Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soms is er inderdaad zo'n moment in een trip die voelt als een bevrijding. Mooi report, en net als iedereen, leuk idee die bellenblaas."
"Mijn eerste keer outgaan was tevens ook mijn eerste keer GHB, wat ik niet bewust had ingenomen. Avondje stad in, alvast wat gedronken, stemming zat erin. Na een tijdje kreeg ik het gevoel nog eens 10 bier te hebben gedronken, terwijl ik al even was gestopt met drinken. Vanaf hier weet ik er weinig meer van, behalve dat ik in de stromende regen in een hoekje ergens ben gaan liggen en een vriend van me wat water heeft gehaalt. ik heb zo een uur gelegen en ben voor mijn gevoel meerdere keren ko gegaan, helemaal zelf in paniek want ik had echt iets van wtf gebeurt hier. vanaf hier is het echt helemaal zwart en heb ik het moeten horen van wat vrienden, die hebben iemand op straat aangehouden en die hebben mij naar het ziekenhuis gebracht, waar ik na een paar uur pas weer wakker werd. Hier kreeg ik te horen dat het de combinatie Alcohol, Concerta, GHB, en een zware hersenschudding was. Ook was ik zwaar onderkoelt door het liggen in de regen, volgens de doktoren zo'n 34.5C. Als ik een uurtje later naar het ziekenhuis was gebracht had ik het waarscheinlijk niet overleeft. Nog redelijk high was ik toen ergens van, en lach daar half laggend in bed . Waarscheinlijk heeft dus iemand dit in mijn drinken gedaan, want zelf had ik al mijn geld al uitgegeven en ik had zelf ook geen GHB bij. dit is nu een half jaartje geleden gebeurt en nog steeds is het een raadsel wie dat heeft gedaan."
"Haha, ik heb me nooit ingelezen over speed maar toen ik las dat speed een lichaamseigen stof was moest ik wel lachen, volgens mij de meest chemische troep die je kunt krijgen."
"Nee dat klopt, bedoelde het ook niet letterlijk zo Beetje over the top uitgedrukt."
"Goedenavond, Ik denk dat het wel zal mee vallen, maar voor de zekerheid vraag ik het toch nog even: Vanmorgen 20mg valium genomen, rond een uur of 8 's avonds weer. Dit doe ik al een tijdje, dit patroon. Ik weet het, niet verstandig, verslaving etc. Daar werk ik op het moment ook zelf aan, dus daar wil ik dit topic niet aan besteden. Nu moet ik morgen vroeg op voor mijn werk, en voelde mij nog vrij energiek. Nu heb ik dus nog 20mg naar binnen gewerkt, maar ik begon nadat ik dit heb gedaan te twijfelen of het wel zo slim is om te gaan slapen? Ik weet dat het bij benzo's vrij "moeilijk" is een echte medische OD te nemen, maar zal dit gevolgen hebben of zal ik zometeen slapen als een roosje en morgen ochtend weer lekker wakker worden gemaakt? Ik ga nu even douchen, aanvoelen hoe hard het spul binnen komt. Ik hoop dat er nog iemand is die tegen die tijd een antwoord heeft weten te geven, en ik denk eerlijk gezegd dat het wel zal meevallen. Echter, wanneer iemand zegt, het is toch wel erg veel, ik zou nu niet in zo'n "diepe" slaap gaan, ga ik een stuk lopen om het maar uit te zitten. Misschien een vaag topic, en sowieso een dom idee van mij. Maar goed, shit happens, 't is gebeurd. Hopende op een antwoord en een lekkere douche lees ik het zo wel Zo niet, zal ik morgen nog even een bericht posten dat het allemaal wel goed is gegaan, wat mijn verwachting eigenlijk is."
"Geen reacties, begrijpelijk op de korte termijn. Zal allemaal wel mee vallen en in het vervolg iets verstandiger omgaan met dit spul. Sleep well!"
"In principe krijg je als je goed eet tryptofaan ook via andere producten binnen. Volgens mij is dit hetzelfde als een vitaminepil, die zijn in principe ook alleen nodig als je je vitamines niet op een andere manier binnen krijgt."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Ik lag op m'n bed met wat truffels op. Een visueel zeer heftige trip maar ik spacede hem lekker. Na een tijdje merk ik dat ik naar de wc moet en wou nog even 5 minuten blijven liggen en ging me voorbereiden op die paar meter die ik moest lopen. Ik sloot m'n ogen even en zag mezelf in de spiegel op de wc kijken. Wanneer ik op de wc ben en ik keek in de spiegel sloot ik m'n ogen en zag ik mezelf vanaf me bed weer met me ogen dicht die spiegel zien, en wanneer ik gewoon in de spiegel keek zag ik mezelf op me bed liggen. Vreemd en moeilijk uit te leggen, maar wel een aparte ervaring. Het voelde alsof ik op 2 plekken tegelijk was, en op een of andere manier ben ik daar ook wel van overtuigd dat het echt zo was."
"1. THC 2. Paddo's 3. ghb"
"Een goed en stevig ontbijt en daarna een lekkere wandeling"