Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroquel

Seroquel

85 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, ik had dus 250 mg van die shit verpulverd en weggetikt...ik krijg namelijk Seroquel XR, extended release dus. En ik hou meer van 'snel', vandaar het verpulveren.

Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden! :mrgreen:

Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom!



Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor.
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
dus voor jou een prima recreatieve drugs mits je er bij blowt.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Zazzoo: Ik zou erg oppassen met die Remergon, en je houden aan die voorgeschreven dosis. Ik had 30mg voorgeschreven. Natuurlijk lees je wat rond op Amerikaanse sites, en zie je dat er dosissen genomen worden t/m 60mg. Dus ik ook maar 60mg nemen, alles werd wel heel leuk, werd er hypo-manisch van. Maar mirtazapine vreet gewoon je lijf op als je niet oppast. Ik kreeg na 2 maanden last van een ruwe keel, verhoogde bloekddruk ditto hartslag,...

Ik was wel niet meer depressief.

Ontopic: Ik heb ook nog Seroquel gekregen voor slaapproblemen, waar het overigens erg goed voor werkte, maar ik heb moeten stoppen omdat ik erg suf was de volgende dag. Ik heb zelfs een IQ-test gedaan voor en na Seroquel. Het verschilde 15 punten, in de negatieve zin.

Ik zou het nog wel eens recreatief gebruiken, maar puur in weekend. Wanneer je echt niets anders in huis hebt. Maar het heeft dus wel degelijk een effect :grin:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...

Zie Netwerk reportage... het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.

Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo

Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg er echt zin in, die seroquel. Maar niet heus.
S
Smoking OmniLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik 25 mg voor het slapen en om wat rustiger overdag te worden. Blow er soms bij, maar vind dat vooral 's ochtends zwaar. Krijg de laatste paar maanden, na 1,5 jaar 25mg gebruik, soms "zweetnachten" (eeeew) en hartkloppingen. En ik weet zeker dat dit iets met je mimiek / uitstraling doet. Minder energie. Ook de prikkels van buitenaf, alles wordt doffer, minder hard. Ofzo. Dus ik ga er mee stoppen denk ik. Het blijft chemische teringzooi imo. Ik vertrouw de combi met blowen niet echt. Dus ik moet er 1 afschaffen :(

En da´s kut want echt....je slaapt er zo lekker op.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ahja Seroquel...Zombiedrug voor mij, super medicijn voor anderen. Heb het vroeger eens gehad tegen angstaanvallen en moeilijk slapen enzo. Was zo een doos met 60 stuks in dacht ik en het waren dikke witte bolle pillen van 200mg. De 1ste keer dat ik zo 1 pil slikte was op een ochtend voor het ontbijt in een afkick centrum de 2de dag. Ik nam de methadone 1st en dan de Sero.
Toen naar beneden om helpen de tafels te dekken voor het ontbijt. toen het begon te werken had ik (gelukkig) al een boterham gesmeerd en begon ineens moe te worden en mijn armen wogen zwaar en op de duur begon ik met een dubbele tong te praten als een gedrogeerde. Dus ik naar een staflid samen met een medepatient en ik mocht op mijn bed gaan liggen. Bleek dat de dokter een fout had gemaakt en dat ik de Seroquel in de avond moest krijgen omdat ik na de 1ste nacht gemeld had van angstaanvallen en bijna niet geslapen enzo.Ineens werd ik gewekt door een staflid of het al beter was en zin had om mee te sporten buiten. Ben opgestaan en voelde mij precies een zombie die zomaar vooruit zat te staren naar een plek op de muur ofzo. Ik mocht mij dan op kant zetten in het gras terwijl de anderen aan het basketten waren. Na de sport de verplichte douche, dat heeft mij opgebeurd en was weer terug normaal om mee te helpen koken achter de praatgroep sessie.
In de avond weer bij de dokter en toen was het 19u00 en achter men meta (daar krijg je de meet in 2delen verpreid over de dag), toen hij me de Sero gaf vroeg ik hem of ik niet als laatste mocht komen voor dat in te nemen. Dus om 20u25 de Sero genomen en na een uurtje begon het effect terug, om 21u00 ongeveer naar men bed geweest en was meteen in dromenland, je mag daar opblijven tot 22u00 en om 07u00 opstaan. Ben opgestaan en was redelijk suf en dat gevoel heeft zo nog zeker 4 uren aangesleept maar kon het verbergen. Pas na de 4de dag was mijn lichaam het gewoon. Tijdens het opstaan geen last meer van sufheid ofzo. MAAAR...nu komt het :) !!! Ik was afgebouwd met de meet op minder dan een maand en toen begon ik af te bouwen met de Sero. Man de 1ste nacht zonder was afschuwelijk!! Nachtmerries, precies dingen horen en zien die er niet zijn, angstig gevoel,etc...Dat heeft zo een 10 tal dagen geduurd, hoe komt dat??? Is dat een afkick van de Seroquel????? :openmouth: :openmouth: Ik weet dat het wordt gebruikt in de psychiatrie, maar die 10 dagen (afkick) tja dan was ik in de nacht precies klaar voor naar zo een afdeling te gaan. Iemand een verklaring?? Of dezelfde ervaringen??? Laat aub iets weten.
Greeettttzzz :wave:
M
MiumiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg seroquel als slaapmedicatie en grbuik het dus alleen als ik niet kan slapen.
nou was ik afgelopen weekend bij een after die nogal lang duurde (begon de nacht van vrijdag op zaterdag om een uurtje of half 6 en eindigde de nacht van zon op maandag om half 2) en heb daar tussendoor ff geslapen met serquel nou had ik ook keta, g, coke en van die slaappilletjes van de kruidvat op maar ik werd er echt suoer vaag van (niet onprettig hoor) ik kon niet echt goed bij mijn verhalen blijven en was af en toe net een klein kind maar wel prima geslapen ondanks de muziek en aanwezigheid van andere mensen.
M
MasmasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik teveel snap! (100 mg) & mijn gedachten nooit stoppen waardoor ik amper kan slapen.
Maar sinds ik die SHIT gebruik kan ik heel goed slapen maar snap ik nog veel meer dat het niet meer leuk =, ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben, daarnaast heb ik ook nergens meer zin in sinds ik die SHIT gebruik en mijn leven is naar de klote!

Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben & ben 3/4 uur later op mijn bed neergeploft & kon mij niet meer bewegen, ben toen zeker een uur of 2 in een mega hoger bewustzijn gekomen wat verschrikkelijk is (want die heb ik van nature al) maar dan niet zo erg, en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!

Heb het spul 3 dagen niet meer geslikt, maar lag daarna nachten wakker, dus heb ik toch maar weer stiekem 50 mg gepakt, want een doosje 25 mg had ik nog liggen!

Conclussie; Ik ga kappen met die shit! (afbouwen i.v.m. slapen)
PS: Recreatieve drugs?
PS2: Zonder Seroquel had ik altijd al veel emoties, nu ben ik een rekenmachine of word opeens emotioneel, maar ik zit nogal in de shit dus daar kan het ook aan liggen!

Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Dus ik weet genoeg!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Klik om te vergroten...

dude... :rolleyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
edblok2 zei:
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Klik om te vergroten...

dude... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippykees zei:
Arjan zei:
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...
Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
Klik om te vergroten...
ben je beetje para?
Klik om te vergroten...


Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
HoneyC zei:
Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Klik om te vergroten...
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.
t
tim29timLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo ik ben 29 jaar en heb in mijn jeugd veel drugs gebruikt veel wiet gerookt, xtc soms speed , coke etc. de laatste jaren was ik hooguit een gelegenheids gebruiker toch kreeg ik op een bewuste avond zin in speed en ben uiteindelijk 4 dagen wakker geweest dit resulteerde dat ik in een soort psychose ik hoorde of zag gelukkig geen rare dingen.
Ik voelde mij wel angstig en had last van derealisatie . Ben in overleg met psychiater begonnen met lexapro (inmiddels 15mg) en seroquel (inmiddels 100mg xr) gelukkig voel ik mij intussen een stuk beter en ben na eigen zeggen 80 tot 90% beter, echter heb ik sinds de laatste tijd last van een soort waas die over me ligt een soort warrigheid als of je hard met je hoofd schud en die paar milisecondes daarna dat je hersens zich zelf weer ff moeten herpakken en bijzinnen moet komen een soort van lichte duizeligheid ik functioneer vrijwel normaal .MAAR DIE VERDOMDE WAAS. toen ik nog aan het zoeken was naar de juiste dosis serquel heb ik dus een paar keer geschommeld met 50 en 100mg xr heb heel even 150 mg gebruikt maar daar voelde ik me slechter door als ik weer terug ging naar 100 mg werd ik weer 100% goed echter epte dit weer weg naar 1 dag, ik ben er dus heilig van overtuigd dat mij probleem puur een chemisch inballans is maar hoe los ik dit op
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
HoneyC zei:
Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Klik om te vergroten...
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.
Klik om te vergroten...

Kaart dat maar eens binnen de psychiatrie aan? :rolleyes:
P
PlopzakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi allemaal,

Ik heb adhd en mcdd (autisme spectrum) en slik al ruim 9 jaar seroquel (als het niet langer is) ik heb nu een dagelijkse dosis van 300mg, laatste jaren gaat het steeds beter met me en heb daarom ook al afgebouwd, ik heb ook dosisen gehad van rond de 500mg. Ik was zeer benieuwd wat een "normaal" persoon zou voelen/ervaren als die seroquel zou nemen, ik slik het elke dag en voel me 100% normaal, kan me als het moet goed focussen voel me helemaal niet high, stoned of suf. Ik heb ook een keer dosis laten verlagen omdat met name mijn handen begonnen te trillen, sinds die dosis verlaging heb ik nergens last meer van gehad, als ik ze vergeet in te nemen krijg ik ongecontroleerde spiertrekkingen ook heb ik zeer vaak een droge mond. En moe of suf word ik er niet van, ik moet 's avonds voor ik mijn bed in duik niet gaan gamen of iets want dan blijven mijn gedachten doorgaan en duurt het lang voordat ik in slaap val. Dat mijn gedachten niet stil te krijgen zitten m in het stukje adhd en mcdd, ik heb op een droge mond na geen negatieve bijeffecten. Als ik drugs neem heb ik nog steeds vizuele effecten ik heb laatst bij goede wiet met mijn ogen dicht en muziek aan vizueel zitten trippen, draaiende beelden met zeer mooie heldere en diepe kleuren die ik zelf kon laten opkomen en doen verdwijnen. ik hoop dat ik bij lsd de gewenste vizuele effecten krijg, dit omdat ik truffels tegen vond vallen. Wanneer ik ergens naar staarde bewoog het maar als ik rond liep zag alles er normaal uit, zal dat komen door de seroquel of zijn truffels idd niet zo sterk?

Groet plopzak
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#18
zazzoo zei:
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
Klik om te vergroten...
Ik vind het schandalig dat dit word voorgeschreven bij slaapproblemen, daarom dat de helft vd gebruikers denkt dat dit een slaapmiddel is, bijsluiter mensen! Het is troep, als ze beginnen met 50 mg. Merk je het niet en voor je het weet neem je 250 mg en 3 maand later ben je al 10 kg opgeblazen. Dat staat zelfs niet in de bijsluiter denk ik, ze hadden waarschijnlijk geen plaats meer. Sommigen zeggen fris wakker te worden, ik kan zelfs niet verstaanbaar praten.
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou echt niet aanraden om seroquel te combineren met lsd.
Ik heb ooit s na net speed gebruikt te hebben 2 seroquel 150 genomen en wat ik toen heb meegemaakt kan ik niet catalogeren, ik heb op de maan gezeten met Bruce Lee, Magic Johnson, een ex en nog 2 mensen + ik was in een stripverhaal? En nog enkele opmerkelijke ondernemingen. Stel je voor dat ik zou moeten werken hebben.
Hoe lang ik in deze toestand heb gezeten weet ik niet, geen flauw benul, maar het was zo echt voor mij dat, wanneer het bijna uitgewerkt was ik een sms wou sturen naar mn ex, of ze het gsm nummer van Bruce Lee even kon doorzenden. Dit kan ik geen trip noemen omdat je die kunt controleren en toch nog enig onderscheid kan maken tussen real en trip. Hier was ik along for the ride. Don't try this at home!
c
ceroquaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flunitrazespeed zei:
man...gisteren voor de eerste keer die seroquel
Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals...

had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed.
Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg
Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is...

anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden..
(btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb)

en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij

..mss vanavond opnieuw... :smilingimp:

heavy shit dude.. :hearteyes: ...soms ook :angry:
Klik om te vergroten...
Als je het neemt na speed best even wachten en ondien mogelijk een of meerdere dia- of bromazepam, anders zou je wel s een dag of 2 'afwezig' kunnen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."