Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik teveel snap! (100 mg) & mijn gedachten nooit stoppen waardoor ik amper kan slapen. Maar sinds ik die SHIT gebruik kan ik heel goed slapen maar snap ik nog veel meer dat het niet meer leuk =, ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben, daarnaast heb ik ook nergens meer zin in sinds ik die SHIT gebruik en mijn leven is naar de klote! Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben & ben 3/4 uur later op mijn bed neergeploft & kon mij niet meer bewegen, ben toen zeker een uur of 2 in een mega hoger bewustzijn gekomen wat verschrikkelijk is (want die heb ik van nature al) maar dan niet zo erg, en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen! Heb het spul 3 dagen niet meer geslikt, maar lag daarna nachten wakker, dus heb ik toch maar weer stiekem 50 mg gepakt, want een doosje 25 mg had ik nog liggen! Conclussie; Ik ga kappen met die shit! (afbouwen i.v.m. slapen) PS: Recreatieve drugs? PS2: Zonder Seroquel had ik altijd al veel emoties, nu ben ik een rekenmachine of word opeens emotioneel, maar ik zit nogal in de shit dus daar kan het ook aan liggen! Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT ! Dus ik weet genoeg!"