#1
zazzoo zei:Bedoel je dan je slap voelen en moe, of echt tot huilens toe depressief?
Nee nee. Ik bedoel gewoon lusteloos voelen, leeg van binnen, apathie en emotieloos.
Dat had ik ervaren op ritalin (na meer dan 15 pillen te hebben gecrushed en gesnoven, doe ik ook niet meer).
Speed was een stuk milder.

heerlijk liggen spacen