Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TechNora zei: Het verbaast me dat er nog niet meer mensen gereageer hebben op dit topic. Ik heb t gisteren helemaal doorgelezen toen ik terugkwam van stappen, dus de details weet ik niet meer. Maar het geeft voor mijn gevoel een goed beeld van hoe je verslaafd kan raken. Niet alleen aan pep, ook bij andere middelen zie je dat het overeenkomt. Ik mis een beetje de nieuwe vrienden die je maakt door drugs, waardoor je op een gegeven moment in een groep zit waardoor je ook vaker gaat gebruiken. Tenminste dat merk ik aan mezelf. Soms ben ik niet van plan te gaan trippen, maar dan kom ik toevallig mensen in de stad tegen, of iemand belt me, en dan heb ik toch wel weer zin. Natuurlijk heb je dat in feite zelf in de hand, maar het brengt je wel op ideeen (wat je dan ook helemaal niet erg vind, en juist met euforie aangrijpt om weer te gebruiken...) Bedankt dat je zoveel werkt maakt om andere mensen te helpen. Het is inderdaad verhelderend. Zelf ben ik nog lang niet in de laatste stadia van gebruik die je beschrijft, en ik zal ervoor waken daar in te geraken!! Klik om te vergroten... Ik zat in zo'n drugs groep alleen ik ben eruit gestapt. En ben heel veel gaan minderen. En als me speed op is hou ik er helemaal mee op.ik zou ook weer maar school moeten gaan voor me diploma. En ik zit op deze site om mensen die iets willen weten, en ik weet het antwoord. Dan vertel ik ze het."
"denk zei: Waarschijnlijk vanwege de vernauwing van bloedvaten... daarom heb je denk ik ook soms last van koude benen, knieeën e.d. omdat daar gewoon minder bloed (= warmte) bij kan. Klik om te vergroten... Dan weet ik niet waar jij last van hebt. Ik heb wel een kleine. Maar ik ben net een wandelende kachel"
"Ik heb net 4 lijntjes gehad. En heb tintelen in me onderkaak en wangen ik begon rond een uur als 9 te snuiven en mijn laatste lijntjes was rond een uur als 01.00. Alleen heb ook het gevoel dat ik een blok op me bovenlichaam heb. Weet iemand misschien hoe dat komt met dat zware effect op het boven lichaam?"
"PoerliOepsa zei: Ik ben ADDer en moet elke schooldag aan de Rilatine qua chemische verbindingen heeft het enorm veel weg van coke maar het voelt veel meer aan als hele goeie pep (ik word daar enorm rustig van in mijn hoofd, super chille gesprekken met iedereen, zelf sturen wat ik wil doen, super gefocust,.....) Maarrr die Rilatine verschilt bij mij van dag tot dag: ene dag sta ik strak, andere dag weer minder Mensen die mij goed kennen en veel bij mij zijn merken het echt wel als ik een pilletje heb genomen en vinden dat niet zo super, omdat ik dan veel nonchalanter ben, minder gevoelig Ik merk ook wel dat het verslavend is: omdat veel mensen super goed kunnen functioneren onder rilatine denken ze op den duur da ze niks meer kunne zonder pilletje ((AD(H)Ders zijn over het algemeen toch al verslavingsgevoeliger) Ik heb mijn gebruik ondertussen wel onder controle maar een tijd geleden slikte ik al vlug een pilletje om mij wat beter te voelen in lastige situaties Nog effe volhoude tot ik van school af ben en dan stop ik er meteen mee!! Klik om te vergroten... freak1 zei: Ik heb tot nu toe 2 x met ritalin geexperimenteerd. Telkens met een half tabletje. De eerste keer werd ik er wat spraakzamer van, de tweede keer slaperig... Klik om te vergroten... Heb je wel dezelfde hoeveelheid de 2e x gedaan?"
"Pompen zei: Hallo, Ik heb een lange tijd 40% speed rest caffeine genomen. Ik wilde daarmee testte of speed echt zo onverslaanbaar was. Alleen na 4,5 dag 'crashde' ik ook al nuttigde ik minsten 1,5 per dag van die zooi. Wat me na 2 dagen doorhalen altijd hallucinaties opleverde door slaaptekort. Wat me ook geen kater opleverde, wel altijd een vreselijke coming down. Hoefde die slaap ook niet in te halen. Ik heb nu goeie speed 70%, ik ben nu 3 dagen wakker voel me prima. Geen hallucinaties geen slaaptekort, ik denk dat ik hiermee wel week kan doorhalen zonder te 'crashen' Dat ga ik niet testen. En heeft iemand dit getest? Ik ben wel perfecte persoon om het te proberen, ik ervaar geen katers en slaaptekort van 4 dagen haal ik in met een paar uurtjes plat gaan. Als ik bewijs kan krijgen dat je van zuivere speed absoluut geen hallucinaties krijgt word het wel heel interessant voor mij. Naja we laten het maar op dat ik het niet probeer. VlotteSpeed. Klik om te vergroten... Ik heb een paar x geleeft op pure speed en dat meerdere keren achter elkaar aan. Maar dat sloopt je wel. Maar ik zou rustig aan doen."
"Bas zei: Heeft beiden te maken met de pep. Drink je verder wel gewoon voldoende? Als je vergeet te drinken, dan plas je sowieso ook een stuk minder. Zorg dat je sowieso 1 glas water per uur drinkt, dan moet het verder wel goed komen! Dat je zweet na de pep is bijna niet aan te ontkomen, dat blijf je houden eigenlijk. 9/10 keer heeft het ook een chemische sterke geur, wat door de pep komt. Je lichaam wilt die stoffen gewoon zo snel mogelijk kwijt. Verder is de hoeveelheid dat je zweet natuurlijk afhankelijk van de setting, temperatuur, etc. Klik om te vergroten... Afgelopen nacht had ik het ook. Ik heb telkens om de zoveel minuten wat water gehad. Alleen moest om het uur pissen. En ja zweten hoort er idd bij maar had het nog nooit zo erg gehad als vannacht. Het friesde maar ik was een lopende kachel. Maar je krijgt er ook een kleine lul van. Dat noem je trouwens een speed lul."
"Snelle peppie zei: Als ik 22:00 goed een paar dikke lijntjes weg snuif voel ik het vaak wel 12 uur na inname nog steeds in werking, is wel slopend soms maar wel vet. Tijdens de speed een joint en lekker chillen, na 8-12 uur nog een joint en ik voel me stoned en vervolgens lekker slaap inhalen voor een paar uurtjes. Klik om te vergroten... Ik weet ook nog 1 leuke werking met speed. Als je teveel hebt gezopen, en je neemt wwn lijntje dan ben je zo nuchter. Dat werkt trouwens wel met mij."
"Snelle peppie zei: Kan soms ook de verkeerde kant op gaan, hoor het idd vaker maar ik combineer nooit alcohol met drugs. Laat staan dat ik alcohol drink, gemiddeld 1 biertje in 1,5 week Klik om te vergroten... Ja en ik drink niet meer. Dus dat is al heel wat. Maar het is wel per persoon verschild het wel. Dat moest ik er nog bij zetten"
"JD83 zei: Sinds 5 weken ben ik helemaal gestopt met speedgebruik (na zo’n 1,5 jaar meerdere malen per week gebruikt te hebben). Ik voel me lichamelijk en geestelijk echt heel veel sterker. Ik merk goed de voordelen van geen speedgebruik meer. Er is wel 1 ding waar ik tegenaan loop. En dat is mijn slechte slapen. Ik ben nooit een goede slaper geweest. Door de speed was ik soms zo uitgeput dat ik daarna wel echt goed en lekker kon doorslapen. Sinds ik gestopt ben ik het slapen weer waardeloos. Ik word 3 a 4 keer per nacht wakker en blijf dan ook gerust een uur wakker liggen. Heel vervelend. Is dit herkenbaar voor iemand? En hoe lang duurde dat eer het over ging? Klik om te vergroten... Ik heb dat heb ik nog nooit van gehoord dat dat kon. Maar dat heeft waarachijnlijk te maken met afkick verschijnselen"
"Pompen zei: Ja dat was heel relaxed wel, hij raadde het me af om het te doen maar aangezien ik al onder invloed van speed was moest ik het maar eens proberen, wel meteen meegemaakt dat tijdens ketamine zeker wel hele onwerkelijke dingen kan veroorzaken. Klik om te vergroten... Ja dan moet je het es een x buiten doen. En dan wakker worden als je politie naast je staan. Ik zei dat ik inslaap was gevallen waarom geen idee. En dat ik wakkerschrok"