Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebuik elke avond 600mg seroquel xr. De hoogte zegt niet zoveel. Het word namelijk opgebouwd aan de hand van de spiegel in je bloed. Ik heb het tegen stemmingswisselingen. Anti depressieva werkte bij mij niet. Seroquel daar in tegen werkt super goed. Slik het nu 2 jaar"
"Wilde alleen even laten weten dat ik het super vind dat je dit zelf doet. Ik hoop dat je het vol kan houden!!!! Heel veel succs! Bloempje"
"Ik heb je verhaal gelezen, zelfs een aantal keer. Wilde bewust niet reageren omdat dit wellicht een discussie oproept. Ik zal mijn meningen voor me houden maar het bij de feiten houden. En kloppen gewoon dingen echt niet in je verhaal. Dingen die echt niet zo zijn, en iedereen trapt erin. Ik ben groot verbuiker van medicijnen ivm een aantal aandoeningen maar daarnaast thuis in de medische wereld ivm opleidingen. Ik heb ook medicijnen gestudeerd. - De hoeveelheid die jij zegt wat je van piritramide (dipidolor) krijgt per dag is onmogelijk, dit is een mega overdosering waarbij mensen als ze de hoeveelheden die jij zegt te gebruiken opngenomen moeten worden in het ziekenhuis met de complicaties van een overdosis. Oa stoppen met ademen, coma, shock ernstig dalende bloeddruk en hartslag. - Naadjes worden bij chronisch gebruik gewoon vergoed - IV (in de ader) prikken word NOOIT voorgeschreven. Dit mag nooit zelf gedaan worden dmv in een ader te prikken. Mensen krijgt een PAC (port a cath) en zo kan de vloeistof ingespoten worden. - prikken moet je leren ook als het om een IM (in de spier) injectie gaat. Ze zijn verplicht het je te leren voordat je het zelf mag doen. Dus de apotheek of arts geeft nooit goedkeuring dit te doen zonder dat je weet hoe. En zo zijn er nog wel meer dingen. Maar wat ik al zei, ik ga mijn meningen niet hier uiten. Ik geloof gerust dat je aan de dipidolor zit en dat je pijn hebt. Maar bij een hoop dingen heb ik grote twijfels. Ik hoop dat ze je kunnen helpen met je problemen, welke dit dan ook zijn, je heb hulp nodig. Dit berichtje is dus niet om je letterlijk aan alle kanten af te kraken maar ik ga niet meer met de flow als ik er niet achter sta. Het beste! Groetjes Bloempje"
"Ik slik standaart 's ochtends 100mg tramadol, s middags 50mg en s' avonds weer 100mg tramadol. Daarbij nog 3 x daags 5mg diazepam. s avonds 600mg sroquel en voor het slapen gaan 10mg zolpidem. Daarnaast voor zn rivotril druppels (tegen aanvallen). Nu ben ik nogal van het proberen om me wat lekkerer te voelen . Heeft er iemand nog wat tips? Van oxycontin werd ik euforisch maar die heb ik niet meer. Wel heb ik nog wat morfine 10mg enfentanyl 25 pleisters liggen. Dus heb ik genoeg in huis om er wat leuks van te maken, maar hoe . Ik merk niks van wat ik standaart in neem. Mijn tollerantie is mega hoog. Ze krjgen me zelfs niet meer weg met een roes in het ziekenhuis. De laatste keer dat ik een onderzoek en een ingreep die niet onder narcose gedaan kon worden kreeg kreeg ik 5mg dormicum en 5mg morfine via ht infuus. Daar reageerde ik niet op. Na 15mg dormucum en 20mg durfde de arts mij niet meer te geven. Ik wi graag weer dat euforische gevoel hebben maar ben aan de andere kant bang om een overdosis binnen te krijgen aangezien ik al zoveel slik . Iemand tips"
"Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde Ik slik de tramadol omdat ik een spierziete heb waar ik veel pijn van heb. Daarvoor slik ik ook de diazepam (tegen verkrampingen) en de zolpidem omdat ik altijd veel pijn heb en anders niet in slaap kan komen. De rivotril gebruik ik bij epileptische aanvallen. De seroquel krijg ik via de psychiater. Ben daar onder behandeling en ook bij een psycholoog. De morfine en fentanyl is als de pijn te heftig word. Overal is dus wel een oorzaak voor waarvoor ik het moet gebruiken (helaas). Groetjes Bloempje"