Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuifdoos zei: azrael77 zei: CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP Klik om te vergroten... Poëtisch. Ik zie dit nog een dikke rap-hit worden, met een boodschap Klik om te vergroten... humor hehehehe"
"Little_Missy zei: sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb slapen is zo saai Klik om te vergroten..."
"Fat Freddy's cat zei: coke is een nepdrug, heb het meer dan 100X gesnoven en me nooit echt beter bij gevoeld, enige wat ik ervan merk is dat je een slecht gevoel hebt een half uur een uur na je lijn als je niet bijneemt. Voel me veel beter totaal nuchter dan met coke binnen. Klik om te vergroten... Inderdaad, heb ik ook last van. Enige wanneer ik me er relaxed bij kan voelen is eerst genoeg alcohol drinken en af en toe een sleutelpuntje om "helder te blijven". Tussendoor gewoon lekker door blijven drinken, voel je ook vrij weinig van de uitwerking."
"mijn slechte kant zei: Oh, en ps, hoorde op de radio over een nieuwe roman van de een of andere zeer bekende Belg (hij werd geinterviewd). Hij is sinds een jaar clean na een jarenlange, slopende cokeverslaving. Hij zei enkele zeer eenvoudige, maar erg zinnige dingen die kunnen helpen bij het stoppen. Zoals: "vechten tegen de drang helpt niet, je moet het gewoon accepteren en je realiseren dat die trek na verloop van tijd hoe dan ook weer verdwijnt." Zo simpel, accepteren, erkennen en erop vertrouwen dat de drang weer weg zal gaan, maar het werkt, denk ik, wel zo! De naam van de beste man is me even ontschoten, maar de pakkende titel van zijn boek is me gelukkig bijgebleven: Relaas van een Stofzuiger (echt, zo heet het!!). Ik ga het in ieder geval aanschaffen zodra het in de Bruna ligt. PS net gecheckt, Pepijn Lievens is de naam van de auteur, zie http://nieuwsblad.typepad.com/boeken/20 ... n-een.html Klik om te vergroten... Ben het boek nu aan het lezen. Wel grappig op zich, schrijfstijl apart, heel erg in de ik-vorm geschreven. Ik lees vrij veel, maar deze manier van schrijven ben ik nog niet tegen gekomen.... Soort van "drukte" tijdens het lezen soms, maar als je erover nadenkt vrij logisch gezien het onderwerp. Ga zo nog even een stukje verder lezen, ben benieuwd naar het laatste stuk"
"Klinkt heftig..... Geweldige schrijfstijl trouwens"
"dennisk4 zei: Voor een lekkere werking van de amfetemine, los je het op(ongeveer een halve gram)in glas met een klein beetje heet water.Je gebruikt heet water, omdat de amfetemine zich daar goed in laat oplossen. Drink het glas leeg,en spoel het daarna voor de smaak en voor het eventueel achter blijven van kleine restjes amfetemine na met een drankje na keuze. Niks geen maagklachten!! Enjoy!! Klik om te vergroten... Ik doe het meestal ook door mn drinken (een beetje in een kop hete thee). Proef je vrij weinig van. Dat een paar keer achter elkaar. Snuiven heb ik 3 dagen later nog last van, verstopte, kriebelende neus altijd als ik wil gaan slapen , echte bommetjes, tsja wel heftig maar op den duur met een lege maag krijg ik last. Dus los ik het zo maar op. Niet weg te nemen dat het waarschijnlijk erg slecht is voor je tanden"
"Marla Singer zei: lostwithoutyou zei: Marla Singer zei: Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! Klik om te vergroten... ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch... Klik om te vergroten... Ik heb precies hetzelfde idd! Klik om te vergroten... Ja die nachtjes doorhalen, die doen het em......"
""
"Ik moet er niet aan denken Nog nooit gedaan verder, maar...."
"frapannn zei: Coke, Cocaine ... Moeilijk zeg dagelijks gebruik, als hij zelf niet wil stoppen,... tja, wereld is soms hard, dat zal hij wel zelf ook zien als hij verder gaat snuiven, tot ie helemaal paranoide wordt, of in coma ligt... Harde woorden he, maar eenmaal de waarheid, veel mensen zijn dood gegaan aan de coke,... Damnnnn wereld is hardddd, voor mij momenteel oook , fuck drugs, en jou gebruik is zeker ook niet helemaal correct, coke is geen spelletje hoor, heb men leven eraan kapot gemaakt ben er een tijdje van af maaar het heeft me leven fucking geneukt..; alles heeft het kapotgemaakt , kheb in de gevangenis gezeten, black-outs, ziekenhuis, psychiaterie, nu eindelijk van af maaar???? Me brain is geneukt, wat ik er aan heb overgehouden, fucking depressies, Coke is geen spelletje, vergeet 't niet en meeste zullen wel comments geven maarja, het heeft mij eenmaal geneukt en veel van mn vrienden zijn eraan dood gegaan, dusssss..... Klik om te vergroten... Heftig. Sterkte ermee."