#1
Nou, ik had dus 250 mg van die shit verpulverd en weggetikt...ik krijg namelijk Seroquel XR, extended release dus. En ik hou meer van 'snel', vandaar het verpulveren.
Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden!
Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom!
Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor.
Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden!
Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom!
Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor.

