Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paperplane. zei: Zou het sowieso niet thuis doen als je ouders het echt niet mogen weten, zelfs bij een lage dosis kan je misselijk worden in de come-up, met kotsen als gevolg(niet inherent aan bad gaan). Heb zelf met de galindoi geen ervaring, maar zou eerst 2/3 eten, en als na anderhalf uur blijkt dat je het kan handelen kan je de andere 1/3 ook opeten. Ga niet gelijk bijnemen, het duurt soms wel een uur voordat ze goed waarneembaar zijn. Zet lekkere tripmuziek op(infected mushrooms of andere goa/psytrance). Zet eventueel lekker fruit klaar, of haal een lekker sapje. Tripse! Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, zal deze zeker volgen en eerst 2/3 eten. Een vraagje : Ik sta op een dagelijkse dosis methadone van 40mg (kom van 80mg dus goed bezig voorlopig), kan dit kwaad? Ik heb het wel dagelijks nofig tegen get afkicken dusja... Ik neem mijn dosis dagelijks voor 11u in de ochtend in. Is het dan ok om ze in te nemen om 20u00u ofzo en dan snachts trippen? Heb wel geen bijzit momenteel dus kan ze voorlopig in de koelkast leggen. Het schijnt ook dat je er thee van kan maken en dat het niet slecht smaakt? En toch heeft get dezelfde werking volgens een filmpje van spuiten en slikken. Graag inso aub en als ik er klaar voor ben beloof ik ook een trip report Greeeetttzzzz"
"Paperplane. zei: Ik weet zelf niks over de wisselwerking tussen methadon en truffels. Denk niet dat het veel kwaad kan, misschien helpt het juist tegen angstgevoelens die truffels soms oproepen. Klik om te vergroten... Ik denk dat je gelijk hebt. Bij de uitleg staat namelijk om niet te gebruiken bij bepaalde meds. Ben opgestaan rond 11u op 02/02/2012. Dan hadden mijn ouders allebei een dagje vrij van werk voor een babyborrel of hoe noem je dat. Je weet zo wanneer een koppel juist een dag of 5-6 uit het ziekenhuis is (de moeder) om dan met hun kleine spruit te pronken bij hun vrienden en familie. Het was een collega van mijn vader en het machine waar hij staat draaide toen al 3 dagen niet meer, een firma is er mee bezig om het te maken. en de 1ste 2 dagen helpte men vader dan op andere plaatsen in het bedrijf, maar de ploegbaas had zelf voorgesteld aan een man of 7 om te gaan stempellen die dag. Dus ik sta op ga naar beneden staat op het briefje dat ze zeker tot 20.00u gingen weg zijn omdat ze nadien nog iets gingen gaan eten en drinken. Dus ik dacht yes!!! This is the moment !!! Eerst kat eten gegeven en vers water, ook bij mijn 2 tamme ratjes. Tjah als je dieren hebt moet je ze maar goed verzorgen, ben een dierernvriend dus bij mij zitten die beestjes goed. Postbode was al geweest, brievenbus leeg gemaakt....Reclame en 2 facturen . Hup direct naar de koelkast mijn 10gr zakje truffels genomen, en alles zo puur gekauwd en geslikt, wel met flesje aquarius want heeft een scherp smaakje. Het hele zakje binnen...1u later, 1u30,2u,2u30,3u...En dan had ik zoeits van fuck helemaal NIKS, dus kan het echt wel zijn door mijn 40mg dosis methadone dat dit de werking tegen hield, of ik moet 20 gr proberen. Maar heb Azarius gestuurd dat ik het niets vond want ik kreeg een mail van hun om een review te schrijven en over de tevredenheid van de levering. De levering was 11/10 besteld tussen 15u-16u of later en 2 dagen later was het pakketje er al in Belgie!!! Snelle service en had geen spoedlevering aangeduid ofzo bij de online bestelling. Dusja kan door de methadone komen die ik in de ochtend neem als ik wakker ben juist tegen de afkick (ik kom van 80mg hé jongens ben dus al de helft gezakt ). En ik moet wel maar 1 keer in de maand gaan dus je zou denken, tjah kan je lekker 23 dagen gebruiken. FOUT : Ik zit nu al bijna 9 maanden bij hem en moet nooit plassen maar heeft al 2 keer bloed getrokken. Alleen wiet en methadone en de benzo's, dus zolang het maar geen heroine is want dan krijg ik niks meer. Een goede dokter, vriendelijk maar je moet serieus zijn en de echte wil hebben om te stoppen bij hem. Daarmee dat het er niet veel volhouden, hij zegt nooit dat je moet plassen en dan ineens...ik schrok toen ook even : "Ik ga even bloed afnemen hé is dat goed?". Voor mij was dat geen enkel probleem want ben echt aan het stoppen. Hij geeft me de volgende afspraak, we zeiden gedag tegen elkaar. Zegt hij " Ja we zullen zien hé als ik je terug zie, als ik je binnen de 10 dagen opbel is het een slecht teken, tot ziens!". Nu doet hij het niet meer omdat een heroine gebruiker zijn kleur van zijn gezicht en het gedrag niet kan wegsteken. En ik ben meer dan 24kg bijgekomen en een gezonde kleur terug ipv mager en lijkbleek. Beetje teveel uitleg off topic hopelijk niet storend Greeettttzzz"
"https://www.youtube.com/watch?v=5--IaTC5lJw Afterclub The Kings Club, berucht en bekend tot over de grenzen vooral in Frankrijk! Nu dat de baas Rudy VDB gestorven is is het een nachtclub met nu Jean Paul M. als eigenaar maar het zal wel terug komen. Vroeger was het van vrijdag tot maandag ochtend NON STOP open . Daarmee een setje van uit die goeie oude tijd. Op 10min wandelen van de zaak woon ik dus gemakkelijk"
"Ergens goede afterclubs in Nederland?? Laat me weten aub. Wie voor het aftergenre is zou ik zeker aanraden om naar The Kings Club te komen hier bij mij in de stad(aalst,oost-vlaanderen). Deze zaak heeft het al moeilijk gehad door de nieuwe burgemeester. Overal is er dope te vinde als je uitgaat. zelfs in jeugdhuizen! Ik heb het gewoon op de gezelligheid,de muziek,de dj's. http://www.youtube.com/watch?v=csPmpFIH ... re=channel[youtube][/youtube]"
"da_pj zei: Is fijn om hier in de avond voor het slapen gaan eerst reviews lezen een stuk of 5 max en dan naar tripverhalen. Heerlijk als ik stoned ben (nu ). Gebruik methadone om af te bouwen, en ik moet toegeven van het max 2 keer te gebruiken (heroine chinezen/roken) per week, is dat nu per 2 weken geworden maar soms om de paar maand kan het max 3 keer per week gebeuren. Gemakkelijker om zo van de bruin af te blijven, sta toch op 40mg nu nog, dus goed afgebouwd . Maar moet dagelijks wel 3 tot 4 valiums roche 10mg nemen om mij overdag kalm te voelen en mijn gedachten gewoon richten op werk of op een film, pc en dan in de avond een klein rokertje en lekker chillen en slapen = geen bruin gebruikt of zelf aan gedacht op een volle dag Klik om te vergroten... Mod edit: Als je zelf weet dat het je een ban op kan leveren, waarom doe je het dan toch? Maakt niet uit waar of wat, het mag gewoon niet. Na deze warning moet ik je helaas een ban geven mocht het nog eens voorkomen."
"Ik heb voor de 1ste keer lowryders gekocht. Alles gaat goed eigenlijk. Grond : Premix (biobizz), voeding van Hesi (suppervit, fosfor, bloei) en in het begin wortelvoeding. Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda). Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen? Greetzzz P.J."
"Hey mensen!! 1 plantje al geknipt en gedroogt, gisteren in de avond 1ste maal getest. Kdacht pfff raar smaakje om aan te wennen hehe Maar...man man wat was ik na 8 trekken lekker high Men broer zei het ook dat het zeer goed gelukt is voor eigen buitenkweek Nu vandaag 2de plat geknipt en aan het drogen gehangen De andere 2 moeten denk ik nog een dag of 4-5. En dan het knipafval in de vriezer in een zak totdat alles geknipt is en dan...Ice-o-Lator zakken terug boven halen :P Greeetzzzz"
"Het knipafval dat uit de vriezer komt bewerk ik dan volgens de methode "water en ijs extractie". Met behulp van de daarvoor gemte IceOlator-zakken (ik heb een set van 2 zakken). Google anders eens Ice-o-lator en dan kom je er wel"
"[url=http://s936.photobucket.com/albums/ad210/da_pj_photo/?"
"Hallo iedereen. Heb zojuist bij Azarius truffels besteld, type Sclerotia "Galindoi". Heb 10 gram dat de postbode gaat brengen volgende week. Nu is mijn vraag, hoeveel ik moet nemen om te beginnen en ik doe het thuis op mijn kamer als men ouders slapen. Ik ben een newbie op dat gebied dus aub geef me de beste tips voor een beginner. Ik heb een koelkast ter beschikking dus ik kan desnoods een deel bewaren ofzo Graag wat info aub. Greeetttzzz"