Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zazzoo zei: FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem. Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname. Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van. Klik om te vergroten... Ik vind het schandalig dat dit word voorgeschreven bij slaapproblemen, daarom dat de helft vd gebruikers denkt dat dit een slaapmiddel is, bijsluiter mensen! Het is troep, als ze beginnen met 50 mg. Merk je het niet en voor je het weet neem je 250 mg en 3 maand later ben je al 10 kg opgeblazen. Dat staat zelfs niet in de bijsluiter denk ik, ze hadden waarschijnlijk geen plaats meer. Sommigen zeggen fris wakker te worden, ik kan zelfs niet verstaanbaar praten."
"Ik zou echt niet aanraden om seroquel te combineren met lsd. Ik heb ooit s na net speed gebruikt te hebben 2 seroquel 150 genomen en wat ik toen heb meegemaakt kan ik niet catalogeren, ik heb op de maan gezeten met Bruce Lee, Magic Johnson, een ex en nog 2 mensen + ik was in een stripverhaal? En nog enkele opmerkelijke ondernemingen. Stel je voor dat ik zou moeten werken hebben. Hoe lang ik in deze toestand heb gezeten weet ik niet, geen flauw benul, maar het was zo echt voor mij dat, wanneer het bijna uitgewerkt was ik een sms wou sturen naar mn ex, of ze het gsm nummer van Bruce Lee even kon doorzenden. Dit kan ik geen trip noemen omdat je die kunt controleren en toch nog enig onderscheid kan maken tussen real en trip. Hier was ik along for the ride. Don't try this at home!"
"Flunitrazespeed zei: man...gisteren voor de eerste keer die seroquel Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals... had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed. Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is... anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden.. (btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb) en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij ..mss vanavond opnieuw... heavy shit dude.. ...soms ook Klik om te vergroten... Als je het neemt na speed best even wachten en ondien mogelijk een of meerdere dia- of bromazepam, anders zou je wel s een dag of 2 'afwezig' kunnen zijn."