Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben 29 jaar en heb in mijn jeugd veel drugs gebruikt veel wiet gerookt, xtc soms speed , coke etc. de laatste jaren was ik hooguit een gelegenheids gebruiker toch kreeg ik op een bewuste avond zin in speed en ben uiteindelijk 4 dagen wakker geweest dit resulteerde dat ik in een soort psychose ik hoorde of zag gelukkig geen rare dingen. Ik voelde mij wel angstig en had last van derealisatie . Ben in overleg met psychiater begonnen met lexapro (inmiddels 15mg) en seroquel (inmiddels 100mg xr) gelukkig voel ik mij intussen een stuk beter en ben na eigen zeggen 80 tot 90% beter, echter heb ik sinds de laatste tijd last van een soort waas die over me ligt een soort warrigheid als of je hard met je hoofd schud en die paar milisecondes daarna dat je hersens zich zelf weer ff moeten herpakken en bijzinnen moet komen een soort van lichte duizeligheid ik functioneer vrijwel normaal .MAAR DIE VERDOMDE WAAS. toen ik nog aan het zoeken was naar de juiste dosis serquel heb ik dus een paar keer geschommeld met 50 en 100mg xr heb heel even 150 mg gebruikt maar daar voelde ik me slechter door als ik weer terug ging naar 100 mg werd ik weer 100% goed echter epte dit weer weg naar 1 dag, ik ben er dus heilig van overtuigd dat mij probleem puur een chemisch inballans is maar hoe los ik dit op"