Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit nog na te tintelen van de flinke lijn pep van vanmiddag, heerlijk in de zon aan een verlaten meer euforisch liggen wezen. Enkele uurtjes geleden voor het eerst een puntje dex genomen, holy cow.. Da's andere koek! Ik kan niet wachten op de zonsopgang overigens ook die van de ochtend daarna, vrees ik Vakantie ftw!"
"sjambaris zei: gast, way to bring me down, serieus, dankjewel. Uiteraard heb ik hier mn settingkje en is achter de pc zitten heus niet het enige wat ik doe op mn trip, maar hij stond nou aan, dus ja... maar goed, ik zwijg al. Klik om te vergroten... Trek het je niet aan Sjem, zurelullenreacties horen er hier geloof ik een beetje bij. Geniet en wees welkom! Klei je ervaringen achteraf in een mooi tripreportje en post 'm op de juiste plek, ben benieuwd. OT: naweeën dex, flesje Dommelsch, and to top it off straks 20mg oxazepam."
"Angramar Temenos zei: Wat een debiele, kansloze actie allemaal. Echt. Dus, Alprazolam, D-Amfetamine, Alcohol Klik om te vergroten... Meuh.. Met bedtijd in aangeschoten toestand 30 mg Dex droppen terwijl de Alprazolam nog maar net z'n halfwaardetijd bereikt heeft.. hoe voel je je? Hopelijk trekken die uppers en downers elkaar een beetje recht. Probeer over een paar uurtjes wat te eten (zonder schuldgevoel!) zodra de amf dat toelaat en ga dan lekker in bed liggen. Ow, en OT: + allerhande nare wakkerstofjes"
"De prettigste en meest doeltreffende manier om onze vrolijke vrienden te verorberen blijft wat mij betreft in een soepje.. - Snijd je versche paddo's zo fijn mogelijk - Verwarm een zelfgebrouwen of kant-en-klaar soepje - Roer je fijngesneden paddo's door je kopje soep (niet meekoken, gewoon rauw of een beetje meeverwarmen) en eet smakelijk! Hoe beter je kauwt, hoe beter de psylo zijn werk kan doen. Door het fijnsnijden hoef je eigenlijk alleen maar een beetje op de vulling die al in de soep zitten te kauwen, en ongemerkt vermaal je op die manier ook je paddo's, zonder dat die typische, misselijkmakende smaak gaat overheersen. Stukje stokbrood erbij, hoef je je meteen geen zorgen meer te maken dat je niet goed wordt van de honger door een lege maag. ps: kippensoep ligt het minst zwaar op de maag, dus die is aan te raden!"
"Ik ben vanavond tien minuten voor aanvang de Melkweg binnen gewandeld en heb een kaartje aan de kassa gekocht.. Waren nog gewoon te koop! Al mijn meelij met het kluitje mensen dat dinsdagochtend om 10.00u met een spel kaarten al voor de Melkweg lag te bivakkeren *evil grin* Optreden zelf was VET. Voor het eerst Dave Grohl (fokking Animal achter z'n drumstel ) live z'n scheur open horen trekken, kippenvel.. Het is bijzonder te zien hoe goed het een band doet als ze zich niet hoeven te houden aan populaire rockband-on-tour-regeltjes; geen strak tourschema, geen interviews, geen album (dus geen publieksfavorieten) -- daardoor wordt je als toehoorder gedwongen te lúisteren naar de muziek die ze máken, en verder geen gezeik... alleen maar SPELEN met drie fantastische muzikanten. Nu hoop ik trouwens helaas stiekem dat ze toch misschien ooit een klein EP-tje uitbrengen ps: dat filmpje geeft totáál geen juist beeld weer : ) het is moddervette, keiharde rock, alsof het beste van QueensOTSA en FooFighters is overgoten met een sausje Led..."
"Helloes! Omdat er veel spacecake recepten voor grote en vele eters bestaan, dacht ik er goed aan te doen mijn laatst uitgeprobeerde receptje hier te delen. Het resultaat is een fijn, klein cakeje voor een niet te zware, lekkere trip, waar je met z'n tweeën twee keer mee kunt doen. Benodigdheden voor de wietboter: - 1/2 gram wiet - 1/2 gram hasj - 100 gram roomboter Overige spullen: - 100 gram cakebeslag meel (gewoon uit zo'n pak) - 1 ei - een op 170 graden celcius voorverwarmde hete lucht oven (elektrisch iets warmer) - een bakblik(je) of ovenvaste schaal - een garde of mixer (met mixer wordt het beslag luchtiger, maar ik heb zelf geen in huis) Maak de wietboter door de hasj te verkruimelen de wiet heel fijn te hakken. Smelt op een vlamverdeler of een zo laag mogelijk vuur de roomboter en gooi de fijnhakte stuff erbij (wellicht ten overvloede: de boter uiteraard niet laten koken/bruin laten worden!). Laat de wietboter au bain marie een uurtje 'zweten', trekken, pruttelen (zet een pan kokend water op het vuur en hang het pannetje met de wietboter boven het kokende water). Na een uurtje is de wietboter klaar en heeft het een fijne gore groen-bruine kleur. Als je wil kan je het resultaat nog door een fijne zeef doen, maar dat heb ik niet gedaan. Voor het cakeje heb je maar de helft van de vloeibare boter nodig. De andere helft kan je laten stollen in de koelkast en vervolgens invriezen voor later gebruik, blijft erg lang goed. De boter kan je zo vloeibaar door de overige ingredienten donderen: mix dus de wietboter, het ei en het cakemeel met garde of mixer GOED door elkaar. Reken op zeker 3, 4 minuten mixen. Probeer het beslag lekker luchtig te maken (gaat best met de mixer). Stort hierna het beslag in een ingevette en bestoven (met een beetje cakemeel) cakeblik of ovenvaste schaal en bak in de oven voor een minuut of 40. Blijf er een beetje bij; de tijd en temperatuur kan per oven verschillen. Persoonlijk vind ik een beetje doorgebakken altijd beter dan een kleffe, net-niet gare cake. Het resultaat heeft het formaat van zo'n 2 a 3 flinke muffins. Ik heb de cake door midden gesneden en een helft ingevroren, de andere helft met z'n tweetjes opgegeten. Errug lekker en errug space :P Enjoy!"
"Ik weet het niet hoor, met al dat geclean en gewas. Je kunt je grammetje ook gewoon laten testen om te zien of er nare actieve stoffen inzitten. Wanneer dat niet het geval is en je percentage ook goed zit, is het niks erg een beetje mannitol en lidocaïne bij je coke naar binnen te krijgen."
"Ben het overigens wel erg eens met de schrijver dat de versneden zooi van tegenwoordig meer nadelen dan voordelen oplevert. Mijn enige ervaring met zeer zuivere cocaïne was een totaal andere dan de tweaky, anti-sociale luts die ik soms word na een paar uurtjes snuiven."
"Al wat ouder nieuws, maar toch aardig om hier even te posten denk ik: http://www.parool.nl/parool/nl/7/Mi...etwerk-dealende-taxichauffeurs-opgerold.dhtml Had ik net een fijn telefoonnummer, worden ze verlinkt ach ja. Meer dan 5000 telefoontjes per week, holy jesus.. Guy's gotta make a living Wel naar idee dat de kit nu waarschijnlijk mijn telefoonnummer ergens op een lijstje heeft staan."
"Een klein beetje roze knalpep! Hoeii.. Zin Om Dingen Te Doen."