Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alprazolam is niet slecht maar ook lorazepam is ok. K'heb diazepam besteld, k'ga dat eens proberen."
"Ik heb tot nu toe 2 x met ritalin geexperimenteerd. Telkens met een half tabletje. De eerste keer werd ik er wat spraakzamer van, de tweede keer slaperig..."
"Iemand ervaring met Wellbutrin xr? Ik kreeg het een maand geleden voorgeschreven om wat socialer te worden maar ben er nog altijd niet mee begonnen. Als ik al die bijwerkingen lees in de bijsluiter en op het internet.... Toch ben ik van plan er morgen mee van start te gaan. Ik zie wel hoe ik er me bij voel. Wel vervelend dat men bij zo'n middel eerst een paar weken tot een maand ongeveer moet wachten voordat men enig effekt voelt! Ik zou het in combinatie van een kwart of een halfje zolpidem of lorazepam of atarax nemen. (ik wissel af, zo raak ik aan niets verslaafd) Ik slaap niet echt goed tegenwoordig en het middel zou op de koop toe ook slaapstoornissen teweeg brengen. Nu ja, aan alles zitten bijwerkingen, kwestie is er met gezond verstand mee om te gaan."
"Best mogelijk dat ik er daarna baat bij heb. Als ik het niet probeer zal ik het nooit weten! Ik kreeg tabletjes van 150 mg voorgeschreven. Misschien met een halfje beginnen.. Ik weet het nog niet. Ik zie morgen wel. Maar ik ga er in elk geval mee van start!"
"Gisteren eerste dag tabletje Wellbutrin genomen maar ben er alweer mee gestopt! Ik heb heel slecht geslapen afgelopen nacht. Goed spul maar dat wakker liggen is er toch teveel aan. En k'heb geen zin om weer vast te komen zitten aan 1 of ander slaapmiddel."