heb eerder het gevoel dat het werkt als een soort placebo bij mij.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze probeerden het mij aan te smeren, na een week bedankte ik vriendelijk en ben ermee genokt..
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het nu voor je aant uittesten! :grin:

Ik heb veel tegenstrijdige verhalen over deze pharmie gehoord. Dat het geen amusementswaarde heeft bijvoorbeeld....maar dat spreek ik (uit eerdere ervaring met seroquel) tegen: het heeft wel degelijk amusementswaarde, aangezien het je geest van boven tot onder helemaal upfuckt die ik nog niet eerder ben tegengekomen...en die overigens niet onplezierig is; soort van vage maar intense buzz in je brein. Een soort gevoel van welbehagen...zeker niet onprettig.

Je schijnt het ook intraveneus te kunnen injecteren, die troep. Iemand ervaring hiermee? :rock:
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, ik had dus 250 mg van die shit verpulverd en weggetikt...ik krijg namelijk Seroquel XR, extended release dus. En ik hou meer van 'snel', vandaar het verpulveren.

Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden! :mrgreen:

Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom!



Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor.
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus voor jou een prima recreatieve drugs mits je er bij blowt.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#15
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Zazzoo: Ik zou erg oppassen met die Remergon, en je houden aan die voorgeschreven dosis. Ik had 30mg voorgeschreven. Natuurlijk lees je wat rond op Amerikaanse sites, en zie je dat er dosissen genomen worden t/m 60mg. Dus ik ook maar 60mg nemen, alles werd wel heel leuk, werd er hypo-manisch van. Maar mirtazapine vreet gewoon je lijf op als je niet oppast. Ik kreeg na 2 maanden last van een ruwe keel, verhoogde bloekddruk ditto hartslag,...

Ik was wel niet meer depressief.

Ontopic: Ik heb ook nog Seroquel gekregen voor slaapproblemen, waar het overigens erg goed voor werkte, maar ik heb moeten stoppen omdat ik erg suf was de volgende dag. Ik heb zelfs een IQ-test gedaan voor en na Seroquel. Het verschilde 15 punten, in de negatieve zin.

Ik zou het nog wel eens recreatief gebruiken, maar puur in weekend. Wanneer je echt niets anders in huis hebt. Maar het heeft dus wel degelijk een effect :grin:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...

Zie Netwerk reportage... het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.

Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo

Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg er echt zin in, die seroquel. Maar niet heus.
s
sharonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
sharon zei:
Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
Klik om te vergroten...

700 mg. is dan ook wel echt een die hard dosering hoor. :openmouth:
Als je 700 mg. per dag slikt mag je ofwel enorm ongevoelig zijn of een flinke psychose hebben. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."