Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"xtc is voor mij een middel dat ervoor zorgt dat de wereld er eventjes mooier uitziet dan dat hij is, terwijl het daarna er een hele week voor zorgt dat de wereld lelijker is dan dat hij is speed ontregeld mijn innerlijke rust, paranoia gedachten, terwijl mijn hart bijna uit mijn lijf bonkt vraag ik mezelf af dat ik al terug iets kan gaan eten coke vind ik een egodrugs, die zijn geld totaal niet waard is. Na een kwartier zitten mijn gedachte al aan de volgende lijn, maar toch bang hebben wanneer straks het zakje op zal zijn en de komende 4 u gewoon een marteling worden. Als ik toch moet kiezen ga ik voor speed, maar dan wel in combi met ghb vanaf de eerste lijn tot wanneer alle speed uit mijn lichaam verdwenen is"
"Fat Freddy's cat zei: mushroompiet zei: anabolen lijkt mij ook wel leuk voor een keertje, verder haal ik mijn drugs wel uit hardlopen. Klik om te vergroten... synthol wil ik zeker wel eens doen!! Klik om te vergroten... Heej Valentino Synthol in je armen ziet er echt onnatuurlijk uit"
"Thuis, in mijn tuin ofwel op de fiets naar een klein bosje hier verderop"
"Om de maand wat pep"
"400 µgr lsd, een aparte ervaring"
"lucide zei: Nee nog nooit gesnoven. En ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen gewoon omdat de middelen die je moet snuiven me niet heel erg interesseren. Klik om te vergroten... speed"
"BuZzRiDeR zei: Flugeltje zei: 400 µgr lsd, een aparte ervaring Klik om te vergroten... tripreport? zou wel cool zijn Klik om te vergroten... Is ondertussen al weer een jaar geleden, maar ik zag mensen vanaf het derde verdiep en dacht dat ik ze in stukken duidelijk hoorde praten. Er arriveerde een trein en ik dacht dat een groepje aan het rellen was... Misschien dat ik nog wel eens tripreport schrijf, ik herinner het me nog zoals de dag van gisteren. Eerste keer x is idd ook mooi..."
"Marla Singer zei: Nou, vanavond met voetbal zullen er wel wat alcoholische versnaperingen door heen gaan en morgen wordt het weer eens tijd voor een goede lsdtrip! Klik om te vergroten... Jep, ik ook. Ik sta morgenvroeg om 7u op om dan een zegel onder mijn tong te leggen"
"- 40mg 2cb op nuchtere maag - wiet - ghb - 1 lijn ketamine"
"ghb - wiet"