Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem hier 400 mg/dag van. Ik ben begonnen met 800. Eerst gaven ze me benzo's,alprazolam,tranxene maar daar werd ik agressief van(ik was dat al in die periode) maar ipv mij te kalmeren maakte die mij nog wilder. Dan kwamen ze af met dipiperon.Ik liep daarvan gelijk een zombie,echt met mijn armen vooruit. Dat kalmeerde mij wel een tijdje maar kon niet verhinderen dat af en toe nog impulsief gedrag vertoonde. Ze verhoogden de dosis maar en dat hielp maar op een gegeven moment begon ik terug zombieachtig te worden en ik kon dat middel niet meer verdragen,daarbovenop gav dat middel mij ook een onbehaaglijk gevoel. Dan kwamen ze af met seroquel,dat nam snel dat dipiperongevoel wag en ik werd snel beter. Eerst 800 mg maar thuis ontdekt ik dat 200 's avonds genoeg was. In de dag had ik nog moeilijke momenten dus ben ik 's morgends xr gaan nemen voor tijdens de dag en 200 mg gewone 's avonds en ben nu al meer dan een jaar vrij van klachten als slapeloosheid,emotioneel stabiel wat ook de agitatie en agressie onderdrukt tot op normaal niveau. Voor mij is dat een wondermiddel. En ivm neveneffecten,awel 's morgends spring ik uit mijn bed.Ik heb meer energie dan ooit en ik wordt helemaal niet dikker.Het lijkt wel of dat speciaal voor mij gemaakt is."
"Als ge zoveel dingen door elkaar gebruikt en dan nog heel den tijd van dosis zit te veranderen is het niet moeilijk dat ge mottig wordt. Ge gaat mij toch niet zeggen dat ge dat allemaal pakt op aanraden van een huisdokter. Ga naar nen deftige psychiater en laat u tegoei behandelen zou ik zeggen. Ik trok nogal ogen toen ik dit forum voor het eerst zag als ik zie hoe sommige mansen hier pillen als benzo's en dipiperon slikken alsof het snoep is."
"Die docu over temazepam zou kunnen opgaan voor alprazolam ook en wss voor nog een boel andere benzo's. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom men een middel als alprazolam in een doos van 50 pillen verkoopt. Na een week treed er al gewenning op en ik neem aan dat dat voor de meeste benzo's zo is. Dus ge moet al rap meer gaan nemen voor hetzelfde effect maar als ge dat dan weer wat langer neemt kunt ge verslaafd geraken. Buiten om acute gevallen snel te doen kalmeren,om gewrichtsklachten snel te doen verminderen,om iemand met hartproblemen een middel te geven in geval van nood zie ik echt het nut er niet van in.Er zullen nog wel nuttige toepassingen zijn maar; Voor slaapproblemen?Slecht idee als hulpmiddel om af te kicken van andere drugs? Als angstwerend middel op lange termijn? Ik denk dat de werking overschat en de risico's ervan zwaar onderschat worden. Huisdokters schrijven dat ook gemakkelijk voor alsof het niks is maar de reportage toont wel de andere kant van de medaille en die kant is er,geloof mij maar. Benzo's is bagger"
"XTC is altijd serotonine overdose! Ge moet dat niet combineren,xtc is een enorm harde drug die u zo high maakt als een konijn. Waarom zou ge daar nog iets bijpakken? Daarbij ge weet niet eens met 100% zekerheid wat er in die pillen inzit. Mischien zit het verschil in effect wel daar in! Hoe kunnen wij nu exact weten welke psychoatieve middelen gij inslikt als ge illegaal gemaakte drugs slikt. Voor hetzelfde geld slikt ge gewoon waspoeder."
"Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde Ga daar toch alstublieft mee naar een psychiater of eventueel zelfs een psychiatrisch ziekenhuis. Opiaten kunnen heel uw lichaam en geest verwoesten!"