Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroquel

Seroquel

85 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
M
MiumiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik krijg seroquel als slaapmedicatie en grbuik het dus alleen als ik niet kan slapen.
nou was ik afgelopen weekend bij een after die nogal lang duurde (begon de nacht van vrijdag op zaterdag om een uurtje of half 6 en eindigde de nacht van zon op maandag om half 2) en heb daar tussendoor ff geslapen met serquel nou had ik ook keta, g, coke en van die slaappilletjes van de kruidvat op maar ik werd er echt suoer vaag van (niet onprettig hoor) ik kon niet echt goed bij mijn verhalen blijven en was af en toe net een klein kind maar wel prima geslapen ondanks de muziek en aanwezigheid van andere mensen.
M
MasmasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik teveel snap! (100 mg) & mijn gedachten nooit stoppen waardoor ik amper kan slapen.
Maar sinds ik die SHIT gebruik kan ik heel goed slapen maar snap ik nog veel meer dat het niet meer leuk =, ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben, daarnaast heb ik ook nergens meer zin in sinds ik die SHIT gebruik en mijn leven is naar de klote!

Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben & ben 3/4 uur later op mijn bed neergeploft & kon mij niet meer bewegen, ben toen zeker een uur of 2 in een mega hoger bewustzijn gekomen wat verschrikkelijk is (want die heb ik van nature al) maar dan niet zo erg, en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!

Heb het spul 3 dagen niet meer geslikt, maar lag daarna nachten wakker, dus heb ik toch maar weer stiekem 50 mg gepakt, want een doosje 25 mg had ik nog liggen!

Conclussie; Ik ga kappen met die shit! (afbouwen i.v.m. slapen)
PS: Recreatieve drugs?
PS2: Zonder Seroquel had ik altijd al veel emoties, nu ben ik een rekenmachine of word opeens emotioneel, maar ik zit nogal in de shit dus daar kan het ook aan liggen!

Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Dus ik weet genoeg!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Klik om te vergroten...

dude... :rolleyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
edblok2 zei:
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Klik om te vergroten...

dude... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
I
IvyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen?
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand ervaring met seroquel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."