Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf heb ik er gelukkig ook nooit zo'n last van, heb alleen wel altijd zo'n gore smaak in m'n bek de dag erna..."
"Helleuw, ff een vraagje: Een vriendin van me is als ze op een zaterdag pillen opheb de maandag en dinsdag altijd kotsmisselijk.. maar dan ook echt misselijk.. vaak moet ze weleens overgeven.. Dit heb ze dus ook met speed.. Nou weten we wel dat je er flinke katers van kan hebben, maar dit slaat eigenlijk wel alles.. zijn er meerdere mensen die hier zo erge problemen mee hebben? Is er misschien wat tegen te doen? We hopen op een bruikbaar antwoord"
"Blackout zei: Probeer goed te eten voor het feest. veel vezels etc. Onthou dat je tijdens het feest (of ander moment van XTC) niet TE veel water (vocht) drinkt. Probeer het te houden op een glas per half uur. Zorg ervoor dat je 5htp in huis hebt (te verkrijgen in de healthshops) en slik dat voor het slapen een paar dagen erna. Daarnaast is goeie voeding belangrijk. Denk aan de vitamines. Als laatste moet je zorgen dat je ''the day after'' iets gaat doen. Ga niet de hele dag kapot in je nest liggen. Hierdoor krijg je een geestelijke downer. Ga bijv met je vriend(in) lekker wandelen door het bos... En don't forget...geniet van die kater!...hij is heerlijk met de goeie mind setting! Klik om te vergroten... Ze houd altijd rekening met alles wat je zegt.. En 't is niet alleen met MDMA, maar ook met speed.. Allergie lijkt me onwaarschijnlijk, x jaar terug had ze er geen last van. Volle maag of lege maag maakt niets uit.. Snap er niets van"
"Op een goed gevulde maag je pil innemen, de XTC rush duurt dan overigens ook langer dan wanneer je m op een lege maag neemt.."
"honingolie zei: 40mg snuiven vind ik ook onverantwoord. Klik om te vergroten... Dat is echt gestoord, snuiven is echt zoveel heftiger.. en zooo pijnlijk idd! Meer dan 20 mg snuiven raad ik niemand aan.. Zowieso omdat je ook in 1 klap in je trip zit, het komt dan gewoon te hard aan en de kans dat je bad gaat is dan best groot..."
"Ik ben er al een jaartje of 2 actief naar op zoek, als het voorjaar begint tot eind v/d zomer. Maar ik kan die dingen echt nergens vinden, al komen ze wel op verschillende plekken in NL voor... Wil ze nu wel eens een keertje proberen.. iemand met tips? En ervaringen? Greetz!"
"Stel ik vind ze een keer, kan je die dingen vers eten? En welke hoeveelheid? Meeste ervaringen die ik lees zijn van gedroogde.."
"Anyone?"
"Anders doen we 't wel met witte.. Hoeveel (verse) heb je nodig voor 2 personen? 1 voor een hele pot thee ofzo?"
"Wie kent deze? Geen idee hoe sterk ze zijn namelijk..."