#1
weet je nog die keer op gtst dat dat meisje teveel adhd pillen had geslikt OOOH. nou normaal kijk ik er nooit naar maar zou eigenlijk binnen 15minuten dood zijn ofzo als ze niet gered werdPoerliOepsa zei:tamelijk domgNuxx zei:Een maat van mij had een keer 19 ritalin pillen weggesnoven, die ging wel hard ja!


