Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een vreselijke betweterige overdreven kutreacties hier heb ik het idee.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
JuliaLenco zei:
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.
Klik om te vergroten...

ik heb mijn reactie verwijderd,mijn antwoord was totaal onzinnig.
ik weet zelf wel beter,daar gaat t om.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
speeddieet is wel echt het idiootste dat ik dit jaar al gelezen heb!!
Klik om te vergroten...

Echt he, het overtreft zelfs dat berichtje van die gozer die zijn oogbal blauw ging tattoeeren :confused: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ikke eigenlijk ook :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
JuliaLenco zei:
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.
Klik om te vergroten...

wat ik eigenlijk wil zeggen is.....
je hebt gelijk maar kan t ook anders verwoorden.
pffffff ik was ff boos hoor....das niks voor mij eigenlijk. :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Wat een vreselijke betweterige overdreven kutreacties hier heb ik het idee.
Klik om te vergroten...

welke lieverd?
tell me....
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter123 zei:
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kijk dit is leuk :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb hier een iets andere kijk op maar heb er zelf momenteel ook geen zin in.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt en beter had ik niks gezegd.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
henkie84 zei:
Wilde je dan elke dag speed gaan pakken? Ben hier geen expert in, maar dit verneukt je lichaam meer dan dat het goed doet lijkt me? En zal ook lekker zijn voor je slaapritme.. :confused:
Klik om te vergroten...

Dat slapen hoeft er niet persé onder te lijden, mijn vriendin neemt elke dag Dex, en slaapt elke nacht als een roosje...al vanaf het begin dat ze neemt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat een gelul dit, dat afvallen door de speed..

ga gewoon meer sporten en nog bewuster eten/leven..

we weten allemaal dat je ervan afvalt maar je valt echt wel op een andere manier af mbt eindresultaat!...

maar goed ieder zijn/haar manier

als mijn vriendin dit zou overwegen heeft ze een probleem met mij iig

caoi
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
http://www.sonjabakker.nl/
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Afvallen met pep is het domste wat je kan doen. Als je het echt graag wilt ga dan gewoon gezond eten en veel sporten. Wie wat wil zal er wat voor moeten doen...
Klik om te vergroten...
Inderdaad, dit werkt totaal niet..
En na 30 dagen stoppen lukt waarschijnlijk ook niet meer omdat je er aan verslaafd raakt en het eigenlijk wel leuk vind gaan zo..
Bovendien raak je vooral vocht en spiermassa kwijt, geen vet
Het is gewoon kei ongezond om proberen af te vallen met speed, en het lukt uiteindelijk toch niet zoals je het zou willen :rolleyes:

Trust me! :wave:
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik begrijp het helemaal.

Dat het niet verstandig is begrijp ik ook.

Ben ook iemand die niet altijd naar zijn verstand luisterde ipv gevoel.
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok ik doe dan ook maar een spreekwoordelijke duit in het zakje;

Sporten helpt sowieso het beste, houd je namelijk ook goed fit, en pep daarintegen totaal NIET.
Als je veel drang en motivatie hebt om af te vallen, als je het ECHT graag wil, dan moet sporten geen probleem voor je zijn.
Gewoon goed erbij eten, afwisselend. Niet persee alleen maar dingen zonder vet, want vet heb je zeker nodig om te verbranden.
Als je alleen maar sla en droog brood eet, kan je proberen te sporten wat je wilt, maar echt fit word je er niet van, en aangezien je lichaam dan je reserves weg traint, is het zelf slecht voor je lichaam. Je spieren kunnen op den duur verzuren, en probeer jezelf dan nog maar eens fit te voelen.

Conclusie;
wil je écht afvallen, ga dan gewoon sporten (vetverbranding-programma en conditie om het verbrandings-programma langer vol te houden)
En erg belangrijk; eet er goed en afwisselend bij.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok duidelijk de meerderheid vind t geen goed idee,das wel duidelijk.
mijn motivatie kwam eigenlijk door t feit dat ik ooit is belgische afslankpilletjes had waar ook een kleine hoeveelheid speed in zat.
neem daarbij t feit dat adhders iedere dag ook een kleine hoeveelheid toegediend krijgen dus in mijn ogen kon t allemaal niet zoveel kwaad.
schijnbaar zat ik ernaast :confused:
sportschool dan maar,als ik tussen t huishouden mijn 3 kids en mijn werk en luie vent ergens tijd kan vrijmaken :(
anders maar de fiets weer uit de schuur voor de kleine afstanden :kots:

ik ben trouwens niet de enige met dit probleem,mijn mannetje is van 83 naar 96 kilo gegaan(maar hij kon t juist wel gebruiken).
ik sta nu ruim een jaar droog,maar wat een ellende krijg je ervan zeg :cry:
eerst wekenlange shit en ruzies om die shit te laten voor wat t is,dan wekenlang depresief zijn en als toetje 13 kilo extra bagage zien kwijt te raken.
als die kilo"s eraf zijn hoop ik dit hoofdstuk ver achter me te laten.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Ik raad het je af melissa. Je bent een mooie vrouw en dat weet je best. Wat maken die paar kilootjes nou uit.
Klik om te vergroten...

wat ben je toch een schatje :hearteyes:
waren t maar een paar kilo"s lieverd dan had ik me niet zo druk gemaakt.
eerlijk gezegd zag ik er beter uit toen ik nog gebruikte :confused:
tis jammer dat ik geen voor en na foto kan plaatsen :rolleyes:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#19
"anders maar de fiets weer uit de schuur voor de kleine afstanden"
Hooooooo dat is echt een van de eerste dingen die je moet doen als je af wilt vallen, weg die auto en wat vaker de fiets pakken. Op die manier kun je tussendoor steeds wat beweging pakken zonder er extra tijd voor in te ruimen, en zonder het echt als sport te benaderen.
Maar daar buiten zou je als nog moeten sporten
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#20
en oja

bedankt iedereen :wave:

kus melis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."