Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroquel

Seroquel

85 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@keetje

neem eerst die pil, wacht een uur en bepaal dan of je er eentje op steekt. Ik gok dat je na 30/45 minuten al lekker ligt te slapen :)
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring met seroquel?
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, ga ik doen. Ben er heel huiverig voor.. dank
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als recreatieve drug? nee, maar het lijkt me ook niet echt geschikt als recreatieve drug.

Als medicijn? ja, rotspul met enorm veel bijwerkingen, dus al kun je het vermijden zou ik dan doen als ik jou was. :)
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dit ook eens genomen, werd er kattelam van! 2uur na inname vielen mijn ogen toe en heb ik 10 uur geslapen. Volgende dag een zeer suf gevoel, nog erger als wiet
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben benieuwd, laat je het weten?
groeten Carina
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja hoor codain, ik hou me bij die remergon aan de voorgeschreven dosis, neem het nu een half jaar maar heb er nog geen ongemakken van ondervonden, buiten dan gewischtstoename :-s altijd hetzelfde met die anti-depressieva. Maar bij remergon heb ik echt dat hypo-manische niet hoor, voel niks eigelijk, heb eerder het gevoel dat het werkt als een soort placebo bij mij.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze probeerden het mij aan te smeren, na een week bedankte ik vriendelijk en ben ermee genokt..
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het nu voor je aant uittesten! :grin:

Ik heb veel tegenstrijdige verhalen over deze pharmie gehoord. Dat het geen amusementswaarde heeft bijvoorbeeld....maar dat spreek ik (uit eerdere ervaring met seroquel) tegen: het heeft wel degelijk amusementswaarde, aangezien het je geest van boven tot onder helemaal upfuckt die ik nog niet eerder ben tegengekomen...en die overigens niet onplezierig is; soort van vage maar intense buzz in je brein. Een soort gevoel van welbehagen...zeker niet onprettig.

Je schijnt het ook intraveneus te kunnen injecteren, die troep. Iemand ervaring hiermee? :rock:
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, ik had dus 250 mg van die shit verpulverd en weggetikt...ik krijg namelijk Seroquel XR, extended release dus. En ik hou meer van 'snel', vandaar het verpulveren.

Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden! :mrgreen:

Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom!



Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor.
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus voor jou een prima recreatieve drugs mits je er bij blowt.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#12
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Zazzoo: Ik zou erg oppassen met die Remergon, en je houden aan die voorgeschreven dosis. Ik had 30mg voorgeschreven. Natuurlijk lees je wat rond op Amerikaanse sites, en zie je dat er dosissen genomen worden t/m 60mg. Dus ik ook maar 60mg nemen, alles werd wel heel leuk, werd er hypo-manisch van. Maar mirtazapine vreet gewoon je lijf op als je niet oppast. Ik kreeg na 2 maanden last van een ruwe keel, verhoogde bloekddruk ditto hartslag,...

Ik was wel niet meer depressief.

Ontopic: Ik heb ook nog Seroquel gekregen voor slaapproblemen, waar het overigens erg goed voor werkte, maar ik heb moeten stoppen omdat ik erg suf was de volgende dag. Ik heb zelfs een IQ-test gedaan voor en na Seroquel. Het verschilde 15 punten, in de negatieve zin.

Ik zou het nog wel eens recreatief gebruiken, maar puur in weekend. Wanneer je echt niets anders in huis hebt. Maar het heeft dus wel degelijk een effect :grin:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...

Zie Netwerk reportage... het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.

Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo

Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg er echt zin in, die seroquel. Maar niet heus.
s
sharonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
sharon zei:
Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
Klik om te vergroten...

700 mg. is dan ook wel echt een die hard dosering hoor. :openmouth:
Als je 700 mg. per dag slikt mag je ofwel enorm ongevoelig zijn of een flinke psychose hebben. :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pak Suiker zei:
sharon zei:
Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
Klik om te vergroten...

700 mg. is dan ook wel echt een die hard dosering hoor. :openmouth:
Als je 700 mg. per dag slikt mag je ofwel enorm ongevoelig zijn of een flinke psychose hebben. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan gebruik je het niet? Ik kreeg het ook voorgeschreven maar ik ging gewoon vriendelijk naar de psychiater dat ik het niet wou omdat ik er een zombie van werd, m'n hoofd leeg werd en ik me nog steeds raar voelde, alleen versuft en halfdood..

Of neem anders rispedal als je antipsychotica nodig hebt, ik vond het middel zelf *iets* vriendelijker, niet veel trouwens, als het even kan neem ik helemaal geen antipsychotica tenzij ik zo heftig psychotisch ben dat ik anders echt acuut gevaar ben voor mezelf of m'n omgeving.

Opzich is het, indien je in staat bent dingen licht te relativeren en je flipmomenten uit te zitten en gewoon te wachten, hoe moeilijk dat ook is(indien het niet te heftig is natuurlijk), omdat je door antipsychotica te slikken juist jezelf nog gevoeliger maakt voor psychoses (dempt dopaminereceptoren, dopaminereceptoren gaan dat compenseren door gevoeliger te worden, eenmaal gestopt met medicatie ben je er een langere tijd gevoeliger voor).

Trouwens, ik wil NIEMAND aanraden om zonder advies van z'n arts te stoppen met medicatie, sommige mensen kunnen zo extreem reageren daarop dat ze een gevaar voor zichzelf worden, etc. Maar overleg het met je psychiater zou ik zeggen. Ik kon het zelf opzich wel omdat als ik psychotisch word ik enorm veel paranoide angsten krijg die totaal niet reeël zijn en ideeën als ME'ers die m'n trap op stormen omdat ik m'n ex heb vermoord, dat soort dingen heb ik vaak gehad, maar nooit echt dat ik kwijt was wie of waar ik was, dus ik kon opzich wel door benzodiazepines te gebruiken een *redelijk* normaal leven leiden toen. Na een tijdje leer je soms wel om door te hebben wanneer je het zelf doet, en als je eenmaal kan relativeren ben je niet werkelijk psychotisch meer, omdat dat juist de hoofdzaak van een psychose is, totaal niks meer kunnen relativeren.

Ik heb nu opzich nog steeds wel eens bijv. dat ik aanvoel dat er microfoontjes in m'n kamer zitten en agenten in m'n huis rondsluipen (vooral de trap opkomen naar m'n kamer, komt vaak terug) om scherven roestig ijzer in m'n eten te gooien, maar ik kan het aan de kant schuiven en denken van "je doet weer raar, gewoon negeren" en dan merk ik uiteindelijk wel dat er niks aan de hand is. Ik heb een beetje het idee dat ik dat nu dus niet zou kunnen als ik 3 jaar lang antipsychotica was blijven slikken. Ik ben natuurlijk geen arts, maar ik heb nu wel ongeveer geleerd om met m'n hoofd om te gaan.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...

man...gisteren voor de eerste keer die seroquel
Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals...

had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed.
Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg
Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is...

anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden..
(btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb)

en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij

..mss vanavond opnieuw... :smilingimp:

heavy shit dude.. :hearteyes: ...soms ook :angry:
I
IvyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."