Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik heb adhd en mcdd (autisme spectrum) en slik al ruim 9 jaar seroquel (als het niet langer is) ik heb nu een dagelijkse dosis van 300mg, laatste jaren gaat het steeds beter met me en heb daarom ook al afgebouwd, ik heb ook dosisen gehad van rond de 500mg. Ik was zeer benieuwd wat een "normaal" persoon zou voelen/ervaren als die seroquel zou nemen, ik slik het elke dag en voel me 100% normaal, kan me als het moet goed focussen voel me helemaal niet high, stoned of suf. Ik heb ook een keer dosis laten verlagen omdat met name mijn handen begonnen te trillen, sinds die dosis verlaging heb ik nergens last meer van gehad, als ik ze vergeet in te nemen krijg ik ongecontroleerde spiertrekkingen ook heb ik zeer vaak een droge mond. En moe of suf word ik er niet van, ik moet 's avonds voor ik mijn bed in duik niet gaan gamen of iets want dan blijven mijn gedachten doorgaan en duurt het lang voordat ik in slaap val. Dat mijn gedachten niet stil te krijgen zitten m in het stukje adhd en mcdd, ik heb op een droge mond na geen negatieve bijeffecten. Als ik drugs neem heb ik nog steeds vizuele effecten ik heb laatst bij goede wiet met mijn ogen dicht en muziek aan vizueel zitten trippen, draaiende beelden met zeer mooie heldere en diepe kleuren die ik zelf kon laten opkomen en doen verdwijnen. ik hoop dat ik bij lsd de gewenste vizuele effecten krijg, dit omdat ik truffels tegen vond vallen. Wanneer ik ergens naar staarde bewoog het maar als ik rond liep zag alles er normaal uit, zal dat komen door de seroquel of zijn truffels idd niet zo sterk? Groet plopzak"